inandirici seks hikayeleri

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
slm baldızımla yaşadığım bir anımdır bu ben 33 yaşındayım baldız 21 oldum olası baldızıma hastayım çok seksi birisi ismi tülay tülay genelde bizde kalır kendisi bekar annem hastalanmıştı onun için eşimi annemle yolladım aramız annemlerle 6 saatlık yol var baldızla başbaşa kaldık artık sikmeliydim onu akşam oldu yemekleri yedik rakı içermiyiz dedim olur dedi tülay 1 70 mil rakı aldım başladık içmeye ben yaz günü olduğu için sadece şortla oturuyordum ondada minnnacık bir etek üzerinde askılı bir badi vardı neyse içmeye devam ediyoruz şakalaşlamar tam gaz devam ediyor oyun havası koydum cdi çalara oynarmısın dedim tmm dedi başladı oynamaya adeta coşmuştu ya yoruldum dedi oturdu bende yanına yanaştım cnm benim çok tatlısın dedim yanağınını öptüm ama dudağının ucu dudağımdaydı tülay dedim dedim çok güzl popon var kız dedim nediyon enişte sen dedi kızma cnm gerçeği söledim dwedim duymamış olayım dedi güldü ben yatıyom dedi iyi uykular dedim gitti bu yatmaya aradan 2 saat geçti odasına girdim yanına oturdum memesininbiri açıktaydı okşadım hafiften baktım tık yok başladım emmeye ıssırrıklar attım memesine hala uyuyo şortunu çıkardım ama 20 dakikamı almıştı uyanmasın diye yavaş çıkardım bende soyundun bacaklarını ayırdım başladım amını emmeye dilimi içine sokup çıkardım bu uyandı napyıyon ya dedi sus bebeğim kendini bana bırak dedim ama sen eniştemsin dedi bişi olmaz dedim artık okyaydan fırlamıştı sikimi amına dayadım bakiremisin dedim hayır dedi okey dedim sikimin başı içine girdi buna bir yüklendim offffffff dedi acıyr dedi 10 dakika amından siktim ikimizde boşaldık birer sigara yaktık içiyoruz yüz üstü yatırdım götünü başladım yalamaya rahat olmuyor domalttım öyle emdim götünü dilimi götünün içine sokup çıkardım zevkten inliyordu tülay harikasın eniştecim dedi ona dedimiyice ıkın deliğin tam açılsın dilimi içine sokucam dedim tam sıcacak gibi yap dedim tmm dedi dilimi içine saldım ama götüde güzel kokuyordu birazda ıkın kız dedim tmm dedi dilim bayabi içine girmişti dilime sıcacık bişeylerdeyiyordu meğersem kaksıymışiçinden dilimi çıkardım götünü vantuz gibi emmeye başladım tülay bak içimdekiler geliyor dedi yeter dedi gelsin dedim birden ağzıma kası geliverdi bende hemen çıkardım ağzımdan artık girme vakti gelmişti sikimi dayadım götüne başı girdi hemen çünkü yalaya yalaya kayganlaşmıştı bir hamleyle hepsini soktum içine yavaş hayvan dedi götümü yardın dedi ben devam ettim şikmeye gotüne boşaldım harikaydın sevgilim dedi artık baldızımla karı koca gibiyiz bir aplasını bir baldızımı sikiyom
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sikicim ve arkadaşı

Selam arkadaşlar,adım sedat ama takma adım okşan çünkü sikicim aydemir öyle hitap ediyor,bu benimde çok hoşuma gidiyor,süper bir partnerim olan aydemir süper bir yarrağa sahip,beni saatlerce siker yarrağa doyurur,bende ona yatakta tam bir dişi olurum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Hizmetçinin kızını götten siktim

Merhaba ben emre kıbrısta yaşıyorum babam ve annem biraz geç evlendiği için bende haliyle geç doğdum. yani hizmetçi babama bakıyor neyse hikayeye başlayayım;Ben 14 yaşında Liseye yeni başlamış gencim yakışıklı olduğum söylenemez fakat 23CM penisim va... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

memur beyden azgın hikayeler

Ben 25 yaşında, devlet memuru evlı bir gencim. Ankarada oturuyorum. Arkadaş grubumuzun içinde Gülşen isimli, uzun boylu, dik göğüslü bir kız vardı. Çok cüretkar ve fırlama bir kızdı. Olur olmadık yerlerde bizi azdıracak şekilde şakalar yapar, kimi za... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimin mamasını eline verdim

MEREBA BEN SALİH 19 YAŞINDAYIM KUZENİM İSE 18 BİZ İZMİRDE DURUYORDUK NORMALDE İKİMİZ HEP OYUN OYNUYORDUK BİR GÜN NAZMİYE OYUN OYNARKEN HEP BEN ONU DÜŞÜNEREK 31 ÇEKİYORDUM AMA BEN ONA KAFAYI KOYMUŞTUM BEN ONU SİKECEKTİM NEYSE YİNE OYUN OYNUYORUZ VE Bİ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum ayfer

slm ben bu hikayeyi hatay dörtyoldan yazıyorum bir gün işte çalışıyordum bizim karşı komşu vardı adı ayfer ben işte çalışırken annem aradı telefona cevap verdim arayan karşı komşum ayferdi bana bir paket sigara alırmısın diye sordu bende evet dedim t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

serap ve ben

merhabalar ben yalovadan kenan yaş 27 bundan yaklaşık 4 sene öncesiydi oturdugumuz apartmanda benden 4 yaş büyük serap isminde komsumuz vardı 2 yıldır duldu. birgün cok rahatsızdım atesten dudaklarım bile catlamıstı. bizimkiler memlekete gitmisler ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Zorla Tecavüz

merhaba nasılsınız ben semih 29 yaşındayım bundan 2 yıl önce ben ve arkadaşlarım bankta oturmuş. konuşuyoruz sonra önümüzden annem geçti mini etek giymiş üstünde siyah kısa kollu vardı sonra Cem dedi vay vay annenin götü ne büyük onu bir güzel siksem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zenci

oldum olası zenci aletlerine bayılırım.İri penisler kalın dudaklar.Aksarayda saat satan bir zenciyle saat alma bahanesiyle tanıştım sohbet ettik,evime davet ettim,akşama geldi. Acaip heyacan basmıştı.evde yemek yedik biraz içtik, sohbet sırasında kon... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gym hocalarım

izmirde yasamaktayim. iki yilk önce kilo vermek icin bi salona yazildim. burayi 3 hoca işletiyodu. tahmin edersiniz ki hepside kasliydi ben de kasli erkekleri severim. ama bi türlü açilamiyordum nasıl söyliicemi bilemiyordum. bu arada yaklasik 2 aydı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yılbaşı baldızda eşleri değiştik

Merhaba,ismim Caner.2 yıldır Hande ile evliyiz.Hande ile farklı bankalarda çalışmaktayız.Geçen yıl yılbaşını geçirmek için Hande nin ablası Begüm lere İstanbul a gittik.Begüm ve eşi İlker 5 yıllık evlilerdi.Acaip sempatik ve uyumlu tiplerdir.İlk gece... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.