Bire Bir Hikayeler kategorisi, isten eve giderken hikayesini oku.

isten eve giderken

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm bayanlar ben antalyadan arda size anlatacagım olay tamamen gerçektir kış aylarının bir günü ben arabayla eve giderken yolumun üstündeki bi taksi duragında 20 yaşlarında bi kıza rastladım ama nasıl yagmur yagiyo bilseniz kızı gördüm üzeri sırılsıklam olmus yanında durdum ve isterseniz sizi evinize kadar bırakabilirim dedim önce biraz korkuyla karışık hayır dedi ama ben biraz üsteledim ve kabul etti neyse tanıştık ve çabuk kaynaştık birbirimize sonra nasıl olduysa birden öpüşmeye başladık ben hemen arabayı eve doğru sürdüm nereye gidiyoruz dedi ben eve dedim napicaz evde dedi iyi vakit geçiricez dedim oda ok dedi ve eve geldik ben ona banyoyu gösterdim sen bi duş al dedim rahatlarsın elbisem yok dedi benim kileri giyersin dedim tamam dedi bende yiyecek bişey hazıladım oda duştan çıkmış beni bekliyodu bornoz vardı sadece üzerinde sonra biz bi anda tekrar sevişmeye başladık ben biraz çekiniyodum bakire diye ama degilmiş ama gerçekten çok dar bi amı var benim yarakta 19cm olduğu için amına girmekte çok zorlandı kız bırakalım dedi ama bırakırmıyım hiç bulmuşum daracık amı onu o gece sabaha kadar siktim tabi kendi istegiyle zorla değil ben gerçekten çok iyi niyetli biri olduğum için ona zarar vermedim sonra bana tşk etti çok güvenilir birisin diye o gece ne kadar beraber olduk hatırlamıyorum sonra işimizi bitirip yattık sabah sabah demiyim artık akşam saat 8de kalktık biraz yemek yedik sonra biraz kendimizden bahsettik o gece yine sabaha kadar sikiştik tabi o annesini aradı ve arkadaşta kalıcam dedi ondan sonra bir çok kez sikiştik ama şimdi görüsemiyoruz çünkü başka ile taşındılarama onu özlüyorum... benimle tanışmak isteyen bayanlar varsa beklerim k.i.b.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ben pelinimi istiyorum...

2 AY sonra buluştuk..Uzun saçlı mis kokuluydu.İçeri girer girmez dudaklarına yapıştım.Bir yandan öpüyor bir yandan da elim üzerinde geziyordu. Sutyen külot kalana kadar soydum.Odadaki yatağa geçtik.Önünde durup biraz seyrettim. Boynunu omuzlarını öpt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yöneticinim yegeniğle...

Merhaba:) ben bu siteyi çok sevdim...burada kimseyle paylaşamayacağınız başından geçen olayları rahatlıkla paylaşabiliyorsunuz...Benim buraya 3 kez yazıyorum...Her neyse yaşadığım olaya geçelim ben bursa da bekar yaşayan ..kendime ait bir işyeri olan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seks yapmayi seviyorum ya

slm lar oncelıkle arkadaslar hıkayeme uzatmadan gırmek ıstıyorum cunku sıcagı sıcagına daha guzel analtılır guneydoguda kamuda memur olarak calısmaktayım bır gun kozmetıkcı arkadasımda otururken dukkana cok guzel beyaz tenlı sarısın uzun boylu gogusl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beden hocalırımla ıki ders saati

Bır gun beden dersımız vardı.ben top almak ıcın spor odasına gıttıgımde bayan beden hocamız kız voleybol takımının lısanslarını hazırlıyordu.benden yardım    etmemı ısyedı.bende kabul ettım.bana hangı kızı begendıgımı sordu ben bu dedım.oda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex manyagı

mrb ben gaziantep ten fuat size başımdan geçen hikayeyimi anlatacam,geçen sene ağustos ayında mersine tatile gittim,orda bir kaç gün kaldım,eve döneceğim son günde bir kızla tanıştım,kızın adı buket di,bununla dağlık alanlarınolduğu yere gittik,o na ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nöbetin böylesi

Merhaba size başımdan geçen harika bir olayı anlatmak istiyorum. Ben ankarada bir otelde geceleri resepsiyonda çalışıyorum otelin restoran ve piknik    bölümleri var. Ankaraya biraz uzak olduğu için hafta içi okadar müşterimiz gelmiyor. Yin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nadir sevismesi

Bi gün sınıftaydık çok beyen digim bi kız var dı bi gün beden dersimiz var dı her kez bedendey di benbunla beraber içeride kadık ama çok beyniyoRdum ben bunun yanı na yaklaş tım seni çıokistiyorum dedim sen le sevişmek istiyorum dedim beni kırmadı gü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

melike

Selam ben siteyi yenı buldum bır anımı sizlerle paylaşmak isterım.bu anım bundan 3 yıl önce başima geldi o zamanlar lisedeydim bizim sınıfta melıke adında cok güzel bır kızdı herkezın ruyalarını suslerdı tabıı benımde aramız cok iyidi.bırgün sınıfta ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

elimden kurtulmaz.........

Selam arkadaslar,bu siteyi coktan beri takip ediyorum. birde ben gercek olan bir hikaye göndereyim dedim.ismim mert 34 yasindayim 1,78 boy    esmer biriyim. esimle her türlü seksi yapmadigimiz icin bazi isteklerimi disarda buluyorum.aslinda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ö vey kı z kardeş imle

selam ben metehan size anlatacı gı m hikaye gercekten yasadı m bundan 3 yı l ö nce ö vey kı z kardeş im sibel le yasayan iliş kmizi anlatacam ben 18 sibel 15 yası ndaydı evimizin altı nda bü romuz v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.