Ensest Hikayeler kategorisi, kardeşimin orospusuyum artık hikayesini oku.

kardeşimin orospusuyum artık

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
merabalar, öncelikle kendimi tanıtayım. adım masal 18 yaşındayım. -anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. - bizim aile durumumuz oldukça iyidir. kardeşimle ben okul durumumuz olduğunuzdan annemlerden ayrı yaşıyoruz. kardeşimle be aynı evdeyiz. kardeşim 17 yaşında. adı burak. ben gerçekten çok sexi bir kızım. birazda özgürümdür. okul eteğim oldukça kısadır bu yüzden. neyse, başlayim anlatmaya; birçok kızın hoşuna gider backlarına bakılması.benim de hoşa gidiyor. kardeşimde ergenliğe girdikten beri sürekli beni keser. bende buna izin veririrm. ben mutlu oluyorum oda mutlu oluyor. hatta bol bol frikik bile veririm. neyse, bi okul çıkışı eve geldim. oturdum tv izliyodum kardeşim geldi yanıma. yine beni süzmeye başladı ben yine frikik veriyodum. sonra geldi kanepenin yanına oturdu asağıya. bende bacaklarımı açtım onun yanına koydum. -kalk karsıya geç, dedim. +yok iyi ya burası, dedi. -sen bilin dedim. ve öyle durudum. amacı bacaklarımı ellemek falandı... +çorabında toz var dedi ve silmeye başladı. ben hiç bisey demedim. gitgide yukarı cıkıyordu sonra ben: - teşekkür ederim dedim. ve odama geçtim. içim tuhaf olmustu. kardesim yakısıklıydı ve bi an onunla yatmak aklıma geldi ama kardesim dedim sonradan. ertesi sabah okula gitcektim kalktım. kahvaltı yaptık, ben giyindim faln derken saat geçmişti. indim asağıya servis coktan ucmustu bile... vazgeçtim okula gitmekten ogün. sonra eve çıktım, burak a demek için odasının kapısna vurdum" bi dk" dedi actı kapıyı oda sperm kokuyordu ve benim bi tane klotlu çrabım vardı. cakmıstım davayı. neyse dedim "ben gedlim gitmicem okula"dedim odama geçtm. üstümü deistircektim aklıma sonradan kardesimle yatma fikri geldi... ben artık dayanamıyordum. geçtim onun odasına: -ya bernim odada örümcek var kıyafetlerin orda sen alsan olur mu? dedim +tabii dedi. ne istiyosun? -kırmızı klotlu çrabımı, khve rengi düz etegimi, bide byaz gömlegimi dedim. bu arada onun aletide kalkmıstı bayaa... getirdi. üstümü deistrcem dedim odadan cıkıyodu bende: -cıkmana gerek yok sorun degil dedim. basladım soyunmaya bana ac gibi bakıyodu. sonunda giyindim cıktım pc masasını üstüne elimi masanın üstüne koydum elime bi sıvı geldi: -ıykk dedim ve corabıma srdüm elimi... sonra dedimki: -ya bisey daha isteyebilri miyim? +tabi -kısa crap demeyi unutmuşum, getirr misin beyazlardan(patik modeli olandan bahsediyorum) +tamam dedi ve getirdi. ben pc masasının üstündeyuim hala ve back bacak üstüne attım "saolasın" dedim, giydirsene bna dedim gözleri büyüdü çok sevinmişti. basladı giydirmeye... bitince tşkürler dedim. yanına oturdum sonra çorabım burda ne arıyor dedim elime aldım ağ kısmı ıslaktı, ona baktım bilmmem dedi.. ben onu odama götürüyodum arkamdan burak da geldi. birden üzerime atladı, seni istiyorum dedi yapma faln dedim sonra elimden corabı alıp ellerimi bagladı sonra yatağıma attı beni, sonra domalttı ve götümden sikmeye başladı başa bagırdım ama sonradan alıstım. daha sonra sakso yaptırdı. bunu gecenin geç saatlerine kadar yaptık. artık hergün sex yapıyoruz.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aç aldizim

 selam... ben bu siteye Giresun`dan katılıyorum, bu sitenin abonesi oldum diye bilirim. ben 36 eşim 27 yaşında  beş yıllık evliyim . seks hayatım çok iyi sayılmaz , nedeni ise eşimin tutucu olmasından kaynaklanıyor. bugüne kadar seks`ten ze... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Annemle Bodrumda – Ensest

Annemle Bodrumda Slm ben İstanbuldan Hakan 18 yaşındayım benim 37 yaşında Nurten adında sarışın, tam bir afet rannem war. 1.70 boyunda 60 kilo harika bir bayan. Kendisi Yatırım uzmanı işe giderken hep mini etekler giyer üzerine giydiği gömleklerin 1-... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Babamı Azdırışım

Selam ben 27 yaşında evli bayanım.Geçtiğimiz yıl evimize internet alana kadar internete babamın evinden giriyordum fakat sex sitelerine girmeye korkuyordum.Evimize internet aldıkdan sonra gün boyu yalnız kaldığım için istediğim gibi serbestce sex sit... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi çatır çutur

Meraba ben istanbuldan yazıorum isim vermek istemediğim için gerçek isimleri kullanmıycam.Benim adım eren yengeminki ise tuğba...Herneyse olanların hepsi yazlıkta başladı.Ben ezelden beri yengeme hasta olmuşumdur.Yengem sahte sarışındır,fazla büyük o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayram alışverişi

Merhaba.Sizlere evlatlık verilen ablamla kurban bayramında yaşadığımız ilişkiyi anlatmak istiyorum.Tek başıma tatili geçirmek üzere ablamı verdiğimiz ailenin yanına gittim.Amacım sadece ablamla biraz hasret gidermekti.Çünkü onu beş yıldır görmüyordum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve güzel yengem

Ben ve Güzel Yengem Merhaba arkadaşlar sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Benim 35 yaşlarında oldukça alımlımı alımlı Aysel diye bir yengem var.Onunla yakınlaşmak bir türlü isteyipte yapamadığım bir arzuydu.Ama bize geldiğinde şakayl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yaşındaki erkek kardeşim

Merhaba..aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan olduğu çok belli.gerçek adımı vermiyeceğim adıma pınar diyelim.20 yaşındayım.başımdan geçen ve hala... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onunkisi ilkmiş

slm arkadaşlar ben 19 yaşında kardeşim ise daha 18 yaşında idi kardeşim büyümüş alımlı bir kız olmuştu ona karşı farklı duygular beslemeye başlamıştım onu her fırsatda sikmenin hesaplarını yapıyordum birgün annemler teyzemlere düğüne gitmişlerdi ağab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yavru katip

2 ay önceydi. akşam olduğu için uyuyordum. heralde saat 3.30 sıralarıydı. yarağımın serleştiğini hissettim. genelde şortla yattığım için şortumun aşağıya indirilmiş oldunu hissetttim. gözlerimi açtığımda ablam benim yarağı yalıyordu. uyandığımı görün... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın yeğeniyle deliler gibi seviştikk

Adım Meltem, 170 boylarında balık etli iri göğüslü ve kumral güzel bir kadınım. Sizlere kocamın yeğeni Cihanla başımızdan geçenleri anlatmak için bu siteye girdim. Cihan beni sabaha kadar becermeden önce burdaki hikayeleri gerçek dışı zannederdim ama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.