Bakire Hikayeleri kategorisi, karım beni boynuzluyor hikayesini oku.

karım beni boynuzluyor

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba,Karıma evlenme teklif ettiğimde bakire olduğunu fakat ilk lisedeyken yiyiştiğini daha sonra üniversite boyunca erkek arkadaşlarıyla oral ve anal seks yaptığını söyledi. Tabi iş hayatında da devam etmiş. Hatta son arkadaşını da yakinen tanıyordum. Yani memeleri götü ellenmiş, ağzına verilmiş hatta akıtılmış ve arkadan siklmiş birinen evlenme teklif ediyordum. ÖNemli değil benden önce sonuçta dedim. Ve evlendik. Seks yaparken onun nasıl başkaları tarafından yendiğini düşünüp çok fazla tahrik oluyordum. Neyse, petkimde çalışıyordu. Aliağada. BAzen mesaiye kalıyor ve oradaki lojmanı kullanıyordu. Bir gün bana şunları anlattı;Yemekte, kendinden çok genç iki kişiyle birlikte olmuş. Sonra bu gençlar onun odasına gelip kavun ve muz getirmişler. Biz kavunu sen muzu ye demişler. Böyle simgesel başlayan olay alkolünde etkisiyle birinin karımı öpmek istemesiyle devam etmiş. KArım da dudaklarını sunmuş ona. Öbürü boş dururmu o da öpmüş karımı dudaklarında. Beni de tanıyor aslında bu gençlar. KArım içimden geliverdi dedi. Sonra karımı soymaya balamışlar vev cemal abiyi boynuzlayalım mı demişler. Bu laf karımı çok heyecanladırmış. Ve evet onu boynuzlamak istiyorum demiş. Müzik eşliğinde onların karşısında soyunmuş. Daha sonra onlarda soyunup çırılçıplak kalmışlar. Karım sırayla ağzına almış onlarınkini. ZAten sever ağzına almayı. Karımın her yerlerini elleyip okşarken, cemal abi seni doyuramıyor galiba yoksa böyle aç gibi saldırmazdın diyorlarmış. O da ondan önce çok seviştim çok zevk aldım ama kocam bana yetmiyor bana deyip beni aşağılamış. Çok hoşuma gitti seni aşağılamak dedi. Canım yarak istiyor, sikin beni demiş onlara. Tabi gençler sıraya geçmişler. Oh, işte istediğimiz kavun değip karımı sikmeye başlamışlar. Daha önce kulanılmış vücudum ve sana sakladığım amcığımı onların zevkine isteklice sundum dedi bana. Düşünsenize, bana ait olan karımın her yeri ellenip emiliyor en mahrem yerleri okşanıp, yalanıp sikiliyormuş. Köküne kadar alıp erkeklerine sarılıyor, yiyin beni diyormuş. Karımı tam boşalacakken bırakıyorlar ağzına veriyorlamış. İştahla siklerini taşaklarını yalayıp, sikin beni doyurun diye inliyormuş karım. Her yerim erkek kokusuyla, sik ve taşak kokusuyla kaplandı, tükürüklerinin değmediği yerim kalmadı dedi bana. Cemal abiniz emel ablanızı sikemiyor, siz sikin diye onları kudurtuyor, beni aşağılıyormuş. Onlarda malının kıymetini bilmeyen beni boynuzlamaktan hoşlanıp hoşlanmadığını soruyorlar, karımdan evet boynuzluyorum onu sikin beni cevabını bekleyip sikiyorlarmış. Sonun da içime boşalıp hamile bırakmayın beni ağzıma boşalın demiş. Sırayla ikiside karımın en sevdiği şeyi yapıp ağzına boşalıp yutturmuşlar döllerini. ÇOk lezzetli geldi ikisinkide dedi bana. Daha sonra yatıp dinlenmişler, birer sigara eşliğinde. KArıma benden önce nasıl arkadan verdiğini anlattrımışlar. Daha sonra karım arkamın da tadına bakın hadi gençlar deyip arkadan da vermiş onlara. Bu sefer ikisi de götünün içine akıtmışlar ve sabaha kadar akıllarına geldikçe karımı bana bounuzlatmışlar. KArım şimdi bana soruyor; teklif şu ! senin gözünün önünde beni sikmek istiyorlar dedi. Ne yapsam acap ?
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sewgilim ç ok gü zeldi

merabalar bnm 16 yaş ı nda bi sewgilim var ama ç ok gü zel bnde arkadaş larla felan takı lı ordum ç ok siktirmek istiodum sewgilimi bi gü n plan yaptı m bn sewgilimi sikmeye gidiodum ç ağ ı rd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abim kizligimi otobuste aldi

Slm ben 19 yasinra unuversteye gdn bir kizim.90 63 90 bedende o gun otobuste bindn ustumdede bluz ve mine etek vardi.otobus kalabalikti etrafimi uc erkk kapladi biraz gectiktnsonra eller yarraga dondu ellmeye basladilar.cok sezk aliyordum.hepsi yarra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayanamadım siktim

|ben 17 yaşında bir lise öğrecisiyim ve bundan yaklaşık bir sene önce arkadaşım bana bir kızla çıktığını ve onunla seviştiklerini söylemişti.ben ise bunun gerçek olduğuna inanmıyorudum.okul dewam ederken bunlar ayrılmışlar ve kzı bi akşam bize gelip ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ebrudan intikam

slm ben mersinden takma adım can olsun neyse ben konuya girim hemen bundan 3 yıl önce ebru diye bir bayanla tanıstım dersane dönemlerinde ebruyla git gide samimiyet kurduktan sonra arkadaş olduk ebru yaşına göre iri göğüslü bir içim su gibi birgün eb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumun kızı ile balkonda

mrb ben 1.78 boyunda 64 kilo ve orta boylu esmerm. hemen mevzua gecmek istiyorm. bizim evin bitişiğinde sultan abla adında bi komsumuz vardı. onun kızı s.... cok cekici ve cok buyuk gögüslere sahipti. ben onu her gördügümde azıyordum. o da bunu farkı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımla maceralarımız

selam arkadaşsexmobilhikaye.net 8 yıllık evli bir çiftiz.karım 26 ben 28 yaşındayız.bu tarz sitelerde yayınlanan hikayeleri okudukça bende bizim yaşadıklarımızdan bazılarını yazmaya karar verdim.öncelikle karımdan bahsedeyim.karım 163 boyunda 60 kilo sarışın.sü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

merhaba

Merhaba Sayı n Admin Adı m Murat 99 dan Beri İ nternet Alemindeim Bi Cok Sitede Gö rev Aldı m Bi Zamanlar Shell Ve Web İ ş leri İ le İ lqilendim. Bu Sitede Dewamlı Takı lı yorum Ve Sitede Giriş lerd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgılım beni

|Benım adım naz fransada yasıyorum yasım 18 1.75 boy 54 kılo sarışın ela gozluyum kalcalarım tam yerınde gogusler o bıcım tam bır sex kralicesiyım ama taaa ki sevgılımle lise 2 ye kadar hıc bısey yapmamıstım..bir gun sevgılımle bızım eve gıttık ders ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerdek gecemiz

slm arkadaşlar ben tugçe mimarım eşim(mert)de mimar aynı şirkette çalışıoz orada tanıştık şimdi size gerdek gecemi anlatıcam aslında önceden çok kaçamak yaptık ama çok ilerlememiştik cnm sewgilim oda anlayış göstermişti düğün günümüz gelmişti ve biz ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baharr

ben bursadan mert.bı r hafta once kuzenı me burları gezdı rı yordum. kuzenı m baharla gezerken azdı m tabı o gotu gorrunce azmamak mumkunmu.bahar cok tatlı we duzgun bı r manı tadı r.benı m yarak ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.