Karımın azgınlığı eskiden beridir var

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Elektronik teknisyeni olarak çalışarak hayatımı kazanıyorum 3 yıldır evliyim eşimin adı emine ve yaşıtlarına göre daha zayıf olmasına rağmen daha güzel kıvrımlı ve muhteşem hatlara sahip bir fiziği var türbanlı karımın seks açısından tecrübesi oldukça iyidir birçok pozisyonu en iyi şekilde yaparak beni zevkten uçurduğu günleri bilirim karımla birlikte 3 yıl önce yani evlenmemizden önce konfeksiyonda çalışan karımla arada kendi dükkanımda fingirdeşir ailesinden gizli takılırdık dükkanımda bazen dinlenmek için arka tarafa kanepe koymuştum.

beende zevkten ve ilk defa bi erkeğin yarrağı içime girdiğinden patronuma sıkıca sarılıp içime çektim dedi o anda istesemde bırakamazdım zaten dedi ve boşalmaya başlamış emine ağzındanda harikasın sik beenii delicesine erkeğim gibi laflar çıkmış o zevk hali ile patronuda ohhhh kadınımmm sen harikasın asıl bu am sikilmezmi daha önnce yaa sen gerçekten bakireymişsin bu amı ilk been becerdiğim içiin çook şanslıyım gibi laflar etmiş ve bundan sonra beenim ikinci karımsın seni herzaman sikmek arzuluyorum ve sen sadece banaa hizmet et aşşağıda durmayacaksın bundan sonra demiş emineyi kafaya almak içiinde sen ne istersen alıcam ücretinede zam yapıcam yeterki bu amdan beenii yoksun atme demiş eminede tamam nasıl istersen artıkk demiş tabiki ailesininde bunu duymasından korkmuş ister istemez kabul etmiş. o günden sonra emine nezaman gece mesailerine kalsa adamla sikişmiş sabahlara kaddar. bu

sürmüş been emine ye o anda sordum neden bukaddar uzattın istemediğin halde diye o da banaa aşkım nababilirdim biir ara adamın aileme bile bunu anlatır diye düşündüm sonra beenim ücretimi iki katına çıkardı ve hediyeler aldı o anda gözlerim biirşeyi görmemişti dedi istediğimi alabiliyordum ve bakireliğim bozulduğu içiin seks yönündende rahattım bundan dolayı düşünmedim biir anda bırakıp gitmeyi dedi. beende hak verdim tabiki kim olsa aynısı yapardı. ve 1 buçuk sene sonrada patronunun karısınında artıkk işyerine geldiğini ve çalıştığını anlattı geceleride okaddar fırsatları olmuyormuş bu yüzden sadece arada adam karısını dükkana bırakıyormuş eminede hastayım diye

izin alıp otele gidip sikişiyorlarmış arada. sonrada eminenin ailesi emineye diğer bi yerde iş bulmuş tanıdıklarının yanında onu oraya sokmuşlar oradan ayrılıp yeni işine girdiğindede eski patronu ile 5 ay kaddar daha çıkmışlar sonra adam konfeksiyonu kapatmış ileri rast gitmemiş üç beş ay daha adamla arada buluşup sikişmişler bazeen otelde bazeen arabada sonrada dahada görmemiş adamı zaten. banaa bunları açık sözlü biir şekilde anlatınca biirden beenimde zevke geldiğimi hissedip emineyi dudaklarından öpmeye başladım tamam aşkım her şey geride kalmış yaşanmış bitmiş dedim beenimde çook kadınla ilişkim oldu tabiki bu normaldir dedim gülüştük ve o gece emineyi 3 kere becerdim ilk sikişimdi o gece onu ve 3 defa beenii boşalttı harika sikişiyordu karımseksin her inceliğini biliyordu amdan iki kere becerdim sonrada arkadan istedim götümdendemi sikicen dedi evet arzuluyorum dedim domaldı hafif türükledim bastırdım

götünden içeriye yavaşça girdim memelerinden tutup götünden sikmeye başladım amdan becerdiklerimde hepp dışarıya boşalmıştım hamile kalmasın diye amma götten becerdiğimde hepsini içiine boşalttım inleyerek boş aldıık ikimizde. bu beraberliğimiz 5 6 ay sürdü arada geceleri emine dükkanımda kalmaya geldiğinde hepp sex yaptık amdan götten ağzından herzaman becerdim amma sonra aklıma bişey geldi emineyi ilk götten becerdiğimde banamısın demedi rahatça girmiştim içiine sonra aklıma geldi eski patronu onu götündende sikmiştir diye yada anlatmadığı diğer kişi yada kişiler! çünki ilk götten sikilen biiri dardır ve canı acır eski sevgililerimden biliyorum götten sokunca zıplıyolardı acıdan amma emine rahatlıkla aldı sikimi içiine.

Karımın, azgınlığı, eskiden, beridir, var,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Eşimi AVM’de Aldattım

Eşim ile her zaman ki gibi bir avmye gittim avmde kafeye geçip yemek yedik ve kahvemizi içmeye başladık o sırada eşime telefon geldi ve patronu laptopunun açmasını söyledi bir iş yollamıştı laptopuda yanında taşıyordu hemen açtı ve bende eşime dedim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Eşimle farklı rollere girip fantezimizi yapıyoruz

1 yıldır devam eden evliliğim süresince eşimle ilişkiye girmekten çok mutlu oluyordum karımla birlikte seks yapmadan önce karşılıklı olarak kendimizi istediğimiz karakter olarak görüyor ve o şekilde fantezi kurarak ilişki yaşıyorduk genelde yakın çev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Komşu kızını otele götürüp sabaha kadar becerdim

İstanbul’da oturuyorum ve yaşadığım ilişki komşu kızıyla oldu komşu kızını kısaca anlatmak gerekirse göğüsleri ufak ve tombul, kalçaları ise karpuz kadar büyük ve güzeldi evlerinin önünde oturup gelmesini bekliyordum komşu kızının adı aslı neyse bira... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eniştem ablamdan önce benim sahibim oldu

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları, bir sex sitesine özel hayattan söz etmek ne derece doğru diye düşünür dururdum. Ben sitenizi takibe başlayalı birkaç hafta oldu ve bir çok hikayeyi okudum ama bu soru beni sürekli düşündürdü, sex hayatının başka ki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Komşum sinem yarrak istiyorum dedi

Ben sinan, arkadaşlar sizlere hikayemi anlatmak için sabırsızlanıyorum, bir seksen boyunda yirmi dört yaşındayım ve bir dört katlı apartmanda yaşıyoruz ben tek kalıyorum ve işe gidip gel evde tek başıma can sıkıntısı olduğu için pek apartmanımı seviy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

İlk Seferde Arkadan Verdim

 Selam millet. Adımı vermek istemiyorum. Yeşil gözlü sarışın güzel bir bayanım. Uzun süredir seks hikayelerini takip ediyorum ve ben de hikayemi buradan paylaşmak istedim. Daha önce çok yazmak istemiştim ama bir türlü cesaret edememiştim.Şimdi cesare... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakire kuzenimi götten siktim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları, hikayem tamamen gerçektir. yaklaşık 1 ay önce yaşadım. bunuda herkesle paylaşmak istedim ve size sunup sitenizde yayınlanmasını istiyorum. ilgilenirseniz sevinirim.teşekkürler.ben 180 cm boyunda normal yapılı bir g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemle sex

Merhaba ensest sevenler bu gun annemle yasadıgım anıyı paylasacagım sizinle. Ben 20 yaşındayım Annem 39 yaşında 165 boyunda sarısın küçük gögüslü geniş kalçalı bi kadınBir gün dershaneden eve geldim annem tv izliyordu aklımda masturbasyon yapmak vard... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenim annem abim babam vede ben

Slm ben 14yaşında bir kız çocugum bize kuzenim gelmisti . adı eda o 15yaşında lise öğrencisi kuzenimle biz daha önceden birbirimizi soyup amlarımıza bakardık. Ben onunkini yalardım oda benim kini yalardı. Bize geldigi gün yine bana dediki orana gidel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablamin kölesiyim

Meraba ablamla yasadigim ve hala devam eden olaylari anlatacagim sadece ablam degil baska insanlarla da.onceljkle uzun suredir bayanlarjn kolesi olmaktan zevk aliyorum ablamin coraplarj ve kulodunu koklayip 31 cekiyorum bi gun yaparken beni yakaladi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.