Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, karıma enerji verdim hikayesini oku.

karıma enerji verdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
SLM ARKADAŞLAR ben can 26 yaşındayım eşim aysel daha 19 yaşında aysel uzun boylu dolgun kalçalı sexsy bir bayandır sex hayatımız çok düzeyli sayılır ama ben değişiklikler arıyodum bazı geceler sex yaparken extasy hap kullanırım ve bi gece ayselle porno film seyretmeye başladık fimde koca yarraklı bir adam kadını götten sikiyodu bende hapın verdiği cesaretle karıma byle bi yarrağı alabilirmisin dedim bana kızıp bağırdı bana nasıl byle bişey sorabilirsin dedi ama aşkım sadece sordum hadi biraz sohbet edip birbirimize samimi olalım dedimbana kızgın bi şekilde sen beni doyuramıyosun zaten sen beni sikerken benhep kalın yarrak hayal ediyorum zaten dedi ben şok olmuştum devam etmeye başladı kadınlar büyük ve kalın yarraktan çok zevk alır dedi yüzüme bakarak oşuna mı gitti diye sordu ben em kızgınlık emde zevkin doruğundaydım ve yarağımı çıkarıp ağzına almaya başladı şimdi başkasının yarrağını ayal ediyorum dedi gözlerini kapadı adeta somuruyodu yutacak gibiydi bi anda domalım beni bugece götümden sikeceksin dedi am önce seyret dedip içerden kalın bi muz getirdi kremleyim gtüne sokmaya başladı şaşkınlık içindeydim kalın ve kocaman muzu gerçekten rahatlıkla alıyodu bende yarrağımı çağzına verdim can samimi olalım demiştin diyip ben iki tane yarrak istiyorum dedi ben dayanamayp ağzına boşaldım ve sabaa kadar sevştik yarın kavaltıda olanları hiç konuşmadık ben bi daha aynı sex si yaşamayız diye düşünürken masadaki salatalığı alıp akşam bunuda alalım mı aramıza kocacım dedi sana gerçek lazım aşkım dedim oda sanada bi bayan ayarlıyalım ozaman mahallediki sibelde yarrak hastası dedi kocasınıda yarrağı çok büyümüş ben sibelle anlaşırım deyip ğleden sonra sibelle gitti herşey çok hızlı ilerliyodu akşam eve geldiğinde sibelle mert akşam bize misafirliğe gelecek ddiğinde çok heycanlanmıştım hemen gidip aldım aysel oo bende istiyorum dedi bende neden olmasın dedim akşam çakmış misafirlerin gelmesini bekliyoduk aysel sibelle merte ayar çekmişti zaten sibel büyük götlü kalın dudaklı çok güzel bi kadındı aysel mini siyah bi etek ve askılı kırmızı bi tşort giymişti iki mizde çok heyecanlıydık biraz sobetten sonra arkadaşlar burda toplanmamızın sebebi benim kocem benim sikilmemi çok istiyor diyp bianda mert yanına çekerk hadi o kalın yarrağı çıkar ağzıma verde görsün bu adam dedi hap uçurmuştu sibeli mert yarrağını çıkrıp al ozaman seyretsin kocan diyerk ağzına soktu karımın mertin yarrağı gerçekten kalın ve büyüktü bende sibelin yanına geçtip direk domaltım yarrağımı götüne dayadım sibel bak yle değil böyle göt sikilir dercesine o kalın yarrağı götüne sokmaya başladı çıldırmışmı h
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

genç ve güzel çift

merhaba sevgili okurlarBu anlatacağım anım tamamiyle gerçektir ve bu site sayesinde olmuştur bu yüzden bu siteye çok tşk ederim..Ben sık sık bu sitede yazılan hikeyerlei okurumkimi zaman abartılı yanlış yalan hikayeler oluyor ama çoğuda gerçek oluyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kısa sex hikayeleri

KONYADA AYBUKE DIYE BIR OKUL ARKADASIM VARDI HAFIF DOLGUN KALCASI,SERT VE BİRAZ KALKIK..HEP BUNLA İLİŞKİYE GİRMEK İSTEDIM FAKAT Bİ TÜRLÜ OLMUYORDU..KIZDA YAPMAK İSTİYORDU AMA İLK ADIMI ATAMIYORDU ODA BENIM GIBI..ÇÜNKÜ HER BENİ GÖRDUGUNDE GOGUSLERINI ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ortaokul arkadaşım tolga

Selam. ben tolgayla 8 senedir okul arkadasiyim. okuldaki öğretmenlerimizi dusunup duruyorduk. bize gelir porno falan izlerdik. bir gun porno izleyip bosaldik. ardindan 10dk sonra omegleye girip kiz aramaya basladik. ilk o aradi. ben onun sikine bakip... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın kölesi oldum

4 yıldır kendimden 15 yaş büyük yakışıklı ve paralı bir erkekle evliyim. Kocam yani efendim, beni genç yaşımda eğitmek üzere aldığını ve isteklerini yerine getirmek zorunda olduğumu söyledi.son 1 yıldır oldukça baskıcı. Önceleri bana olan bakışlardan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harbi macera evli çift

MERHABA SİZE BİR EVLİ ÇİFT HATIRAMI DAHA YAZIYIM BU ARADA BEN İZMİT Lİ KADİR BİR KAÇ SENE OLUYOR OFİSTE CAN SIKINTISINDAN KIVRANIYODUM TV MESAJ ATTIM BİR KAÇ KİŞİ ARADI PEK KAFAM SARMADI BİRAZ GEÇİNCE BİR KİŞİ DAHA ARADI DÖNDÜM ERKEK SESİ YANLIŞ ARAD... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 biranın üstüne kendime siktirmem

ilk gay oluşumu anlatacam sizlere 18 yaşlarındayken 31 çekmekten sıkılmıştım frklı şeyler arıyordum hep bir gün ailem evde yokken banyoya girdim ve götümü okşamaya başaldım deliğimi parmaklamaya başladım öyle hoşuma gidiyordu ki saatlerce ypabilirdim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harika günler

selam hikaye okuyucuları daha önce bu sitede yazılanları okurdum ama yasadıklarımı yazmak hiç aklımın ucundan bile geçmemişti.yazıcak olduklarım tamamen gerçek ve abartısız olarak yaşadıklarımdır.ben 32 yaşında sarışın mavi gözlü 1.76 boy 68 kilo yak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

götümü doyasıya ilk siktirişim

On yıl önce bir iş için istanbuldaydım üç ay kalmam gerekiyordu.akşamları vakit geçirmek için doğru inte cafeye gider sohbet sitelerine girer sohbet ederdim.o zaman 35 yaşındaydım bu yaşıma kadar parlak pasiflerle birçok kez birikte olmuş ve siktiğim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aşk oyunu

slm ben alı bu sıteye yeni girdim farklı erotik ve pornografik cogu enteresan cogu hayal fantazi hikayelerle dolu kısmen gerçek bende hikayemi anlatayım bundan 6 ay önce başladı hayatın oyunu çok güzel alımlı çekici ve seksi genç kapı komşum sürekli ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

travesti akıl almaz fantezi

meraba. anlatacağım hikaye gerçek. ne yazıkki.arkadaşlarla kerhaneye gitmeye karar verdik.ben pek azmadığım için girmedim. aslına bakarsınız ben hep travestilere ilgi duydum. neyse işte gittik ben karşı çapraz cafede oturdum sigara yaktım. çay istedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.