Bire Bir Hikayeler kategorisi, isteksiz jigolo - 2 hikayesini oku.

isteksiz jigolo - 2

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba herkese. Öncelikle bir önceki hikayemdeki yeri mrk eden arkadaşların maillerine elimden geldiğince cvp verdim. Teşekkür ederim. Şimdi size olaydan 15 gün sonra başımdan geçeni anlatmak istiyorum. Ilk jigololuk deneyimimi atlattıgım bayan bana telefon ederek bir arkadaşına beni tavsiye ettiğini ve onlada birlikte olmamı istedigini ve aynı paraya olurmu gibilerinden .    pazarlıga başladı. Bende ilk seferinden çok zevk aldıgım için olur dedim. Sonra arkına verdi teli konuştuk. Buluşucagımız yeri filan tarif etti. Neyse uzatmicam. Buluştuk ve yemek yemek için restaurant a    gittik. Yemek yedi. Ve kaynastık. Adı meral di. 37 Yaşında oldugunu söylesede en az 42-43 vardı. Ama fiziksel olarak baya .    güzeldi. Sadece sarışın olması bana uymadı ama olsun bu işi parayla yapıyoruz. Zaten sex için saçın yeri sen son olsa gerek. Hani derler ya saçınımı sikicez o hesap yani. Neyse saat 11 e geliyordu evine gittik. Acıbademde bir sitedeydi. Eve girdik ve meral direk üzerime atladı. Vakit kaybetmeden sikişmek istediğini ve 6 aydır kimseyle olmadıgını söyledi. Yatak odasına kadar kucagımda    taşıdım. Sonra ona nazik davranmam gerektiğini ve hızlı olmaktan hoşlanmadıgını söyledi. Bende onu ayakta öperek bir yandanda soyarak yataga yatırdım. Ve kendimde karşısında soyundum. Sonra üzerine çıktım. Yavaş yavaş penisimi sürtüyordum amına sulanmıştı zaten soktan. Boynundan ayaklarına kadar her noktasını    yaladım. Ağır ve uzun uzun. Adeta delirmişti. Sıra amcıgına gelmişti. Kılsız amı çok hoşuma gitti. Ve yalamaya başladım. Inliyordu. Sonra    ben sırt üstü yattım onu kucagıma aldım ve şimdi o beni yalıyordu. Fazla uzatmadan direk penisime indi. Belliki çok azmıştı.    Neredeyse yicekti. Yaladıkca boşalmam yaklaştı ve agzına patladım. Ama daha vardı. Tekrar yalayarak kaldırdı sikimi ve üzerine oturdu. Yavaş yavaş    zıplıyordu üzerimde. Iniltileri butun apartman duymuştur sanırım. Sonra onu domaltım ve hem önden hemde anal sikmeye başladım. Herşeyi ağır yapmamı istiyordu. Biraz hızlansam hemen durduyordu. Sonra klasik pozisyona geçtik. Ve 10-15 dk sikiştik. Sanırım 3 kez boşaldı. Bende enson gögüslerinin arasına boşaldım. Ve onu banyosuna taşıdım. Ve onu yıkamamı söyledi. Bende yaptım tabiiki. Sonra saçlarını kuruttum. Taradım. Vucudunun heryerine arko    nem krem sürdüm. Ve iç çamaşırlarını giydirdim. Sonra mini elbisesini. Saat epey geç olmuştu. Oturduk. Birkaç sigara içtik. Muhabbet filan.    Bana çok güzel bi gece yaşadıgını söyledi ve dudaklarıma yapıştı. 3-5 Dk öpüştükten sonra bende evimin yolunu tuttum. Tabii ücret gene aynı. Herkese sex dolu günler. Bence olgun kadınlar bir genç kız gibi sevgiyle ruhunun okşanmasını bekliyor. Ben bunu anladım. O günden sonra 5-6 tane daha işe gittim onlarıda anlatırım bigün. Herkese bye...Gönderen: Jigolooo
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

okumadın çok şey kaçırdın

İşte yeni bir gün dedim.Yatağımdan kalktım ve servise geç kalmamak için hızlı davranıyordum.Servise yetiştiğimde en arkada güzel bi kız gördüm ki onu daha önce bizim serviste görmemiştim.Sonra sora sora onun bizim arkadaşlardan biri olduğunu öğrendim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amını yardım beee

Ben ist bülent neyse konuyu fazla uzanmim konuya girim bizim bir komşumuz var adı nalan onlar bizim kiracımız annesi    babası bizim alt katımızdaydı taşındılar yani orda güzel bir yakınlıgımız var neyse bu kız 23 yaşında evvlendi daha yeni... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sere serpe serpil

Eskişehir de oturduğum sıralarda büyük bir firmada çalışıyor ve iyi kazanıyordum. Bir sekreterimiz vardı ve adı Serpildi. Henüz 19 una    yeni girmişti. Eşimi memlekete göndermiş ve ben evde yalnız kalıyordum.Günlerden salı idi izin almış e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eda ya istedini verdim sonunda

Selam ben Ankara dan coşkun (takma ad) size başımdan geçen hikayemi anlatmak istiyorum.ben 18 yaşında bir genciimBir gün yolda giderken telefonum çaldı.Ve hemen sustu aldırış etmedim neyse bu bi Değil iki değil gecenin 3 n de çalıyor.Artık dayanamadı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uyudu

Neredeyse bir aydır beraber olmuyorduk,sonunda sabah erkenden buluşup otele gittik,ben günlerdir bu günü bekliyor sabırsızlanıyordum.. öpüşmeye başladık,yavaşça birbirimizi soyuyorduk,amım iyice sulanmış ateş gibi olmuştu.onun kulağını yalıyor emiyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayımların evınde kuzenımı sıktım

ben jarızma daha öncede de yazmıştım her neyse konuya geçelim günlerden pazardı kuzenım benden 1 yaş küçüktü adı hülya küçüklükten beri beni sever ve benden 3 yaşp küçük olan kuzenıminde adı ayşe evdeydi herneyse hülya camdan halı silkeliyordu kafaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dükkanda sex

Slm millet ben mersinden kısaca kendimi tarif ediyim ben 1 90 boyunda esmer iri vucutlu ve mersinde oturan    birisiyim bu olay dukkanım da gerceklesti ufakbir silahcı dukkanım var 2 gun once dukkana orta yaslarda bir kadın gelip bana kurus... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işte heyecan bu !!!

Merhaba feyk com okuyucuları,uzun bir zamandır bu siteyi takip ediyorum,kimi hikaye çok sıradışı kimisi abartlı olsa da fantazi dünyasını genişletiyor    diye düşünüyorum.Adım Tolga,İzmirliyim,27 yaşında çevremdekiler tarafından beğenilen b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinema keyfi

Kiz arkadasimin istegi uzerine yapacak baska birseyde bulamayinca sinemaya girmeye karar verdik. Yaz oldugu icin pek kimse sinemayi tercih etmiyordu. Üc secenekten birini sectik ve arka siralardaki koltugumuza oturduk. Bizim disimizda daha onlerde uc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah sevgilim ahhh sex hikayeleri

bu anlatacağım hıkaye tamıyle gerçeltır bundan 3 sene once sevdığım bı kız vardı bır gun buna onunla ılışkıye gırmek ıstedığımı söğledım oda kabul ettı annesının koye gıttığı bır gun EVDE KARDEŞLERIVARDI GECE bunlara gıttım kardeşlerı dıyer odada yat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.