Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, ilk sikilişim hikayesini oku.

ilk sikilişim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
slm ben 15 yaşında lise öğrencisiyim hemen başlayımbirgün evde porno izlerken canım sıkıldı mastürübasyon yaptım bu böyle 2 hafta sürdü bi gün babamla evde yalnız kaldım ben banyoya girecem dedim gir dedi kapıyı tam kapatmadım ki babam beni görsün diye beni gördüğünü farkettim ve sabunu yere attım ve babamın önüne domaldım alttan beni süzdüğünü farkettim neyse banyodan çıktım odama geçtim çıplak bi şekilde otururken babam geldi sohbet ettik ve laf SEXe geldi sonra baktım babamın aleti kalktığını gördüm ona doğru sokuldum biraz seviştik sonra akşam olunca bn korkuyorum dışardan ses geldi dedim yanına yatıyımmı dedim gel yat dedi babam boxerle yatar bnde öyle yattım sonra gece saat 12:00 oldu ben onun aletiyle otynamaya başladım uykusu ağır sanardım hafif çıktı,oynadığımı gördü napıyosun dedi canım çekti dedim baba beni siksene dedim baktı baktı çokmu istiyosun dedi evet dedim tamam ozamn dedi aletini çıkardı ve avcuma aldm azdırdım sonra yalamaya başladım sonra kucağına oturdum sikinin bi girişi var ki anlatamam önce 1 d.k kadar oturdum sonra oturup oturup kalktım 10 dk böyle sürdü sonra boşalacam dedi bende ağzıma aldım boşal baba dedim çok güzel tadı vardı böyle ekşi tatlı karışımı bi tad vardı :) o günden beri silişiyozzzzzz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ilk kamyoncu oldu

slm ben sarışın parlak dolgun kalcalara sahip biriyim bundan 2 ay önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum olgun erkeklerden çok hoşlanıyordum ve mutlaka olgun bir erkegin beni sikmesini istiyordum bi sekiılde bi kamyon şoförüyle tanıstım ve ilkiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftlere ,. oluyorum çok harika

merhabalar ben mehmet 38 yaşındayım 175 boyunda 70 kiloyum çevremde beğenilen biriyimdir herşeyden önemlisi saygı benim için en önemli değerdir...Hikayeme gelince tamamen gerçek olmuş bir olaydırte tanıştığım adının tolga olduğunu yaşının 38 olduğu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben kız olsam

ben 18 yaşında bir erkeğim ve kendimi 4 seneden beri kız gibi hissediyorum bu yüzden ismime ceyda yazdım evde tek kaldığım zamanlar makyaj yapıyorum sütyen tanga ince külotlu çorap 12 cm yükseklikte topuklu ayakkabı giyiyorum aynanın karşısında sexy ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayanlara ithaf ediyorum

Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyorum yukarılara doğru. Çıktıkça yüzüme alevler vurmaya başlıyor. Çok şehvetli olduğunu hissediyorum v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çiğdem ablayla muhteşem seksimiz

Selam ben Oktay gaziantepten size unutulmaz bir gece antalatacağım bizim daire yeni olduğundan yeni komşular yeni kızlar yeni bayanlar yani kısacası yeni insanlar geldi bizim bina 5. Kat idi alta yeni taşına ve çiğdem abla vardı 35 yaşında çok seks i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemin kızına 31 cekerken yakalandım

Geçen ay teyzemler bize geldi teyzemın kızı da gelmişti akşam oldu ben odama geçtim kapıyı kapattım halıyle. Canım sıkıldı porno izleyım dedim.. çıkarttım dalgayı oynuyorum işte kapı anıden açıldı gelen teyzemın kızı halıyle ben panık oldum elım ayağ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seks ve masaj

Merhaba İsmim berkant 28 yaşındaym istanbulluyum. Boyum 1,81 kilom 76. Düzgün bir vücudum var. Üye oldugum bir sitede İstanbullu 38 yasında bir bayana rastladım duldu ama fotosu yoktu. Kumar oynamaya karar verdm ve kendimi tanıtan bir mesaj... attm t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun sa gerisi yalan.

Selamlar ben istanbul da yalnız yaşayan 26 yaşında biriyim tipim falan iyidir.sexle ilgili başımdan birçok olay geçti evli bekar olgun genç birçok kadınla birlikte oldum edindiğim tecrübe olgun bayan olsun gerisi yalan.Geçenlerde tanıştığım evli ve o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenim ve komşu kızı

Size geçen yaz başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum, ben 175 boyunda iri yapılı bir gencim ve ergenliğimin başından beri yoğun bir cinsel isteğim vardı ama mutlu sona o yaz ulaştım, kuzenim balık etli güzel kalçalı bir kızdı, normalde dönüp ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım ve aşkı ahmet

slm arkadaşlar ben ilhan 33 yaşında karım zuhal ise 28 yaşında urfada kalıyoruz daha önce karım ve cd tuğçeyle yaşadıklarımızı yazmıştım umarım beğenmişsiniz neyse konumuza dönelim tüğçeyle yaşadığımız deneyimden sonra artık sex hayatımız harika olmu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.