karımı patronumla paylaşıyorum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
ben ilhan 28 yaşındayım karım mehtap 29 yaşında 1 yıllık evliyiz benim ilk evliliğim eşimin ikinci evliliği karım tam bir esmer güzeli neyse konuya gelelim karımla sex hayatımız gayet güzel gidiyor ama düğün zamanı fazla borç yaptım tabii zamanla ödeyemez hale geldim ara sıra patrondan maaş harici borç almaya başladım onlarıda ödeyemedim tabii bu sorunlar yatağada yansımaya başladı karımla bunları nasıl çözeriz diye düşünmeye başladık ama olmadı bulamadık çözüm bir gün işyerinde patron beni çağırdı sen bekarken hızlıydın vardır tanıdığın bayanlar ben kaçamak yapmak istiyorum dedi olur dedim ama bu işler masraflı oluyo dedim önemli değil dedi eve geldim karımla konuşurken ona biz geçinemiyoruz patron parasıyla karı sikmek istiyo diye isyan ediyordum ki karım istersen getir beni siksin borçları siler belki dedi ben çok sinirlendim bağırdım hakaretler ettim ozaman patronunun sikişmek istemesini bana niye söylüyosun diye çıkıştı ve haklıydı neyse yatağa geçtik sex yapmaya çalışıyorduk ama istediğimiz gibi gitmiyordu bana akşamki konuda ciddi olduğunu söyledi olmaz dedim ben senden önce bir çok erkekle yattım sende biliyorsun bir tane daha olsun nolurki hem borcumuz kalmaz diyordu bende kabul ettim istemeyerekte olsa çünkü ödeyemezdim o kadar borcu sıra geldi patrona söylemeye nasıl yapıcaz drken karım ben hallederim dedi birgün ben işyerinde yokken gelmiş işyerine beni sormuş patrona demiş iki saate gelir istersen bişeyler iç yukarıda bekle ofiste demiş olur deyip ofise geçiyor karım birazdan yalandan cebinden ofisi arıyor patron hemenkoşuyo telefonu açmaya yukarı çıkınca teli kapatıyo karım ben aradım diyo patron buyur yenge diyo biraz konuşmamız lazım diyo tamam buyur akşam ilhanla konuştuklarınızı biliyorum bana anlattı bende ondan habersiz geldim senin sexe ihtiyacın var benim paraya deyip yarağını avuçlamış patron burda olmaz demiş tamam nereye istersen oraya gidelim diyo karım beraber çıkıyolar patronun yazlık evine orada karımı bir güzel sikmiş parasınıda vermiş yollamış ama tadını almış bi kere sürekli arıyo istiyo karımda bana sordu olur ama buraya gelsin bende sizi yakalayayım sex yaparken borclardan yırtarız belki dedim karım hemen aradı eve davet etti yarım saat sonra gelmiş ben dışardayım karım bana mesaj attı başlıyoruz diye ve ben biraz daha bekledim sonra girdim içeri yatak odasına doğru yürüdüm kapı açık patron karımın amcığını neredeyse yutacak öyle emiyor sonra tam amına soktu ben girdim içeri panik oldular öylece kaldılar ikiside kimse konuşmuyo sonra karım izah etmek istedi patron hiç konuşmuyo karım paraya ihtiyacımız olduğunu onunla yatınca borcları silebileceğini düşündüm dedi patronda sildim yeterki aramızda kalsın dedi ve plan tutmuştu eee ne olcak bu işin sonrası dedim karım hemen atladı ordan parayı hak etmeliyim diye ve patronunkine yumuldu çıktım salona bekliyorum ama içim içimi yiyiyo yarım saat sikti karımı geldiler patron çıktı gitti hemen yumuldum karıma güzelce öpüştükten sonra başladım amcığını yalamaya inanın hayatımda bu kadar zevkli am yalamamıştım yeni sikilmiş amcık harika oluyormuş yalarken karımı sabaha kadar siktim şimdi karımla özel günlerimiz var patronum geliyor karımı güzelce sikiyor içine boşalıyo onu gönderdikten sonra beni çağırıyor o amcığı yalarken zevkten içine girmeden boşalıyorum herkese tavsiyem bir kere bile olsa başkasının içine boşaldığı amcığı yalayın bakalım bana hak verecekmisiniz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komşumla kaçamağım

komşum memleketne tayin gitmişti ben yine siksiz kalmıştım ama beyaz tene haram bidefa deymesin alışıyor insan ama daha dikatlı olmamı sağladı kocamın kankardeşi vardı sanki öz karedşdiler o kdar yani bende önceleri kardeş gibi görürdüm nevzat gidend... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadın böyle olmalı

Sevgili arkadaşlar ben kayseride yaşayan işletme sahibi 28 yaşında bir erkeğim hikayemde doyumsuzluk anlarımdan birini anlatacağım.Kayseride açıköğretim lise son sınıf sınavına gitmek üzere aracımla evden çıktım ve sınava gireceğim okula geldim aracı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamam kazası

Şimdiye kadar hiç aklımda olmayan bir şey di ama keşke daha önce olsaydı diyorum.Daha önce hiç hamama gitmemiştim ilkdefa bizim ordaki hamama gidip terliyeyim masaj yaptırayım diye gittim.İçeri girince kabin önüde peştemal ile hamama girilir yazısı ü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esim neset

iyi gunler ben murat hollandadan hersey esim mine ruyasinda baska biriyle sevismesiyle basladi ben 40 yasindayim mine 36mine birgun ban ruyasinda sevistigini cok zevk aldini ama benle degilde baska bir erkekle oldunu soyledi ve hollandali biriyle sev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

serpilin kilotları

serpil benim uzaktan yakınım olurdu.ziyaret etmek için bulunduğum ile geldiler.kendisi evli 180 boylarında 75 kilo ağırlığında esmer güzeli bir bayandı.bildiğim kadarııylada gençları vardı.ben serpilin firikik vermesi için çaba harcıyordum ama herha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

özabim beni karısı yaptı

şu an 23 yasında gotuyle para kazanan bır travestıyım abim muratta 19 yasında sıkının neye yaradıgını yenı yenı ogrenıyordu sanırım gecelerı cunku ranzada yattıgımızdan gurultuyle uyanıyordum sak suk seslerıyle uykum bolunuyordu gençluk ne oldugunu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzen ve kankisi

ben 26 yasindayim anlatacagim olaylar 5 yil önce ve sonrasinda oldu.ben 1,80 boyundahafif göbekli ne yakisikli ne cirkin siyah sacli acik tenli biriyim.niyese kizlardan fazla oglanlar ilgisini cekiyormusum bilmiyordum.kadinsi degil maco biriyim zaten... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

necibeyi iyice orospu yaptılar

Daha önce karımı sizlere anlatmıştım ama yine hatırlatayım.Necibe 1.75 boylarında iri ve dik göğüsleri,yuvarlak hatlı dolgun kalçalı,beyaz tenli ve simsiyah kıvır kıvır saçlı insanın bakmayada sikmeyede doyamayacağı bir yavru.Uydurmuyorum.Evden her ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftlere ,. oluyorum çok harika

merhabalar ben mehmet 38 yaşındayım 175 boyunda 70 kiloyum çevremde beğenilen biriyimdir herşeyden önemlisi saygı benim için en önemli değerdir...Hikayeme gelince tamamen gerçek olmuş bir olaydırte tanıştığım adının tolga olduğunu yaşının 38 olduğu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Denizlide Sarhoş Kızı Becerdim

Merhabalar ben denizliden 25 yaşında biriyim. başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim. gizli olması için isimler yok. eski müşterilerimden olan bir kız vardı biraz deli dolu bişidi. bazen evlerine çağırırdı her gittiğimde altıma alır elbiseler üze... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.