Bire Bir Hikayeler kategorisi, kadıköy sahili hikayesini oku.

kadıköy sahili

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhabalar bunları yazmak ıcın bıraz düşündüm en sonunda erkek arkadasımın ısrarı ile yazıyorum. Umarım hoşunuza gider. Bundan 2 sene önce onunla tanıştım ve hala çıkıyoruz. O 38 yasında cok olgun bır erkek. Hele onunla sevişmek cok güzel. Neyse onunla muhtesem    anlar yasıyoruz. Benı hersekılde tatmın edıyo. Onun o ırı aletını agzıma almak cok hoşuma gidiyor. Bundan bir ay önce karsıya    gittik yanımızda da iki arkadas vardı niyetımız onları ekip sikişecek yer bulmaktı. Ama onların bizden ayrılmaya niyetı yok gibiydi. Biz    bı sekılde onları postaladık ve basbasa kaldık. Canım o kadar cok onu ıstıyordukı bunu gözlerimden anlayabılıyordu. Arabada ilk önce bacaklarının    arasında kabaran aletını tuttum. Zaten elim her zaman orda oluyo cunku onun iri sikine dayanamıyorum. Oda yavasca elini iç camasırımdan içeri soktu amımla oynamaya basladı. Benım amım iyice sulanmıştı. Artık dayanamıyodum hemen içime gimesini istiyordum. Oda bı o kadar sabırsızlanıyodu. Hemen arabanın arka koltuguna gectık ben hem onu yalamak hemde ıcıme sokmak istiyodum. Şu anda bile tahrik oluyorum...Arabanın perdelerını kapadık    ve hemen o muhtesem iri yarragını agzıma aldım (rahat 20 cm var) o kadar cok hoşuma gidiyokı o yarragı yalamak su anda bile tahrık oluyorum. Ben yaladıkca siki irilesiydu oyle ısteklı yalıyodumkı nerdeyse tassaklarını bile agzıma alıcaktım. Bu arada oda boş durmuyodu eli sureklı götümdeydi ve orayla oynuyordu. Ben en cok kalcalarımdan tahrık oluyorumda bu arada benım amım ıyıce sulanmıştı. Uzerıne cıkıp benı sıkmesını ıstıyordum. Hemde saatlerce bagırta bagırta (bu arada cokda güzel sikiyor) onunda dayanacak gücü kalmamıştı. Bana artık    ıcıne gırmek istıyorum dıye mırıldandı. Hemen kılodumu kenara cektı ve benı kucagına aldı. Amım cok sulanmıştı ama girerken her zaman    zorlanıyorum. Oda farkındaydı ve yavas gırmesını söyledım. Oda tamam dedı ve yavas yavas yarragının kafasını amıma bastırmaya basladı. O an tüm kan beynıme cıktı. Bır an once girmesını ıstıyordum cünkü acı cekıyordum ama o yavas yavas sokmayı tercih etti. Evet sokuyodu bu muhtesem bır duyguydu. Acı ıle karışık zevk alıyordum. Benı her sikişinde ona hayran kalıyorum. Yavasca ıçime giriyodu. Evet    o kalın yarragı hissediyodum. O hala keyfini cıkarıyodu. Evet hızlanmaya baslamıştı onun kucagındaydım ve içimde koca bir yarrak vardı. Bunu düşünmesi bile beni tahrık ediyor. Acı veriyordu...Evet hızlandık o kalcalarımı oksuyordu. Bende ıkı elimle koltugu tutmustum benı yarragının üstünde hoplatıyodu.    Kafamı egip giriş anını görmek istedim muhtesemdi. Bırazcık içimde durdu sonra tekrar hızlandı. Bu sefer sonuna kadar sokuyor hızla gerı cıkarıyodu. Bunu uzun süre yaptı. Benımde hoşuma gıdıyordu ama acı verıyordu ve geliyo dedı. Ben ustunden kalktım ve egildim. Oda    o guzel götüme boşaldı. Onun o rahatlamış halinede bayılıyorum. Onunla sikişmek cok güzel keşke daha önce tanışsaydık diye düşünüyorum. Bu aralar arkadan sikilmek istiyorum ama sevgılımın yarragı büyük oldugu icin korkuyorum ama bunuda muhakkak yapıcaz. Onuda en kısa zamanda anlatırım    ve diğer sevişmelerimizide. Buraya ilk yazışım belkı hoşunuza gıtmeyebilir ama bana inanın cok daha guzel anlarımızıda anlatıcam. Bu olay tam 15 dakıka ıcında oldu. Uzunlarınıda anlatıcam. Ona cok tesekkur edıyorum. Tekrar taze haberlerle dönucem.. . Gönderen: Tosunum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

hep ıstiyordum sonunda siktim

Bu anlattığım hikaye yaklaşık on sene önce yaşadığım bir olay. Bugün hikayeleri okurken yazmak istedim. O zamanlar eminönünde çalışıyordum ve trenle sabahları işe gidiyordum. Benimle beraber kapalıçarşıda çalışan bir arkadaşım vardı. Tam bir piçti ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

jinekolog

Alti ayda bir olmam gereken normal kontrollerimi yaptirmak için doktaruma gittim randevu almadigim için sekreter kiz benim doktorumun müsait olmadigini ancak istersen asistaninin müsait oldugunu söylemisti pek niyetli olmasamda tekrar gelemeyecegim i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem gece 2

Merhaba size daha önce Aylin le yaşadıklarımı anlatmıştım. Şimdi devam ediyorum. İkimiz öpüşerek yatak odasına girdik. Aylinin üzerinde bornozu vardı.Bir taraftan bornozunun içine elimi sokmuş diğer taraftan dudaklarına yapışmış vaziyette Aylini yata... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hastanede sikiş

slm size hala tadı damağımda bir hikayemi anlatacam ben birhastanede refakatçıydım ve hasatnede yatan birbayanla güzel bir dosluğumuz oldu derken bu dosluk yerini cinseliye kadar götürdü bashettiğim bayannın vicudu okadar güzelki anlatamam bir akşam ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

BUYUK OLMALIYMIŞ

SELAM HİKAYE SEVERLER İSTANBULDAN ÖZGÜR BEN 30 YAŞINDA ESMER GÜVENLİK İŞİ İLE MEŞGUL Bİ GENCİM BAHSEDECEĞİM OLAY 3 SENE ÖNCE ÇALIŞTIĞIM YERDE NÖBETTE CANIMIN SIKILMASIYLA TV YE ATTIĞIM MESAJA GELEN CAĞRIYLA BAŞLADI ARADIM VE ARDINDAN ŞUAN ELTİM BİZDE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumu

Merhaba size baska bir hikayemi sexmobilhikaye.netim bir komsu var kadin 40 yaslarinda kadinin yuzu guzel gogusleri pek buyuk degil.ama kadinin kocasi resmen dinci bir sey kadin sekse hasret gidiyor resmen yani.gencken de o kadar seks yapmamislar. kadinin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antalya anılarına devam...

Temmuz ayının başlarındaydı. Çok nadirde olsa çalıştığım otele İskandinav ülkelerinden de gelenler olurdu. 20 kişilik bir Finlandiyalı turist grubu da    çalıştığım oteli seçmişti. Grubun çoğunluğu bayanlardan oluşuyordu. Eh artık Finli kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gulhan_2

slm arkadaşlar ben ümit ben 17 bi gencim hikayeye gelelim ben okul dan eve gelirken yan kom şumuzun kızı gülhan evde tek olduğunu gördüm gülhan 18 yaşında etine dolgun bi kızkapıyı çaldım gülhan sadece bi kırmızı külotla kapıyı açtı o bana seni bekli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin kaçamaği

Merabalar adım erkan 33 yaşındayım istanbulda yaşıyorum evliyim anlatacağım olay gerçektir kimseye anlatma cesaretim olmadı bu zamana kadar burda bu olayı anlatıp rahatlamak istiyorum.geçen yaz yıllık izne ayrılıp memlekete gittim ailecek eşim ailesi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pazarlamacı nevin

Bir gün köyde balkonda otururken köpeklere aldırmadan bir bey ve bir kadın evimize çıkıp geldiler. Bunlar işte katalogları filan gösteriyorlar işte fırınımız şöyle böyle falan diye anlatıyorlar ve çok çeşitli malların özelliklerini sayıyorlardı. Tabi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.