Bire Bir Hikayeler kategorisi, ılkler unutulmuyor!!! hikayesini oku.

ılkler unutulmuyor!!!

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Slm herkese. Ben de herkes gibi başımdan geçen ve unutamadığım deneyimimi yazıcam umarım beğenirsiniz. Paylaşmak istedim. 20 yaşımda 178 78 kumral birisym. Bu olay ben 18 yaşındayken başımdan geçti. Ankara da unviversteyi kazandığımın ilk yılıydı. Okulun ilk haftaları bir kız    ilgimi çekti esmer 170 boylarında düzgün hatlara sahip çekici birisiydi. Hoşlanmıştım ondan. Yaşım küçüktü ama olgun göstryrdum yaşıma göre. Hülya son sınıftaydı 25 yaşındaydı. Ben oldum olsası kendimden büyük bayanlara ilgi duymuşumdur. Nedenini bilmyrm ama yaşça benden küçük kızlar ilgimi    çekmiyr 24-36 yaş arası bayanlardan hoşlanıyrum. Neyse işde bi iki hafta onunla tanışmanın yollarını aradım. Tesadüf sınıftan bir kız arkaşımla aynı yurtta kalıyrdu. Tanışmamız kolay oldu. Az zaman sonra arkadaş olduk. Tabi ben uçuyodum çok hoşuma gidyrdu aklımada ah şunla yatsam vs gibisinden düşüncler de yoktu. Tamamen duygusal yani :)). Gel zaman git zaman ilerledi birlikteliğimiz sürekli okulda birlikteydik. Küçük sevişlmeler oluyodu arada ama dedimya tamamen duyusal :) ayrıca yaşımı 21 olarak biliodu ufak bi yalan :) çünkü bilseydi asla    çıkmazdı hatta ben senin ablanım diye takılırdı çoğu zaman. Sömestr tatili girdi araya memleketine gitt bi hafta döndüğünde beni aradı. Arkadşının ewinde kalacağını br hafta yalnız sıkıldığını söyledi. Ben de ailemden izin aldım iki gün için ve arkaşının ewine gittik. .    Içeri girer girmez aşkım hoş geldin ewimize dedi. Hoşuma gitmişti:) öyle demesi. Sarıldım kapıytı kapattık ayakta öpüşmeye başladık. Tabi kendimi tamamen onun kontrolüne bırakıyrum. Ritmik hareketlerle göğüslerini bastırıp çekiryrdu kalbim durcak sandım:) ereksiyon olmaya başlamışdım ama hala ellerimi nasıl kullanıcağımı    bilmyrdum ortalıkta sallanıyodu eller :)) adeta yiyrdu beni kulak memelerimi emip ısıryrdu sıcak nefesini boynumda hiisettiğimde muhteşem bi haz alıyrdum hiç bitmesin istedim o anın. Gömleğimin düğmelerini açtı sonra diliyle boynumdan aşşağılara göğüs uçlarıma kadar geldi ve emmeye başladı bir    eliylede penismi okşuyordu. Artık harekete geçmem gerektiğini anlıyordum :)))) göğüslerini acemice okşamaya başladım sonra yavaşça sırtını ve kalçalarını. O ise diliyle aşşağılara kotumun üstünden penisime ulaşıyordu. Ve düğmelerimi çözmeye başladı. Onu izlemekle yetindim.Penisim ortaya çıkınca duyduğum tek kelime "çok güzelll"    dediği oldu. Yaşıma göre oldukça gelişkindi :) ( şu an 20 cm kalın damarlı güzel demekde haklıydı yani :)). Avucuna alıp okşadı bi süre küçük küçük öpmeye başladı sonra ve .    başını ağzına aldı süperdi. öyle derinden bir haz duydumki anlatamam.    Gittikçe büyüyodu ağzında. Yarısına kadar almaya çalışıyodu ama arada dişleri de acıtmıyo değildi ama değerdi:)sonra "hadi aşkım uzan "dedi. Yatağa geçtik mini siyah bi teke kırmızı bir badi vardı üstünde. Ben çıplakdım. Adeta dans ediyodu. Böle bi kaç dakika öpütükten    sonra göğüslerini emmeye başladım üstünü çıkardım penisim iice sertleşmişti. Eteğini çıkardım sonra çamaşırını. ıslanmıştı :))) penisimi bilmediğim o gizemli yere doğru yavaş yavaş yerleştrmeye başladım. Ve onu kendime çekdim içinde gidip gelirken adeta birbirmizi yiyiyorduk. Muhteşemdi herşey. Bi süre sonra hızlanmaya başladım belinden tutup göğsüme yapıştırdım iice. Poposu hafif yukarı gelecek şekilde tuttum onu. Ve sert oldukça hızlı git gel yapmaya başladım. O iki defa boşalmışdı ben gelememişdim daha. Onu yüz üstü yatırdım ve bacaklarını iki yana açıp tekrar girmeye    başladım ama gelmek orgazm olabilimek için o kadar hızlı girip çıkıyrdum ki soluğu kesiliyrdu adeta ve soluğumu kesiyrdu. Muhteşemdi. Bide .    omzularımı yanaklarımı ısırıydu sürekli:))acının zevke nasıl dönüştüğünü anlamaya başlıyordum. Ve erkekliğe ilk adımımı atyrdum bi süre sonra iniltilerle göbeğine boşaldım.    Ve yanına uzandım. Yaklaşık 5-10 dakika dinlendik. Kaldığımız yerden tekrar dewam ettik :) bir hafta boyunca ewden çıkmadık sadece ekmek vs yiyecek almaya çıkıyrduk. sabah kalkar kalkmaz kahvaltıdan önce sonra öğlen akşam her daim. Bir gece saat 4 te uyandırdım onu öperek "" azgın aşkım benim doymadın mı hala sen gel burayaaa "" deyip kalan yerden dewam ettiğimizi hiç unutmuyorum. Taki vajinam acıyo diyene kadar :)) o okulu bitirene kadar sürekli birlikte olduk beni tam bir sex makinesine çevirdi ve .    kuş olup gitti hülya. Görüşmyrz artık. Uzun zaman oldu ama hala unutamadım onu. üzerinden bi ilişkiler geçti ama derler ya    ilkler unutulmaz gerçekten öyle oluyormuş. Hocamı unutmadım. öpüyrm onu burdan kim bilir belkide okuyordur bunu. kızma bana olur mu aşkummm    :))) öpüldünüz millet. Yaşayın ama hissederek yaşayın en güzeli bu. BysGönderen: impressive
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

lütfüye üstegmen

merhaba ben su anda askerlık yapmaktayım askere bılgısayqar operatoru olarak geldım ılk once benı boluk yazıcısı yaptılar sonra benı muallen tertip olarak lojıstık destek komutanlığına gonderdıler. orda lütfiye ustegmen var onun yanına gıt dedılder b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çingeneler

Merhaba ben eşkıya. Ben 20 yaslarında yakısıklı bır erkegım. Kucuklugumde herzaman evde yalnız kaldıgımdan bırazcık sapık ve piçimdir. Bızım orda baya bı çingene kız vardır ama ne çingene oyle afetlerdırkı sormayın. Bu cıngeneler evlerden dılenır, ıs... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ofis fantezileri - 2

Nerde kalmistik?Kizin bal kutusuna dilimi soktum. Islak ve sicakti. Tras edeli 1 yada 2 gun oldugu kesin cunku kil yoktu. Hemen yarragimi cikarim o muhtesem agzina soktum. Koltukta oturuyordum, oda diz cokup benim azmani vakumluyordu. Tam agzina gele... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahhhhh ınci ahhhhhhh

Internet cafem var chat bizim işimiz. 24 saat chatteyiz. Hergünki günlük turlarımı yapıyordum chatte. Herzamanki gibi kızlara mesaj atıyordum. Inci niki gözüme ilişti ve mesaj yolladım. Normal cevaplar geliyordu. Daha sonra 30 yaşında ve dul oldugunu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dershanedeki sibell

merhabalar inanın mükemmel bir site yakın zmanda üye oldum ve bende bir anımı sizinle paylaşmak istedim konumuza dönemk istiyorum gercek adımı demicem tabi ama o dershanedki sibel yokmuu harika bir kız 19 yaşında yani daha çıtır dershanenin ilk günle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel hocam

Okula yeni başlamıştık ve okula yeni bir felsefe hocası geldi.Adı esmaydı.Hoca beni hiç sevmezdi bir gün dersten çıktık hoca beni    yanına çagırdı ve bana biraz öğüt nasihat verdi.O nasıhat verirken benim gözüm onun bacaklarına ve gögüsler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz nermin teyze

Slm arkadaslar.adım can ankara`da oturuyorum.Bu süper olay 2 gün önce gerceklesti.Komusmuz Nermin teyze 41 yasında sarı saclı süper bir kadındır.İsi sebebiylede cok güzel giyinir.Özelliklede o mini etekleri beni öldürür.Onu sikmek yıllardır benim hay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok şaşırdım... ama güzeldi - 7

herkeze tekrardan selamlar. kisaca hemen kendimden bahsedeyim ismim bulut bu 7. anim. 16cm lik kalin bir aletim var ve ege bolgesinde yasiyorum... onceki hikayemden bir kac kisi beni ekledi sorulan sorular bunlar gercekmi degilmi vs.vs.vs.vs... bir s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bankaci kaçamağim!!!

Merhaba sex hikaye okurları. Ben kaan. Bir önceki hikayemde cerenin bekaretini aldım hikayemle bu dünyaya katılmıştım. şimdiki hikayem daha 3 gün önce yaşandı. Size tekrar kendimi yanıtayım. Ben 1. 70 boyunda buğday tenli çevremce sempatik olarak tan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

göğüslere indim uçları birer üzüm gibi olmuştu...

MERHABALAR Ben evli ve iki gençlu mazbut bir aile reisiyim ancak benide baştan çıkarabilecek hatunlar var tabi.Oturduğum site, alt dairemde bir komşularımız var... 30 yaşlarında evli ve bir de küçük kızları var. Bunu zaman zaman eve girip çıkarken a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.