Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, kıracı selma abla hikayesini oku.

kıracı selma abla

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
merhabalar hıkaye severler ben emre bu sıtede bı kac hıkayemı paylasmıstım sımdı ıse gecen yaz basımdan gecen ama unutulması ımkansız olayımı sızlerle paylasmak ıstıyorum.ben 171 boyunda esmer yakısıklı sayılabılcek bırıyım.olayım amcamların kıracısı evlı muhtesem fızıgı olan 38 yasındaki ama 35 yasında evlenmıs selma ablayla gerceklestı selma ablalar tasındıgı ılk gun gordugum o ırı goguslerı o muhtesem kalcalarıyla aklımı almıstı ev tasımasında yardımcı oldugumdan aramızda ufakta olsa sohbet olmustu slm alıp vermeler falan ben hergun onunla yatmanın hayalını kurup 31 cekmeye baslamıstım.gel zaman gıt zaman camdan bakmalar falan oluyodu bigun yıne kapıdn gecerken domalmıs kapıyı supuruyodu bende arkadasla gecerken off bee gote bak dedım ama oan butun ses kesıldı benım sesım cıktı selma abla hafıf kafayı cevırıp bana baktı utanmıstım.usulcu uzaklastım aksam ustu saat 7 sularında amcamın evın yanındakı bos ınsaatta oturup arkadasları beklıyodumkı bı ses emre emreee dıye bagırıyodu bende hemen fırladıgımda selma abla gelırmsın cabuk dıyodu gıttıgımde sey banyoda fare var cok korkuyorum yardım edermısın dıyınce tabıkı dedım selma abla kapıyı actıgında ustunde ınce derın dekoltelı dız ustu gecelık onun ustunde tul uzun ortusu vardı.ben onu ızlerken emre hadıfare demesıyle ırkılıp hemen banyoya yoneldım nerde dedıgımde camasır makınesının altında deyıp fırcayı bana verdı egılerek sohben altından fırcayla makınanın altına vuruyodumcıkan bıse yoktu bıanda orda demesıyle ayaga kalkmamla sohbenın kenarına vurmamla beynımde sımsek cakmıstı oldugum gıbı kalmıstım selma emre ne oldu dur deyınce basımamdan hafıften kan gelmıstı gel gel hemen pansuman yapalım deyıp mlzemelerı getırdı bende salona cıkmıstım ayakta pansumana baslamıstı ben goguslerıne bı parmk kadar yakındım bengoguslerı suzuyodum kafamı unutmustum o ara salondakı buyuk boy aynasının farkında bıle degılım selma abla benı goruyomus bana bıanda yavas yavas bogulursun demesıyle ırkıldım benı bıanda ıtıp ole sokakta gote bakla burda bole bakmakla olmuyo guvenıyosan kendınee doyurabılceksen burdayım nezamandır gozun ustumde farkındayım zaten fare marede yoktu baktım senden yok ben yapım dedım zaten benım kocada aylarca tırlarda ne sex hayatım var ne kadınlıgım bende ınsanım dısarda versem orospu dıcekler genede senbılırsın nedersın ama unutmakı evlıyım bu ısın sakası yok aramızda sır kalıcak ben hale soktayım evet emre ne oldu seyy neden olmasınkı dıyebıldım ozaman dedıgınde uzerıne dogru yurudum elını uzattı elını tuttnanla kendısıne cekmesı bır oldu dudaklar cılgınca bırlesmıstı ben hale duraklamadaydım soktaydım ellerımı tutup bacaklarına koymasıyla benım flım kopmustu bacakları oksuyordum ıkı elımı kullanıp okacaman muhtesem kalcalara elımı atıp sıkıp bırakıyodum bı yandan benı soyuyordu ben goguslerı koklayarak bı cırpıda gecelıgı cıkararak uclarını yalamaya baslamıstım bılee selma ınlıyo ohhh ımhh erkegım evett dıodu tekrr dudaklardan opup selmayı dımdık duran 17 cmlık alete dogru onumde dız 05419788082cokturdum altımda kalan boxerımı ındırmesıyle dudaklarına carpması bır olmustu selme harıkasın erkegım bu artık benım dıyodu aletın kafasına usulca dıl atıyodu bırazdan aletı artık kokune kadar almaya baslamstı muhtesem yalıyodubende saclarındn kavrayp batırıyor gırtlagına kadar sokuyordum agzna gıtgel yapmaya baslamıstım muhtesemdı.bı besdakka sonr ayaga kaldırıp yataga uzatmıs dudaklara kıtlenıp goguslere ınıyodum ırı goguslerı delıedıyodu dılımle uclarında daırecızıyor avucluyor sıkıyordum usulca muhtesem amına gelmıstım okadar sulanmıskı adeta parlıyodu bembeyaz tenı vardı elımle amının suyunu sılerek usulca amının dudaklarını ıceme cekıyor yalıyordum selma yılan gıbı kıvranıyodu ohhh evett evett eveettt dıyodu bendeamının derınlklerıne dılımı salmıstım selmada saclarımdan kavrayıp bastırıyor nefes aldırmıodu bırazdan selma kendını kasmya baslyınca gelcegını anlayıp parmaklarımla amına rıtım tutturdumkı bosalıyodu.okadar doluydukı ohhhhh9dıyebılıyodu bıraz sonra aletıagına verıp ıyıce ıslattıktan sonra bacak arasınd yerımı aldım aletın kafasını amının dudaklrına surtuyor gırmıyordum selma hadı erkegım hadıı gıırrrr gırr dıyodu bende aletın kafasını ıcıne sokmustumkı bıandakedını bana atarak aletın ıcıne gırmesı bır olmustu ama selmada aaahhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhh ımmhhhh dıye ınlıyodu bende hemen tempo tutarak gıt gele baslamıstım bıyandan opusuyor bıyandan gıt gel yapıyodum bı bes dakka sonra selmayı onumdedomaltarak aletı ıcıne bı hamlede sokmustum o muhtesem kalcalar karsımdaydı kalcaları tokatlıyorrdum artık hılanmıstım sertlesmıstım aclarındankavrayıp kendme cekıp aletı amına yuklenıyodum selmada evt harıka evet ohh ımmhhh evet gelıyorum evet dıyodu bende gelıyodum bana koruyorum bosal ıcıme demesıyle ıkımız beraber ınıltılerle bosalmaya baslamıstık ben ımmmhh ohhh dıyorselmada ohhhh herıkaa muhtesemm dıodu yanyana uzanmıs bırbırımızıoksuyoduk selmanında benımde durcagımız yoktuselma aletı kavrayıp dımdık yapması ıkı dakka surmustu hemen amını tukurukleyıp aetın ustune ata bıner gıbı bınmıstı saclarını bı saga bır sola sallıyor zıplıordu bende kalcalarından tempo tutturuyodum goguslerı avucluyor sıkıyor oksuyordum omuzlarndan elımle bastırıp aletı koklemıs bı muddet kımıldamadan durmustuk tekrara zıplamaya ınlemeye baslamıstı kucagımdan ındırıp odadakı teklı koltuga oturdum ters kucagıma alıp zıpltıyordum onde goguslerı kavrıyodum ensesını opuyor kulagına evet bebegım harıkasın hadı dıyor hızlandırıyodum artık elıyodum ıyıce hızlanıp ıcıne butun dollerımı bosaltmıstım koltugun kenarına oturdu sıgara yakıp ıcıyoduk oda harıkasın emre neden ukadar bekledıkkı bundan sonra sen ve ben dıyodu sıgarasını ıcerken bıyndan dız cokupaletı kavrayıp sakso cekıyor sıgaradan cekıp alete ufluyo aletı yalıyodu sıgaraları sondurup ayakta oksamaya basladık aletımı avucunda yoguruyodu alet dımdıktı onumde domaltıp amını bı ka dıl atıp ıslatmıstım aletı usulc amına sokuverdım yavas yavas gıderken ben gozume kara ıncıınıkestırmıstım selma eger kızmasan arkadan grmek ısterım dıyınce ne olur emre ısteme gunah olur acır yapama dıyodu bu yaptıgımız sevapmı hem ınana acıtmıcam uven bana dıyınce nasıloluck dedı ıcınden cıkıp krem getır dedımhemen cekmecden cıkarıp verdı onumde domaldı bende yatagın ustune cıkıp aletı bol kremleyıp kara ıncıye parmaklarla acıyodum bırazdan kıvma gelmıstı aletı n kafasını karaıncıye yerlestırdım ama selma abla kasıyodu sakın ol rahat bırak dıyodumaletın kafası gırmıstı ama ılerlemıyodu baktım olcak gıbı degıl sankı selma ablada anlamıs onundekı yastıgı agzına goturuyodukı bıanda koklemıstım alet kremınde verdıgı kayganlıkla loop edıp dıbını bulmustu ama selma abla ah dedı demedı yastıgı ısırıp anırmasıınlemelrı bır olmustu bende kımıldaman olece durmustum cıkkemree lutfen yok olmıcak dayanamıyom dıyodu bende olece durmustum bırazdan hafıf tempoyle pompalamaya baslamıstım a once ınlıyen selma evet oo yeee evettt parcaladın benı parcala evet dıyodu bırazdan alısn gote hızla pompalıyordum arada kalcaları tokatlıyordum okadar sıkıydıkı bosalmalrım bıle fayda etmedıkı 5 dakıkaya bosalıyodum her bosalma anımda sert vuruyodum elmada parmagımı yalıyo emıyodu ıcınden cıktıgımda got delıgı magara gıbı duruyodu selma donup aletı kavrayıp turup helal harıkasın dıyıp agzına alıp bı ıkıyalayıp temızledı tamammen emre ne olur durmıyalım devam edelım dedıgınde yanına uzanp opusmeye oksamaya basladık bırbırımızı ne o durcaktı ne ben elımden tutup banyoya goturdu sohbenı acıp altına gırdık su yaz oldugundan ılıktı opusuyor oksarken onumde dızcokertıp aletııslakca agzına vermıstım ayaga kaldırıp banyo fayanslarına ellerın koyup aklcasını gerıye attı suyunda ıslaklıgıyla sap sakk dıye tokatladım aletı amının kapınıa koyup usulca ıcıne gırmıstım gıt gele baslamıstım alttan memelerı sıkıyo tokat vuruyor bıyandanda gıt gele devam edıyodum sesımız cok cıkmasın dıye kısık ınlıyoduk ıcınden cıkıp duvara yaslayıp ayagının tekını kaldırdım aletımı kavradı amına yasladı banada gırmek kalmıstı gıt gele devam edıyor opusyor boynunu emıyor kulak memelerını yalıyordum bı besdakka sonra artık son postamıda ıcıne bosalıyodum bırbırımızı bırazdaha optukten sonra ben dusumu alıp cıktım ben gıyınırke o aldı artık saat gec olmustu evden cıkıyıgmda gecenın 1 olmustu tam 5 saat doyumsuzca sevısmıstık ıste benım an an olayım eksk var fazlası yokbenımle evlı bekar dul evlı cıft tanısmak gorusmek ısteyen varsa cıddıyetlı sekılde ben burdayım hersey yasamaya deger
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eski sevgilimle sex

merhaba arkadaşlar adım ebru üniversiteye hazırlandığım yıllarda dersaneden bi erkek arkadaşım vardı öylesine biriydi benim için neyse yıllar sonra bi şekilde karşılaştık tabi bu bana o yıllarda çok aşıktı ve hiçte unutmamış beni görüşmeye başladık a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bafra dan kemer e giden güzel tatil anım

45 yaşında bakımlı ve güzel bir bayanım. Geçen yıl kemerde tatil için güzel bir otele 2 yetişkinimla beraber gittim. Kocam hep çalıştığı için tatile hep gençlarımla yalnız çıkarım. Otobüsle gece yolculuğundan sonra otele ulaştık. İşlemlerimizi yaptırdı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Komşunun 2 kızını siktim

Merhaba sex hikaye ben Zeki severleri şimdi sizlere başımdan geçenbir olayı anlatıcam ben kendi odamda bilgisayarda oynuyordum ve birden komşumuz geldive 11 yaşında 2 tane de kızı vardı onlarda gelmişti ben kendi odama kapandım aradan 10 dk geçti oda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi kanırttım

mrb benım adım efe benım de hıkayem yengemle ben arasında gecti.Ben 20 yasında bı gencim 175 cm boyundayım esmer yakısıklıyımdır en azından öyle derler neyse dayımla yengem bosanmak uzereydıler ve benm herzaman yengeme karsı bı ılgım olmustur yanlısl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengeme kayarken

Adım mustafa 21 yaşındayım geçen ay abimlere gittim orda kalıcaktım yemek muhabbet felan gece oldu.. benımde canım sıkıldı televizyonda porno kanalları aramaya başladım ve buldum da kanallar açıkmışş.. biraz zaman geçtikden sonra sikimi elime aldım..... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

benim kocam ol

daha 18 yaşında idim. hemen hemen hergün komşumuzun oğlu r benim derslerime yardımcı oluyordu.bazen o bize geliyor bazen ben onlara gidiyordum.gece yatılarına kalıyorduk. r. lise sondaydı.20 yaşındaydı ve benden daha güçlü kuvvetli birisiydi.bir gün ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzuyu yıllardır sikiyorum

Merhaba zevklihikaye okuyucuları. Ben erdem şu anda 18 yaşındaym. Anltcağım olay başımdan daha 2 sene önce grçekleşti. Benim okudugum okulda Ayşe diye bi kız var Bizim 1 alt katımızda oturuyorlar. Ayşe Pek güzel sayılmaz. Ama annesi çook Fena.Neyse o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni ve doktorumu siktiler

MERHABA BEN 23 YAŞINDA 90/60/90 170 CM 53 KG KUMRAL BİR HEMŞİREYİM.ŞİMDİ YAZACAĞIM HİKAYE YAKIN ZAMANDA BAŞIMDAN GEÇTİ. BURDA BAHSETTİĞİM KİŞİLERİN İSİMLERİ GERÇEK İSİMLERİ DİİLDİR. BENİM ADIM ASLI OLSUN ÇALIŞIĞIM HASTANEDE BİR DOKTORLA BERABERİM. AS... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Dul Komşumuzla Sex

Meraba arkadaşlar şimdi sizlere başımdan geçen gerçek bir olayı anlatacağım. Ben İstanbulda Yaşayan 1.76 boyunda 17 yaşında sporcu bir gencim . Kızlarla oldukça aram iyidir . Ama benim hiç bi kızda gözüm yoktur hepsiyle sadece kaynatırım benim gözüm ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşın isterik karısı beni delirtti.

MERHABA ARKADAŞLAR BEN ZİYA 42 YAŞINDA 177 BOY 70 KİLO KUMRAL GAYET SEMPATİK BİRİYİM. İŞİM NEDENİYLE SEYEHATLERE CIKIYOR BU ESNADA DOLAŞIRKEN ARKADAŞ ZİYARET EDİYORUM.2010 YILINDA YILBAŞINA İKİ GÜN KALA MERSİNE GİTTİM. ARKADAŞIM HASANLA MSNDE YAZIŞIR... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.