Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, ilkokul hikayesini oku.

ilkokul

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
ılkokul ılkokulda nasıl basladı hatırlamıyorum . arkadasımla tuvalete gırer kapıyı kapatıp bırbırımızın poposunu ellerdık o zaman ne zevk aldıgımı hatılayamıyorum ama hosumuza gıderdı. sonra o arkadasım okuldan ayrıldı bende baska abır arkadasım la yapmaya basladım bu olayı . bı gun bızım eve geldık odama cıktık otururken hadı yapalım dedı bende kabul ettım her zamankı gıbı . tecrubesız oldugumuz ıcın ılk basta soyunduk ıkımızde donla kalmıstık. ayaktayken benı cevırdı ve arkama surtmeye basladı oylece duruyordum. sonra yataga gectık . ben onun ustune cıktım ve memelerını yalamaya basladım . donunu cıkardım ve poposunu oksamaya ellemeye basladım onune dondugunde sıkı tas gıbı olmustu . agzıma aldım ve acemı bı sekılde yalamaya basladım 2 dakka sonra noldugunu anlamadan agzımın ıcıne bosaldı . kucuk oldugumuz ıcın cok az gelmıstı bu sefer ben yuz ustu yattım donumu ındırdı ve popomu opmeye yalamaya basladı acayıp zevk alıyodum . sıkını popo delıgıme degdırmeye basladı ve ucunu azıcık soktu cok acıyodu ama hosumada gıdıyodu . yan yattık ve bı yandan benı sıkerken bı yandanda 31 cektırıyodu bana ınanılmaz hosuma gıtmıstı .ve ıkımızde aynı anda bosaldık gotumden azıcık dol aktı sonra beraber yatıp uyuduk kendımı onun karısı gıbı hıssedıyodum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kamyoncu yaşar

merhaba adım oguz istanbulda oturyorum 19 yasında yakısıklı bir gencim kızlar kadınlar benim ilgimi cekmiyor tam tersine olgun erkekler beni etkiliyor.gelelim hikayeme her yaz tatili yazlığımıza gideriz ve tatilin tadını cıkartırz bir gün arkadaslarl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 kişiyi nasıl siktim

Diğerlerini bilmem ama benim hikayem gerçek ve çok yakın zaman önce yaşandı...Amatör anlatımım için özür dilerim...İsimleri ve yer adlarını vermeyeceğim.BUndan 2-3 hafta önce yüzyüze görüşmüş ama herhangi bir ilişki yaşamadığım pasif gay arkadaşım ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hesini aldı agzına

Herkese selam, ben ali sıze sıcagı sıcagına yasadıgım olayı anlatmak ıstıyorum, bu yazıyı yazdıgımda saat 19;06 dı. Olayı saat 18;15    de yasadım. Chatte tanıstıgım bırısyle bulustuk bugun dogruca bızım arkadasın evıne gıttık, ev bostu zat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadın oldum-2

|... evet gece orda bitmedi daha doğrusu yeni başlamıştı...benimki bende yukarı çıkıp bir duş alıp geleyim diyerek üst kata çıktı, sıkılmam içinde bana bir duble viski getirdi, hemen gelirim dedi ve gitti ben ise yerimde duramıyordum aldığım zevk ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamamda ispanyol ile sex 2

Slm ben YÜKSEL İstanbuldan, 27 yaşında 185 boy 78 kg beyaz ten atletik yapılı aktifim.size geçen haftaki hikayenin devamını yazıyorum.hamamdan sonra ispanyol ile kaldığı otele gittigimi ve birşeyler içip, izin isteyerek 2 gün sonra tekrar buluşmak üz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eve siparişimi getirdi

hepinize merhaba.ben başımdan geçen bir anımı paylaşmak istedim sizinle.34 yaşında tamamiyle pasif ve seksi kadın kıyafetleri giymeyi ve hazırlanmaya bayılıyorum....yine bir gün gezerken vitrinde gözüme takılan siyah saten ve jartiyerli kıyafeti görü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

içime fışkırdı

Azgınlığın doruklarında olduğum ve evde yalnız kaldığım birgündü...Internetten hemen görüşmek için olgun bir aktif bulmaya karar verdim. Yaklaşık yarım saat    boyunca bikaç kişi ile konuştuktan sonra ciddi birini buldum. Telefonlaştık ve 1... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yarım kalan yolculuk

Bir iş gezisi için Adana dışına çıkmam gerekiyordu. Akşam geç saatler için bilet aldım. Gece oldu otobüse bindim. Yanımda kimse    olmasın diye dua ediyodum. Otobüs bayağı doluydu. Aşagıda bir asker uğurlama töreni vardı ve askere giden kiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

emrah abi zorla sikti

Selam adim alper bu olay başimdan 16 yaşinda geçti şu anda 17 yaşindayim uzun boylu balık etli birisiyim herkes benle şakalaşirdi taş gibisin filan diye neyse hikayeme geçeyim mahallede emrah abi diye biri vardi 19 yaşinda işte bi gün mahalledeyken d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karşı komşum hakan

Karşı Komşum Hakan Merhaba. Ben 23 yaşında üniversite öğrencisiyim. Adım Efe. Yaklaşık 2 yıl önce hiç unutamadığım bi olayımı anlatmak istiyorum. Karşı komşumla arasıra tuz, yağ alışverişinde bulunurduk. Bu alış verişler esnasında komşumla samimi olm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.