Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, ıyı bı jigolayim hikayesini oku.

ıyı bı jigolayim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm ben 24 yasında ve oldukca ıyı bı sıkıcıyım ve jıgolayım bursaya gezmeye gıderken içecek bişiler içme k için çay bahesıne oturdum yanıma tanımadıgım ıkı kısı geldı oldukca parlaklardı bırı kulagma dırek bızı sıkmek istermısın dıye fısıldadı ben dona kaldım ama cok cıddı olduklarını söyledıler tamam dedım ama bendekı 22 cm ala bılırmısınz dedım hıç almadık ama deneyelım dedıler ama ben JIGOLAYIM DEDIM ve ücretlı sıkerım dedım ıstedıgınız kadar hemde tamam dedıler ve fıyatta ıkısını butun gece 250 ytl ye sabaha kaar onların evlerınde sıkıcektım evlerıne gıtık önce bı karnımızı doyurduk ve işe koyulduk ıkısınede önce verdım benım 22 lıgı ıyıcene oksadılar yaladılar ve tam kıvamına getırdıler ve ıkısıde karsımda domaldı benımkını alamayacaklarını dedıler ama ben zorlayarak ıkısınıde tum gece öyle bı sıktımkı hala tekrar gıtmem için hergun arıyola bu arada ben ıstanbulanım fıyatta anlasırsak ve tanışmak ısteyen varsa beklıyorum [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

engüzel erotik sex hikayeleri

22 yasinda gizli bir gayim,pasifim ama o gune kadar hic tecrubem yoktu.cesaretsizligimden bir turlu beni sikecek birini bulamamistim.yazligimizda her sene 1 ay geciririz.orada yan komsularimiz ahmet abiler de bizimle beraber tatil yaparlar her yaz.as... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

keşke daha genç olsaydı

Bir gün çok azmıştım. Hemen chatte girdim ve gay arayışına girdim. Uzun ugraştan sonra 32 yaşında birini bulmuştum. Beni evine çagırdı. Ben verdigi adrese hemen gittim. karısını ve çocugunu çarşıya yollamış... Evde kimse yoktu. Her şey tıkırında gidi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

supervisorumla ılk defa

Merhabalar Kadıköyden Kaan Ben. 19 Yaşında Biraz Toplu - Yapılı Mavi Gözlü Kumral Bir Gay`im. Bu yaşadığım hikaye yaklaşık 2    ay önce başımdan geçti.Ben Bir bankanın Call Center`inda Agent (Müşteri Temsilcisi) olarak çalışmaktayım.4 sened... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eko

selam aslında bunu yazip yazmamakta cok cekındım ama yınede yazdım işteadim ekrem size basımdan gecen ılk sex hıkayem ı anlatcam daha gençtum sanaidecalısıyordum ve bır gun gece yarısı olmustu dukkanı kaparken karsi komsumuzunkalfasının da orda oldu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel travesti

selam bu ücüncü hikayem izmir den yazıyorum sizlere daha once (aslı&kocasıyla )yasadıklarımı yazmıstım simdi bir travesti ile yasadıklarımı yazacagım yıl 2004 temmuz aksam dı ve azmıs durumdaydım arkadastan arabasını istedim hemen travestilerin takıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muthish gece

Muthish Gece Ben 22 yashindayim. Bir ofisde calishiyorum. Ish yerimde benimle calishan bir arkadash vardi, 39 yashinda birisi.Bir birimizi hic sevmezdik, selami zorla verirdik bir-birimize. Bir gun ishden ayni zamanda ciktik. Yol boyu sohbet ettik.Be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk kez kardeşimle

Benden iki yaş küçük bir kardeşim var.onunla hemen herseyı konusuruz bir gün yıne odamızda muhabbet edıyorduk derken konu sekse geldı.nasıl bır seks istedigini anlattı.sonrada ben anlattım.bır ara gozum yarragına takıldı kocaman olmustu bır anda ıcım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yarrak delisi

Yarrak delisi merhaba ben 25 yasında 1.75 boyunda esmer tenli biriyim.bundan 5 gün önce basıma gelen bir olayı anlatacam.birgün evde yalnız oturuyordum.birden kapı çaldı.bende kapıyı actım baktım 2 tane arkadasım gelmiş.içeri davet ettim.sonra bi tan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onunum 5

Onunum (5) O gece geç saatlere kadar çalıştım. Canım sıkkın, keyifsizdim. Her zaman gittiğim barlardan birisine yollandım. Orada daha önceleri de birlikteliğimiz omuş bulunan Canan ile karşılaştım. Çok hoş, alımlı bir kadındı, ama çok kendini beğenmi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dapdar deligimi gevsetti

Merhabalar, yine ben ve bir Ali fantezisi. O kadar uzucu ki daha koca 40 gun var en azindan canim erkegimi gormeye ve ben zaten nerdeyse 40 gun gectiginden o kadar kotuyum ki. Bedenim tenim derim cayir cayir yaniyor. deligimden atesler    f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.