Bire Bir Hikayeler kategorisi, ilk tecrü bem:):):) hikayesini oku.

ilk tecrü bem:):):)

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm!!!!ben 20 yaş ı nda ateş i baş ı navurmuş bir erkeğ im.bu olay baş ı ma geleli yaklaş ı k bir sen oluyor.hafta sonu evde oturmuş nette takı lı yordum.ismini vermiyeceğ im bi seteden arkadaş lı k iç in aramalar yapı yor ö nü me geleni ekliyordum.eklemiş olduğ um bir bayan kabul etti ve konuş maya baş ladı k.sitedeki profilinde yaş ı 18 ve ö ğ renci olduğ u yazı yordu.uzun zaman konuş tuk baya samimi olmuş tuk.bi gü n gece yuyku tutmadı nete girdim oda onlinedı konuş maya baş ladı k biraz zaman son ra benimle bir sı rrı nı paylaş mak istediğ ini ve onu bı rakı p bı rakmayacağ ı mı sordu.ç ok ş aş ı rmı ş tı m ve merak etmiş tim ne olursa olsun seni bı rakmam dedim ve anlatmaya baş ladı .aslı nda 19 değ il 39 yaş ı nda ve kocası nı n geç en yı l ö ldü ğ ü nü sö ledi.aslı nda bu siteye kendisine her konuda yardı m edecek birisini bulmak iç in geldiğ ini sö ledi ve ben ş aş kı nlı k iç indeydim bana sordu evetmi hayı rmı die ben ne iç in dedim benim olacakmı sı n dedi bende kabul ettim ertesi hafta benim yanı ma ı spartaya geldi adı sevdaydı kocası nı n yaş lı olduğ unu ve kalp krizinden dolayı hayatı nı kaybettiğ ini sö ledi gerç ektende bu kadı na her kalp dayanamazdı .baya bi konuş tuk sohbet ettik artı k dayanacak gü cü nü n kalmadı ğ ı nı ve bi an ö nce sikilmek istediğ ini sö ledi hemen bizim eve gittim ben arkadaş ları evden yolladı m ö ğ renci evini ç ok sevdiğ ini sö ledi hemen yatak odası na geç tik eteğ inin altı nda amı na bi yapı ş tı m ee olacak o kadar daha ilk defa sikiş ecektim:) harika bi amı vardı ç ok gü zel ve sı caktı yandı ğ ı belli oluyordu 20 dakika yaladı ktan sonra boş alttı m bacakları nı ö perek yukarı doğ ru ç ı ktı m 15 dakika arlı ksı z seviş tik bu sı rada ikimizde boş almı ş tı k benim 19 santimliğ i bi yaladı daha ö nce hayatı mda bö le bi zevk duymadı m. azı na patladı m hepsini yuttu ü stü ne ç ı ktı m ve yavaş yavaş yarrak tadı nı unutmuş amcı pı na soktum daha sonra delirdim ve sü ratli bi ş ekilde gittim geldim ikimizde muhteş em bi ş ek,ilde boş aldı k ç ok yorulmuş tum ama ikimizde aç tı k ü stü mer aldı m iç ine bi soktum tam yarı m saat boyunca ü stü mde siktim onu o 2 ben 3 kere boş almı ş tı k artı k takadim kalmadı ben banyoya gittim peş imden oda geldi berabeer yı kanı yorduk ve o gü zel gö tü ne takı ldı gö zü m suyla biraz aç tı ktan sonra yalaya yalaya iice aç tı m gö tü nü yavaş yavaş benimkini iç ine ittiriyordum birden bağ ı rdı ç ok acı dı die ama dinlemeden kö kledim ağ lamaya baş ladı domalttı m ve bi kerede gö tü ne boş alttı ktan sonra ö lecek gibi oldum banyodan sonra kaç saat uyuduğ umu hatı rlamı yorum ama ç ok fazla uyuduk kalktı ğ ı mda gitmiş ti birdaha ona ulaş amadı m ya beni sevmedi yada baş ka birini buldu ama harika bi gü n yaş attı bana iş te bö le sevgili okurları m evet bayanlar yaş farketmez medenş i hal hiç farketmez ister 18 yaş ı nda olun ister 78 ister evli olun ister dulama yeterki zevk isteğ in vereyim ateş li ve aş k adamı olmamı m yanı nda ç ok duygusal bir yapı ya sahibimdir kadı nı ma tapar ve onu delirtirim her istediğ inş i yapar zevkden ö ldü rü rü m bana ulaş ı n canı ı ı ı m tel: 0506 829 2997 msn:
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

esmer güzeli

Merhaba, ben sizlere daha önce bir arkadaşımın siktiği güzel esmer Özlemle başlayan hikayemizi anlatacağım. Arkadaşım Murat çok samimi dostum olduğu için herşeyi beraber yapardık hatta bu ilk Özlemi sikmeye başladığında evide ona ben ayarlamıştım ban... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk bisexual seksim ve saksom

Slm arkadaslar. Buradaki hikayeleri okudum ve bende basımdan gecen bır olayı sizlerle paylaşmaya karar verdım. Ben aydın da oturuyorum. Birgun arkadasımla canımız sıkıldı ve kuşadasına gıdıp gezelım dıye bır karar aldık. Yola cıktık ve yaklasık 1 saa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acaip doktor

Nette tanıştığım bir bayan doktorla muhabbetimiz uzun bir süre sonra sekse dönüştü.doktor hanım bayağı kiloloydu yani nette öyle demişti neyse konuşmulur gitgide sekse dönüşünce bir akşam beni sikermisin dedi.. tabii evet oldu cevabım ve buluştuk . ş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

intikam meleğim

Selamlar ben istanbulda serbest meslek ile üğraşan biriyim.İş yerim kadıköyde ve burası ön taraf ofis arka taraf ise tam bir    sikiş cenneti ben öyle diyorum çünkü mahallede orospudan bol bir şey yok.Yine böyle bir gün yoldan geçenlere 31 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arka..!

Geçen sene yazın arkadaşlarla marmariste başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum. gece discoya gitmiştik saat 2 sularında ortamda baya kız olmuştu. bir tane kız vardı gayet şık giyimli yani uzaktan bakınca bu kız bize bakmaz diye bileceğimiz bir kız.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex abidesi2

Merhabalar, ben 25 yaşında ve bekarım, bir süredir bu siteyi takip ediyor ve keyif alıyorum. Ben de sizinle bir hikayemi paylaşmak istiyorum. Geçtiğimiz sene Temmuz ayında, rahatsızlığım nedeniyle bir süre evden dışarı çıkamamıştım. Zaman da geçmek b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

müşterim nermin

merhaba okuyucu arkadaşlar ben hünkar size bizim güzelliksalonda tanıştığım nerminle olan bir yaşadığımı anlatmak istiyorum güzellik salonu kardeşimindir ben yazarım şairim kendim 33 yaşındayım bi cumartesi gelin başgelmi yogunudu kardeşim beni çağır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tuba_cik ve ben

Merhaba benim adım kadir.55 yaşındayım adanada oturuyorumögretmen emeklisiyim.eşim 6 yıl önce vefat etti.176 boyunda 96 kg.aslında herzaman ünüversiteye giden güzel    götlü genç kızlar ilgimi çekmiştir ama yaşım itibarıyla böyle bi kız bul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gordugum muhtesem manzara beni mahvetti :

MERHABA 26 yaşındayım boluda yaşıyorum. Özel bir şirkette çalışmaktayım fazla yakışıklı sayılmam neyse konuya girelim yine herzamanki gibi sabah erken saatlede işime gitmek için kalmış evin balkonundan servis aracı gelmişmi bakmaktaydım ki karşı bina... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gül teyzeyle yeniden

Gül teyze beni çok özlediğini söylemişti. Bugün öğleden sonra için beni evlerine beklediğini söylemişti. Öğleden sonra heyecanla soluğu hemen gül teyzenin yanında almıştım. Bende onu özlemiştim ve soluğu onun yanında almıştım. Yine her zaman ki gibi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.