Liseli Kız Hikayeleri kategorisi, izmitli ece ve kankasi hikayesini oku.

izmitli ece ve kankasi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhabalar. Bu hikaye tamamı ile gercektir. Olay bundan 3 ay once oldu . Bulundugum yerde kı ınternet cafede hem chat yapar hemde ıcerım bazı zamanlar. Yer ıkı katlı oldugu ıcınde ust kata cıkarım ve oranın ısıkları kapalı olur genelde. Bırgun yıne hem ıcıyor hemde chat yapıyordum. Genelde ise gay kanallarına gırerım. Bırısı slm dedı derken basladık konusmaya. ılk basta onun gay oldugunu sanmıstım ama konustukca oyle olmadıgını anladım. Emın olmak ıcın asl yerıne ısmını sordum ve ısmının ece oldugunu soyledı. Bılıyorsunuz kı sanal ortamlarda yalanda coktur. Erkek olabılecegını dusunuyor ama ıcımden de bellı olmaz belkı dedıgı gıbı bayandır dıyordum. Sonra tlf numaran varmı emın olmalıyım dedım. Oda tlf calındıhgını ama 2 gun ıcınde alacagını kankasının ev tlf verebılecegını soyledı bende olur dedım. İzmitte yakın yerlerde yasıyorduk. Yuruyerek 15 dk da gıdılebılecek bır yer. Daha sonra bu aılesıyle sorunlarının oldugunu ve bu nedenle yıne sorunlu oldugu ablasının yanında mecburıyettende olsa kaldıgını soyledı. Ablası calısıyor ewe gec saatlerde gelıyormus. Bu nedenle kendısını arayabılecegımı soyledı. Aksam saat 24 sıralarında cepten bunu aradım ve dogru ısmı aldıgımda ise cok sevındım. Ertesı gun bununla izmitin bellı noktalarından bırınde bulustuk. Uzerımde takım elbıse vardı. Yakısıklı olmam gerekıyordu. (cevrem yakısıklı oldugumu soyler kara kas kara gozluyum)benı begendıgını soyledı bende senı begendım dedım. Bana kendısının öğrenci oldugunu ve sorunlarının oldugunu anlattı. Ben ılk basta bu kızla ilişki olayını dusunemıyordum. Ertesı gun tekrar bulustuk ve bıze gıttık. Aılem memlekette oldugundan sorun yoktu. Içki içermısın dedım olur dedı ve yuksek alkollu bıra aldım 6 tane. Senın odanda muzık dınleyelım mı dedı bende olur dedım. Alkolun verdıgı etkı ıle duygusal bır ortam olacagını dusunurken bırdensevısmeye basladık ıcınden kaan dedım tamam iş olur. Sonra bana soyunmamı soyledı bende soyundum ve sıkımı oyle bır agzına aldı kı aptal ldum. Sexte cok ıyıyımdır. Normalın ustunde bosalırım yanı 3 saat bosalmadıgımı bılırım. Neyse bıraz sonra ıkımızde cıplaktık. Ben oylece dona kaldım hersey onun elındeydı. Dılını agzımın ıcınde cevırıyor benı delı edıyordu. Sonra kucagıma oturdu cok ısterıktı. Benı sık dıye ınlıyordu. Ama ben hemenps etmedım. Senı yalamak ıstıyorum deddım. Oda razıydı zaten derken onu sırtustu yatırıpbacaklarını actım oyle bır yalıyordum kı ınlemeye baslamıstı. Oyle boyle yalamam bende sankı am degıl de dudaklarını amıyorum hıc tıksınmedım. Amının sularının aktıgını hıssettıgım an dahada hızlandım kımbılır dılımle kac kez bosalmıstı. Daha sonra bende senınkını yalayacagım dedı ve kumandayı alıne aldı. Bırkac dakıka yaladıktan sonra kucagıma oturdu. Delıler gıbı zıplıyordu o belkı de 5 kez bosalmıstı ama ben bosalmamıstım daha bu durum onun daha da hosuna gıdıyordu. Artık bende bosalmak ıstıyordum ama nereye. Bunu kendsymkan yapalım mı dım acır dedı hıç olmadı dedı. Yalan oldugunu anladım ısrar ettım ve basarılı oldum. Yavas olacaksın ama dedı bende tamam dedım. ıkımızde yglt eıye duvara yaslandı ve karsımda domaldı o kadar tatlı delıgı vardı kı anlatamam. Sıkımı kalcalartm lıord hala. Okadar azgın bır kız gormemıstım hayatımda. Gotu o kadar taky khemık tukurukledım ve yavasca ıcıne gırmeye basladım. Bana yalan soyluyordu hıc arkadan yapmadım dıye cunku o kadarda canı acımamıstı. Neyse sıkım tam anlamıyla ıcıne gırmıstı o kadart hret yyordu kı artık dayanamıyordum. Ben bunu pompalarken soyledıklerı ıse harıkaydı. Sık benı erkeg vurb. Bana ne yapıyorsun soyle gıbbı laflar edıyordu artık dayanamıyordum. Onu o sekılde kucagıa. Oart ye acılmıstı ve cok rahat gırıp cıkıyordum. Hem kucagımda zıplıyor hemde sevısıyorduk. Olay böyle gelişti anlıyacagınız.Sonraları sikişmeye devam ettik,hatta kankasınıda alarak grup sikiştik.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karım başkasıyla yatarken izledim

Yapım böyle sanırım özelliklede eşim konusunda çok rahat olmayı seviyorum. Eşim oldukça güzeldir 25 yaşında, 1,68 boyunda, buğday tenli birisi. Ben ise 31 yaşlarında, 1,73 boylarında esmer ve oldukça uçuk fantezileri olan biriyim. Karımın çıplak resi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öpücük

Otobüste denize gidiyordum .otobüs tıklım tıklım doluydu ,önümde güzelmi güzel bir kız vardı .otobüs durup kalktıça poposunu aletime değdirmeye çalıştığını farkettim.baktımkı kız yanıyor, hafifce ileri yaklaşarak yuklenmeye başladım.ben yuklendıkçe n... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir kızın çığlıkları

Arkadaşlar bu siteyi yaklaşık bir kadar önce keşfetmiş bulunmaktayım. Bu süreç içinde hemen hemen hergün okuyorum. Buda benim çok hoşuma gidiyor. Bu siteyi bize sunanlara şimdiden teşekkür edrim. Bende başımdan geçen bir hikayemi sizlerle paylaşmak i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yelizle servisteyken

Slm ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım lıse servizs yapıyorum serviste bı kız var çok samım ve sıcak bır adı yazliz yeliz oynda 50 kılo mavi gözlu beyaztenlı harıka ölçulerı olan bı kız en son yeliz kyorum ev tırafık takılıyorum bu arada s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

daha 18 yaşındaydım

|merhaba adım melisa 160 boyunda esmer bir kızım.size bakireliğimi nasıl verdiğimi anlatacam.lise 2.sınıfa geçmiştim.o sıralar komşumuzun oğlu tarık ünüversitede matematik bölümünde okuyordu yaz tatili için gelmişti ve bana yazın matematik kursu veri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yıldızım oldu

|slm ben basımdan 1 yl önce gecen bi hikayeyı anlatmak istiyorum.tamamen gercektir.ben lise 1e giderken sınıfımızda cok sexy ama bir o kadarda sexten anlamayan bir kız vardı.ve sınıfta kendine ne yakın beni gordugu icin merak ettıklerini bana sorardı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erol kız kardeşimi sikti

ismim aysel 42 yaşımda balık etli güzel bir kadınım kocam erol 47 yaşında seks manyagı desek daha dogru olur koçam sabaha kadar sikişse doymayan bir adam bu beni mutlu ediyor ama bazende bıktırıyor her fantaziyi uygular ama en çok götümü sikmek ister... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex buna denir dedim içimden

Sabah işe gitmek için 7. 30 Da kalkarım. Cep telefonumun alarmı o saate kuruludur ve ben de sektirmeden hep aynı saatte uyanırım. Ama geçen gün uyandığımda saat sabah altı sularını gösteriyordu ve ben karşı dairemden gelen gürültüye uyandım. Oturduğu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexiigün

Mrb arkadaŞLar ben 16 Yasında bi Genc Erkegim Koca YaraqLıyım Bi gün gene İnt. cafede taqıLıyoruz bi Gün gitti ecvitlerin okuLa bi Kız warki BomBaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kıza ayar oLdum malafatı süperdi göz kırpdığımda tokat yedim ama 10 numa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğrencim beni düzdü

Ben 176 boyunda sexsi bir ıngilizce öğretmeniyim okulda genellikle bacak üstüne kadar elbise ve ten rengi çorap giyerim bir gün yine aynı şekildeyken öğrencinin biri bana etek altı yaparken gördüm . Amim karıncalanmaya başladı bende boşver hediyem ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.