Eşli Hikayeler kategorisi, karıma 31 çektim hikayesini oku.

karıma 31 çektim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
anltacaklarım gerçektir .ben 36 karım 30 yaşında olup adı emel.emel balık etli esmer ve koca götlü ve koca dipdiri memeleri olan insanın sikini kaldırın bir afettir. dün gece karımla duş aldıktan sora yatağa girdik hava sıcaktı karar verdik balkonda yatcaktık balkon serin diye düşünerel. tabi balkon hafif karanlık vee bize kimsenin görmesi imkansızdır.karım balkonda yatağa yanıma geldiğnde hemen okşamaya başladım oda hemen dudaklarıma yumuldu, ben biraz memelerini yalayınca yataktaa oda, hemen kilotunu çıkarttı ve bana işaret etti amımı gösterdi, bende mis gibi olmuş amını yan yatar şekilde başladım yalamayaa 2 dakka sora karım bacaklarını açıp kapamaya başladı vee eliyle benim sikimi tutup ileri geri yapmaya başladı, sora hafif doğrularak sikimi ağzına aldı ve ben diz çöküp verdim ağzına, bende kafamı balkon duvarı na koyup etrafı seyrediyorum sanki normal duruyomuş gibiyim, bi elimlede karımın götünü okşayıpamınıparmaklıyom kendiside diğer elile amını karıştırıyor ve karım çok güzel zevke gelmişti sesler çıkartıp amını ıslatmıştı,sora ben biraz perdeyi araldım balkondakini sokak lambası karımın kalçalarını iyice göstermeye başladı, karımın amı götü görünmüş umrunda değildi artık, nasılsa kudurmuştu.emel beni sikimi kıpkırmızı yapmıştı ağzıylaa ve dedimki karıcığım götünü gören olur be dedim çarşafı örteyimmi deyince , karım amannnn beee bırak millet canlı sex izlesin dedizaten şu karşıdaki bizi izliyo baksana deyince. bende baktım 10 metre mesafeden balkondan biri karımın görünen kalça bve amını izleyen kişiyi gördüm. ve evet dedim bizi izliyo dedim, karım dedi bişe olmazz o sürekli beni izlemeye çalışır zaten deyince , bende eee izlesin dedim ve başladım ağzından çıkardığım yarrağımı karımın amına sokmayaaa karım delirmişti sesler çıkarıyodu , adamda offf off dierek boşaldı ve karım dediki bak karşıdaki adam bana bakarak boşaldı dedi gülerek. bende dedimki sende bu göt olunca boşalmıycak erkekmi vardedim . ben biraz git gelden sora karımın göt deliğini yaladım sikebilirmiyim götünü dedim karımsa, hayır olmaz dedi . ben bu kez tekrar amını girdim vehızlı hızlı sikmeye başladım ,sora karım sırt üstü yattı ve bana dediki ben amımı sende sikini boşalt dedi bende olur dedim , ve başladık karşılıklı 31 çekmeyee 4-5 dakika devam ettik benim sikimi ara sıra ağzına alıyoo amını seri şekilde parmaklıyo veeee biraz sorada kasılarak boşaldı benide ağzıyla boşallttı. sora banyoya gittik duş aldık yattık.aynı gece saat 5 gibiydi uandım aniden hava hafif aydınlanmıştı, karımsa çırılçıplak uyuyodu götünü yan yatırmış bana doğru delirtecek şekilde duruyodu, karıma bkarken sikim aniden kalktı ve başladım karımın kara göt deliğini seyrederek 31 çekmeyeee offf öyle zevkliydiki onu izleyerek 31 çekmek hemen 2 dakkada boşaldım ve dölümü yavaşça götünün deliğinin üstüne elimle sürttüm. karım hiç uyanmadı bileee.....
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocamin döllünü yutmasken (1)

Burada okumus oldugum hikayeler inanin beni cok heycanlandiriyor ve burada bu hikayelere yasanlara yasamis oldugum olaylari bir burc hisediyorum. Nasil onlarin sayesinde ben güzel saatler yasamis isem onlar da benim ve esimin sayemde bu dakikalari be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esim ve skicisi 1 hikayeler

Slm bu sitede okuduğum hiyayelerden çok etkilendim ve bende yıllardır içimde sakladığım eşimin beni nasıl aldattığını yazmak istedim.Gece vardiyasında çalıştığım bir gün işe gitmiştim fazla bir iş olmayınca izin alıp eve geri döndüm eşim uyuyor diye ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

toprak yol

aldanlar com hikaye okuyucuları anlatacağım hikaye kısa ve öz olacak ben bir çoğomuz gibi bu hikayeleri takip adiyoruzistanbul anadolu yakasından tanıştığımız bir bayanla olan diyaloğumu anlatmak istiyorum sizlere yalnız kusurumu bağışlayın ben mekte... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o çifti unutamadım..

Merhaba aldatanlar com okuyanları..Yeni üye oldum ve ilk hikayem. Tamamen yaşadığım ve en küçük abartı olmadan anlatmaya çalışacağım. İsimler ve yaşanan şehir değiştirilmiştir. Cem ve Nalan ile arkadaşlık sitelerinden birisinde tanışmıştım. Msn kulla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

restorandan gelen sex hikayeleri

Restorandan Gelen SexSelam, merhabalar . Ben istanbuldan ’dan Kaan. 25 yasindayim ve özel bir şirkette idarecilik yapıyorum . Sizlere hikayemi anlatacagim. Belki inanmayacaksiniz ama hepsi gercek. . Bir hafta sonuydu. meshur Taksimde Çicek Pasajında ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftle bütün gün

Merhaba Bu anlattigim hikaye tamamen yasanmis ve gercekten kesinlikle emin olabilirsiniz. İzmirde yasayan Hacer ve Berk adli bir çift yazdigim hikayeden çok etkilendiklerini ve benimle taniþmak istediklerini belirten bir email aldým.Daha so... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ickinin sonu

Merhaba ben 30 yaslarinda Almanyada yasayan mutlu bir evliligi olan birisiyim basimdan gecen bir olayi anlatmak ve belki bu sayede    yeni insanlarla tanismak istiyorum.Eve bilgisayari yeni almistik ve esim le web cam önünde sevismek istiyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamileyken eşimle sevişmek daha güzel

selam ben akın 30 yaşındayım eşim meral 28 yaşında ve hamile karnı burnundayani 10 gün önce gece yatağa girdiğimizde eşimden hiç beklemediğim bir sorugeldi eşim yaklaşık 1 aydır ilişkiye girmiyoruz bu süre içine onu aldatıpaldatmadığı ve istersem ald... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pazar bereketi oldu

selamlar ben olgun yaşta bir beyim oldukca da sekste aktif sayılırım sınır tanımayan bir yapıdayım. birgün eşimle pazara cıktık pazarda dolaşırken tuhafiye eşyaları ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftlere özelim

slm bu siteye giripte aradıgını bulan veya benim gibi bulamayanlar; slm sizlere.BENİM hikayem,mailime gelen bi yazıda,evli olduklarını söyleyen bi çift tanışmak istediklerini yazmışlar.ZATEN her kim olsa tanışmak ister benimle.ben,35yş,180by,70kg esm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.