inanılmazz birşeydii yaaa

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slmlarben harun 1.81 boyunda 68kilo esmer hafite yakışıklı bir gencim hee istda yaşıyorum olayım şöle başlıyor birgün sokata takılırken önümde afet gibi birşey geçtigini fark ettim biraz ufak boylu birşey dap dar pantolon giymiş üstündede sim siyah bir dar badi vardı vee ben bundan rahat 15saniye gözümü alamadım vee hemen eve koştum odama geçtikten sonra hemen pantolonumu çıkardım vee sadece baxsırla kaldı vee aletimi elime aldıgımda 20cm alet nerdeyse 40cm olmuştu hemen elimle gidip gel yapmaya başladım ama böle bir boşalma yaşamadım hayatımda gözlerimi kapatarak 1bardak dolusu boşaldım benimle birşeyler yaşamk isteyen kızları beklerim msn telde gerçekten hiç farketmez msn adresim hee yaşım buu arada 21 msn adresim tel 05418744559 bekliyorum byby
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karimin sexy dudaklari

selam arkadaslar karim 24 yasinda 165 b 54 kilo ela gozlu saclari kalcalarina kadar uzanan dalgali kara sacli harika bi vucuda sahip cok sex bi kadindir ozellikle goyusleri ve kalcalarina hastayimdir gecen gece esimle atesli bi sevismeye baslamistikk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok zor

ben 27 yaşında bir bekar erkeğim!bazen işyerinde çalıştıgım iş arkadaşlarımı hayal ediyorum önce yanlış oldugunu düşünüyorum ama sora öyle bir arzu geliyorki yanlışlıgını felan takmıyorum iş yerinde esra isimli evli 30 yaşlarında çok samimi oldugumuz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

playboy lily 15

O gun annemler evde yokdu bnde bı genc kız olarak cok azgındım uzun zamandır masturbasyon yapmıodum annemler nerdeyse sureklı evdeysı ve ben kendıme hakim olamıyordum artık kadınların g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dar görüşlü ailenin lezi

21 yaşındayım ve küçüklüğümden beri bayanlara ilgim var.güzel tenlere dayanamıyorum.küçüklükten başlayan masturbasyonlar için arkadaşlarım vardı ama büyüyünce herşey bitti.aile yapımdan dolayı ne kimseye söyleyebiliyorum nede eş bulabiliyorum bakire ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pizzacı selin hayal mayal gibi

Slm ben konyadan arda 1,75 boyunda hafif sarısın 24 yasında biriyim her neyse hikayeme geçim konyada popüler bir alışveriş merkezinde çalışıyorum malum çok yoğun oldugundan bende cok yoruluyorum yine böyle yorucu günün akşamında eve kendimi zor atmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tanışmak

tanışmak isteyen bayanlar msn adresim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul tuvaleti

adım esr. ben meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim. okulun son haftalarıydı ben her zaman ki gibi eteğimi kıvırmış okula gittim. o gün biyoloji dersimizin konusu üremekti. ben konuya tamamen duygusal yaklaştım ve bir an kendimden geçtim. derhal benim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mevlana yurdundaki daracık esra

Herkeze slm ben arda (pizzacı selin hayal mayal hikayemden) sonra buda ikincisi Konya da calıştıgım yerden yine yorgun olarak işen cıktım günün yogunluğu baya bi yormuştu benı hemen duş alıp uyumak istiyordum eve giderken tren yolunun orda iki kız gö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bi gün sikecem çok azdırıyor beni

slm arkadaşlar ben kadir ben 18 yaşında bakir biriyim hiç ilişkim olmadı neyso konuya giriyim ben kendimden yaşça büyük kadınlardan hoşlanırım neyse dışarda gezmekten sıkılmıştım ve kadınların popolarına bakrakta zevke gelmiştim eve gidip masturbasyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mastirbasyon delisiyim

selam arkadaslar ben serkan kisaca hikayeme geciyorum hemen ben ecliyim esim 24 yasinda cok sexy esmer bi kadindir kendisi benim esim oldugu halde o dusunup mastibasyon yapmak bana harika bir zevk veriyor o evde yokken minicik tangalarini koklamayi v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.