Bakire Hikayeleri kategorisi, kaşar çıktıgım ve kuzeni hikayesini oku.

kaşar çıktıgım ve kuzeni

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam arkadaşlar ben hakan biz 3 kuzeniz aynı firmada çalışıyoruz birlikte oldugum kaşar kız arkadaşımı bi akşam calıştıgım işyerine çagırdım kuzeniyel gelmişti ailesi geniş oldugu için rahatlıkla cıkıyordu geceleri gece yarısına kadar iş yerinde takılıp alkol muabbet ettik kuzenlerle kafaya koymuştuk bunların ikisine sikicektik ben saten her fırsatta yalıyıp yuturdum ama dayanamıyordum daha fazlasını istiyordum içtikten sonra kızlar gitmek istedi ama biz ısrarla bırakmadık ve o gece bizimle kalmaya ikna ettik ve kendimize ait olan bekar evine götürdük gece yeni başlıyordu kaşar gamzeyi bi odaya kapattım kuzenini diger odaya ve kuzenleride odaya yanlarına göderdim saten kaşardılar hiç sormadılar bile ne oluyo diye onlarla güzel vakit gecırdıkten sonra bende girdim sevişme flan derken herkes kızların agzına boşaldı artık biraraya getirip sevişmeye başladık ama kızların bozuk olup olmadıgını bilmıyorduk sonra ben ertesi gece gamzeyle yataga girdigimde sana bişey sölicem dedi bende söle dedim beni bi çıktıgım bozdu dedi içimden işte budur dedimm acayip mutlu oldum saten kaşardı bana patlamadı yanii:D:D neyse ben hemen bunu soyundurarak altıma aldım heryerini dakıkalarca yaladım ve işte o ann sikimi kendi eline alıp amına dogru götürdü ve yavaş yavaş sokmaya başladı daha ufaktı ama benim kocaman yarragımı hiç of demeden içine aldı tamamen şok oldum adeta ben yavaş yavaş acımasın diye giderken o daha hızlı dıyordu şok üstüne şok yaşıyordum ve makıneli gibi bunu bütün gece aklınıza gelebılecek tüm pozisyonlarda 6 kere siktim o daha cabuk boşalıyordu ve son postayı banyoda vurmak istedim durmak bilmıyorduk yarım saat boyunca suyun altında gidip geldim baktım olmuyo artık bende fer kalmadı agzına lmasını söledim gelince haber ver dedi ama ben o zevkten sölemeyi unuttum kafasını bastırdım aksıne hepsi agzına gitti spermlerimin boşalmıştım ama hala kafasını bastırıyordum mükemmel bi geceydi kuzeninide benim kuzenlerim arkalı önlü mahvetmişler yanlarına gittigimde kız mahvolmuş bi şekilde yatıyo ama kuzenler hala agzına ve götünden sikiyor mükemmel bi geydi gercektende katılmak isteyen olursa kuzenlerim ve ben herzaman hazırız :D
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ben doyumsuzum ya sen..

adım tolga 1.80 78 kiloda fiziği düzgün biriyim.sexse aşırı düşkünüm.birgün adanadan trenle mersine giderken nazlıyla tanıştım.koyu sohbet çok hoşuma gitmi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıraz halanın kızı şenay

selam herkese,ben kemal namı diğer haşin kemal derler.kadınlara olan ilgim yüzünden haşin derler.sağolsun komşularım çok içlerinde kendi sınırını aşmış olanlar da var.bunlardan biri de alt komşum olan yörük kızı şenay ,şenay 22 yaşında elma gibi yana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ç ook renkli oldu :)

merhaba ben izmirden filiz sizlere karş ı komş um muratla yaptı ğ ı m unutulmaz sexi anlatmaya hatta yaş atmaya ç alı ş acağ ı m.yaş ı m 28 ç ok gü zel sayı lmam ama kadı nl&... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zorla

Merhaba size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorım ben 17 yaşında güzel bir kızım birgün erkek arkadaşımla gece 12 sıralarında eve dönüyorduk dar bir sokaktan geçerken arkadaşım birden elini eteğimin altına attı ben şaşırmıştım sonra dud... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul sırasında kızlık bozma bi ayrı yaa..

Ben orta okulda iken benim sınıfımda bir orospu vardı! Kız sürekli bana asılıp çıkmak istiyodu aslında onun istediği yatmak dı! ilk zamanlar ben pek yüz vermemiştim çünkü kız okulun yarısı tarafından sikilmişti! neyse bi gün beden hocamız siz sınıfta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sewgilimle ü niversite bahç esinde

bundan 3 sene ö nce ü niversiteye ilk baş ladı ğ ı m senenin yazı ydı .21 yaş ı ndaydı m.o dö nem bir arkadaş ı mı n isteğ iyle dalgası na konyadan bi ç ocukla telefonda konu&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin yeğeni

Slm ben erol 1.80 boyunda 80 kilo fiziği düzgün biriyim neyse hemen hikayeme geçeyim yaklaşık üç yıl önceydi meral diye bir kızla çıkıyordum meral güzel bir kızdı fakat yeğeni esmer lise üç öğrencisi çok güzel bir kızdı bir gün beni arayıp konuşacakl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzaya çıktık

evet sevgili hikaye severler bu siteye arada bir misafir olarak giriyodum geçenlerde seçim nedeniyle memlekete gidince nasıl milli olduğumu sadece sizinle paylaşmak istedim.ben 20 yaşında eli yüzü düzgün yakışıklı hitap yeteneği çok iyi olan karşısın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

haytımın guzel anını av burosunda sıkerek yaşadım

merhabalar daha oonce bır cok hıkayemı yazmıştım ben ızmırden yazıyorum yenı bır anımı daha sızınle paylaşmak ıstıyorum bu sıtede tanıştıgım guzel bır bayanla msnde konuşmalarımız basladı ve daha sonra bırlıkte buluşmaya karar verdık kendının evlı ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acımadılar..

Benim İsmim Gamze 19 yasındayım sanırım 4 hafta once basımdan gecen bır hıkayeyı anlatmak ıstıyorum benim mahalleden gençluk arkadaslarım var erkek ve bu yasa kadarda arkadasız bı gece aılem ıstanbula gıtmıstı bende onları bıze kalmaya cagırdım onla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.