Grup Hikayeler kategorisi, kanki ve kardeşi hikayesini oku.

kanki ve kardeşi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm. Başalamadan önce, geçirdiğim bu hikayenin gerçek olduğunubelirtmek isterim. gençluk arkadaşımm ile 15 yıldır görüşmüyorduk. Evime gelenbir mektupla onu beni unutmadığını anladım. Benimle tekrar görüşmek istediğiniyazmıştı ve ben hemen izin alıp bir haftalığına onkaraya gittim.İlk karşılaştığımızda birbirimize sarıldık ve benim ister istemez yarrağımkalkmıştı. Şahane göğüsleri ve kalçaları vardı. Evlerinde ikinci günümdü. Dışarıçıkıp alışveriş yapacağını ve benim de gelmemi söyledi. Ben de yorgun olduğumusöyleyip geçiştirmek istedim. Ama o inanmadı. ardından onun kızkardeşi benimleoturup sohbet etmek istediğini söyledi ve o evden çıktı.kardeşi 21 yaşında kumral bir fıstıktı. O nun göğüsleri de çok iriydi. Konusexten açıldı. Benim sex yapıp yapmadığımı sordu. Bende ona kıoz olup olmadığınısordum. Ardından benim onula sex yapması gerektiğini söyledi ama ben kabuletmedim. Ardından gelip kucağıma oturdu ve benim yarrağım o sırada taş gibiolmuştu. Artık dayanamıyordum. O benim yarrağımı ağzına almış yalıyordu. Ben deelimi onun ammına atmış okşuyordum. Ardından kilotunu çıkarıp yarrağımın üstüneoturdu. O an tam zevke gelmiştim ki; kanki geldi ve biz toparlanmak istedik.Fakay sexe o kadar dalmıştıkki devam ettik. Ardından aramıza kankide katıldı.güzel bür sex yaptık. Ankaradan ayrılıncaya kadar onlarla sikiştim. Ankaradanayrıldıktan sonra bir da ha onları göemedim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

baldizim esim ve ben

slm ben 30 yasinda bir delikanliyim azgin ve yakisikliben esime hep anlatiyordum iki tane kadinla beraber sex yapmak istedigimi bir gün gezmeye ciktik ben esim ve baldizim zaten baldizim dan hoslaniyordum sürekli hayel kuruyordum nasil sikecegimi esi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gonca ve 12 posta

Biz 3 kanka ahmet ilhan tümer...mahallemizin en güzel kizlarindan biriydi gonca..hepimiz ona tavdik..hangimiz die düsünürken karar verdik ona 3müz kayacaktik.bunun icin planlar yapmaya basladik.tümerin yakin arkadasiydi.birgün tümerin arabayla gezerk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esim ve arkadasimin karisi

slm ben yılmaz ist yazıyom esımın arkadası sıbel bıze gelmıstı ben evde erken geldıgım bırgun onları yatak odasında buldumve oynasıyolardı sessızce ızledımyaklasık 20dakka kadar sonrada yanlarına gırdım ve utandılarben de esımın goguslerını yalamaya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fm_dostuyum

Mrb ben ahmet asıl orduluyum ama olay antalyada oldu ben onceden masorluk yapardım ve bu olayla ilgili size hikayemi anlatacam 177 boyum 75kg esmer biriyim simdi 31 yasım ozaman 22di bir gun halam beni antalya goturdu halamın orda msj salonu vardı en... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

grup çalışması

merhaba adım fatma 47 yaşındayım ama gögüslerim sert kalçalarım yumuşacıktır.yaklaşık 3 yıldan beri bir evde bulaşıkçı olarak çalışmaktayımçhalimdem çok memnunum.( bu arada evli ve 2 genç annesiyim :) ) neyse ben konuya döneyimm. çalıştığım işyerind... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ciftlerle

Çiftlerle Ben 30 yaşında esmer uzun boylu özel bir firmada üst düzey yönetici olarak çalışan bir erkeğim.İşim gereği sürekli seyehat ediyorum ve bu seyehatlerimde de bol bol vaktimde kalıyor. Yine bu seyehatlerimden birisinde sex sitelerinde birinde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tesellli etmenin ne faydasi var

Tesellli etmenin ne faydası var Bundan bir yil önce arkadasim hasan`la birlikte karum`da dolasiyordik. O sirada en yakin arkadasimizin kiz arkadasi tugçe`yi gördük. Kiz tam bir afetti. O siyah ve kivircik saçlari ve o sirin gülüsü bizi deli ediyordu.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tarih hocamız nur hanım

said okuldan tanıdığımız sapık bir arkadaşımızdı, sikinin büyüklüğü ile övünür dururdu siki kocaman eşşek siki gibi bişeydi tuvalette bizim küçük siklerimizi görüp alay etmesin diye ondan uzak dururduk. Tarih hocamızın ismi nurdu tam bir osmanlı tari... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyze ve evin hanımı

Teyze ve Evin Hanımı slm ben otobüste tanıştıgım teyzeyle olan hikayemi anlatacam kısaca duraktan sonradan yaşını ögrendigim teyze bindi yaşı 45miş teyze kocasına yardım amacıyla evlere temizlige gidiyormuş kocası şöfürmüş ve gittigi zaman 2 yada 3 g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iki kuzen bir kız...müthiş seks partisi...

Merhaba biz 24 yaşında iki kuzeniz.(Gökhan - Murat). İkimiz aklındaki tek şey seks. Aklımızda hep bir kızı sikmek vardı. Bir gün Bostancı Sahilde gezerken yolda bir kız gördük.O kızın olduğu yerde beklemeye başladık.Sonra kayalıklara oturduk kızı kes... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.