Bire Bir Hikayeler kategorisi, kazım-fatma6 hikayesini oku.

kazım-fatma6

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Arkadaşlar tekrar merhaba, size Fatma` yla iki yıl aradan sonra beraber oluşumuzu anlatacam... Fatma`yla baya kırgın bir şekilde ayrılmıştık ama    hala telefonda falan konuşmaya birbirimize mailler göndermeye devam ediyorduk. Bazen bu konuşmalar seksede kayıyordu, ilk kez onunla beraber oluşumdan, sonra defalarca onu sikmelerime kayıyordu... İkimizde birbirimizi deli gibi istiyorduk.Bir gün izmir`e iş için gitmek zorunda kaldım ve hazır gitmişkende Fatma`yıda göreyim dedim, onuda aradım, yaz okulu dolayısıyla okuldaydı, bir gün önceden haberleşmiştik... Öğleden sonra Fatma yı kampüsün kapısından aldım, biraz sohber edip, biyerlerde yemek yedik. Normalde benimle beraberken giymesine kesinlikle izin vermeyeceğim bir kot elbise giymişti, sırf beni gıcık edebilmek için yapmıştı bunu farkındaydım. Bende bir taraftan sinir olmuştum ama bir taraftanda tahrik olmuştum. Bunu ona direk söylerdim zaten ama aradaki kırgınlık yüzünden söleyemiyordum.Geceyi beraber geçirmeye karar vermiştik ama kalabileceğimiz bir yer yoktu, otele gitmek işime gelmiyordu, çünkü bir orospu gibi sabaha kadar otel odasında sikemezdim onu, nihayet bi arkadaşımın evini ayarladım ve beraberce oraya gittik. Giderken iki üç bira    almıştım onlarıda orda içtikten sonra sohbet etmeye başladık, satta baya ilerlemiştiki yatmaya karar verdik. gençlar sağolsunlar yatağımızı hazırladıklar ve yattılar,    temmuz sıcağı olduğu için ben boxerla yattım Fatma` da üzerine eşofman giyip yanıma yattı.Onunla sohbet ederken bile sikim kazık gibi .    oluyordu, o bana başka konulardan bahsediyordu ama ben onun amının kıllımı kılsızmı olduğunu hayal ediyordum, ama o hala anlatıyordu, bense    altımda nasıl inlediğini falan düşünüyordum. Konuşmalar kesilmiş uzunca bir sessizlik olmuştu birbirimizi süzüyorduk, sonra ben kalçaların büyümüş falan dedim, oda    hadi be deyince ellemeye başladım, valla büyümüş, hatta göğüslerinde büyümüş görmeyeli diyerek onlarıda mıncıklamaya başlayarak ilk adımı atmıştım.Hem konuşuyor hemde    vücudunu ellemeye devam ediyordum, o an emindimki Fatma mında amcığı sulanmış alev gibi yanıyordu, gözlerinden istediği belliydi. Fatma ı kendime doğru çekip dudaklarına yapıştım. Deli gibi öpüşüyorduk, ellerimiz birbirimizin vücutlarında deli gibi dolaşıyordu. Eşofmanını sıyırıp amcığına elimi bi attım, tahmin    ettiğim gibi sulu ve ateş gibiydi... Derin bir oh çekti ve sikimi ağzına almaya başladı. Taşşaklarıma kadar ağzına sokuyo sonra    başını yalıyor tekrar hepsini alıyordu ağzına. Amının kıllarını almıştı, tertemiz cillop gibi bir yalanmalıydı, sıra bendeydi artık. Yavaş yavaş öperek ısırarak amına kadar geldim, oda kafamı bastırıp dudaklarımı amına gömdü. .    Bende bacaklarını açıp amcığının tüm kıvrımlarını yalayıp ısırmaya başladım, arada    sırada dilimle amını sikiyordum sokabildiğim yere kadar sokuyordum. Fatma deli oluyordu bacaklarını daha çok açıp daha iyi yalamamı sağlıyordu. Zaten inlemeleri odayı sarmıştı, amının dudaklarını kendi aralıyordu yalamam için ve boşalmaya başladı, ben yalamayı kesmedim ama hem am deliğini hemde    göt deliğini dilimle sikilecek kıvama getirmiştim.Sıra artık sikişmeye gelmişti, daha Fatma nın kasılmaları sürerken yerimi aldım yarrağımı amına sürtmeye başladım ve birden öyle bi kökledimki Fatma derim bir oh çekti, ben pompaladıkça ooohhh işte bu ohhhh sik beni parçala amımı diyordu. Ben bunları duydukça daha çok azıyordum daha sert sikmeye .    devam ediyordum. Arada sırada amının sularını kurulayıp tekrar sokuyordum, yatak terimizden ve Fatmanın am sularından sırılsıklam olmuştu. bacaklarını omzumda daracık amı sikerken amının en dibine kadar soktuktan sonra boşaldım ama,    öyle dar amı vardıki Fatmanın bide yılların özlemiyle onu sikmeye devam ediyordum, sikim tekrar kalkmıştı içinde.Bu sefer ben onu üzerime aldım, amını tekrar kurulayıp, yarrağımı tutup kendisi yerleştirdi, yavaş yavaş amının içinde kayboluyordu. Küçücük göğüslerini sıkarken oda amını kendisi siktiriyordu    bana, üzerimde deli gibi zıplıyor, amını kasıyor bırakıyor zevkin en güzellerini yaşatıyordu bana, son bi kere daha amına boşaldıktan sonra beraber sarılıp yattık, uyuduğumuzda sabah olmak üzereydi. Sonra onu tekrar derse bıraktım ve bende evime döndüm, bir daha ki hikayemde    onu arabanın arka koltuğunda nasıl siktiğimi anlatacağım, sexle kalınGönderen: longrifle
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

avukat hanım dediğimi yaparım-2

Yakın zamanda yolladığım hikayenin devamını anlatıyorum.Kumsala inişimiz ve artık bir birimizle ilgili konuları paylaşıyor olmamız bana bu işin sonunun kadınların klasik aşk sendromunu yaşayacağımızı ve hoşuma gitmeyeceğini söylüyordu. Ama nişanlı ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve o

Ben 17 yaşında kumral kahverengi gözlü 1.70boyunda 68kilo olan bir kızım.Saçlarım belime kadar gelir.Gögüslerim dışarıdan bakıldığında bile çok dikkat &cced... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nadir sevismesi

Bi gün sınıftaydık çok beyen digim bi kız var dı bi gün beden dersimiz var dı her kez bedendey di benbunla beraber içeride kadık ama çok beyniyoRdum ben bunun yanı na yaklaş tım seni çıokistiyorum dedim sen le sevişmek istiyorum dedim beni kırmadı gü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ofiste mükemmel zaman geçirdik

Ben Ankarada`da bir özel şirkette çalışıyorum. Bu işime başlayalı henüz 1-2 yıl olmuştu. Ofis genel merkez olduğundan cok fazla klabalık değildi. Burada çalışan hanımlardan biri cok eskiden işyerinden arkadaşımdı. Onu tanıdığım ve evli olduğu için co... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakıcıya bende baktım

slm sizlere anlatacagım olay gecen sene başımdan geçti evliyim ve bir tane cocugum var.her neyse eşim ve ben calıştıgımız için cocuga bakıcı tuttuk ve evde bakıyor.ve eşim gelene kadar kalıyor ben gelince bana teslim etmiyor anlaşmamız öyle gece vard... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk; en özeldir...

Herkese mrb. Ben İstanbul’da yaşayan 18 yaşında bir gayim. Şu anda anlatacağım hikaye tamamen bir aşk hikayesidir. İşte bu yüzden    eşcinselliği bir sex boyutu olarak görenler bunu okumaya hiç başlamasınlar. Bu hikaye tamamıyla gerçek olup... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şimdi sırasımıydı

Fabrikadan Genel müdürümüz aradığında kıpkırmızı olmuştum. İşle ilgili İzmir e gitmem gerekli idi günlerden Cuma Pazartesi orada olacaktım. İçime bir    kurt düştü dedimki ben hafta sonunu oralarda geçireyim hem eğlenceli bir hafta sonu tat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ofis fantezileri

Merhaba... Size daha once yazmistim bu da gercek. Sene 1997 yaz gunu ofismde vakit geciriyor pasajda sikecek hatun bakiniyordum. Etraftaki offisler amcik kayniyordu. Kokularini duyabiliyordum. Yan komsumuzdaki hatuna merhaba demek icin ugradim ugrama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eeeeee....sonunda

Merhabalar. Ben 20 yş. 1. 80 By. Ünüversıte öğrencısığım. Sızlere yazacağım hıkayem büyük zorluklerın sonucudur. Bizim sokakda komşumuz olan bir bayan vardı. Ama onun en büyük sorunu evlenememesidi. Gelanani beğenmeyenler cinsinden. Haliyle bunun yaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun bir erkek ve çıtır bir komşu kızı

Ben 45 yaşında bir erkeğim.1.80 boyunda 65 kilo kumral saçlı açık tenli ve yeşil gözlüyüm.Genelde evde içime çamaşır giymem. Bu benim sürekli uyarılmış vaziyette kalmamı sağlıyor.Gün boyu her an sevişmeye hazır vaziyette olurum. Evliyim ve eşimle hiç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.