Bire Bir Hikayeler kategorisi, kış tatili hikayesini oku.

kış tatili

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben yıllık iznimde genelde uludağa kaymaya giderim. Yine böyle bir zamandı yıllık iznimi aldım bavulumu hazırladım ve yola koyuldum. Otobüsün kalkmasına 20 dakika kala terminale vardım ve hiç bekleme yapmadan otobüse oturdum. Otobüste en ön koltukta oturuyordum. yan koltuğum boştu ve içimden şimdi hangi kıro oturur diye düşünürken gözüme otobüsün önünde biri çarptı. boyu biraz kısa idi ama mükemmel    bir vucüdu vardı. Neredeyse göğüsleri kazaktan dışarıya fırlayacaktı. Bir baktım geldi yanıma oturdu. Ben bu fırsatı kaçırmamalıydım.Neyse yola çıktık. Bir    süre sonra sohbete başladık adı elifti ve büyük bir şirkette sekreterlik yapıyordu.Oda benim gibi yıllık iznini uludağda geçirecekti. Neyse biz .    sohbet ederken zamanın nasıl geçtiğini anlamadan araba uludağa vardı. şansa aynı dağ otelinde kalacaktık. İkimizde odalarımıza çekildik.Sabah kayak yapmak için    çıktığımda onuda oraya giderken gördüm. Hemen peşine takıldım birlikte kayalımmı dedim. tabiki neden olmasın dedi. ve zirveye doğru çıktık.çok yukarıya çıktığımız için kimseler yoktu. Havada biz çıkarken bir şey yoktu .    ama birden tipi başladı göz gözü görmüyordu. hemen bir oluğa girdik. o yanındabir şey getirmemişti bende ise bir tane battaniye vardı zaman ilerledikçe üşümeye başladık. kimselerde gelmiyordu bize bakmaya çünkü çok yukarılardaydık. Gel beraber battaniyenin altına girelim ısınırız dedim oda başka çare yok peki dedi ve battaniyenin altına girdik . çok yakındık birbirimize bana döndü ve biraz uyuyalım sabaha kadar diner herhelde dedi bende peki dedim.döndü o muhteşem götünü ve yattı ben yüzüm ona dönük yattım aradan bir süre geçtikten sonra götü bana değdikçe benim ufaklık dimdik oldu ve    onun götüne değiyordu şimdi uyanır ve bana kızar diye korktum .    ve arkamı dönüp yattım sabah olduğunda tipi durmuştu ve aşağıya inmiştikHiç bir şey farketmemiş gibiydi. akşam yemeğe indim bir baktım oda kırmızı kısacık bir elbise giymiş geldi beraber yemek    yedik. barda bir şeyler içerken kulağıma eğildi ve dün akşamki götüme değen o sert şeyi içime istiyorum dedi ve odaya çıktı. bende tabi hemen peşinden.Kapıyı çaldım daha kapıyı açaraçmaz dudaklarına yapıştım nefes almamacasına öpüyordum sonra yavaş yavaş aşağıya inmeye    başladım. Elbiselerinin askılarınıağzımla indirdim içindede kırmızı dantelli sütyen ve külot vardı ben hemen elimi sütyenin kancasına attım daha açar açmaz    gögüsleri mermi gibi fırladı çok dik ve çok büyüktü hemen emmeye başladım oda beni soyuyordu bu arada benimde altımda yanlızca şortum kalmıştı aşağıya doğru eğildi şortu indirdi ve birden benimkini emmeye başladığında zevkten öleceğim sandım o malımı emerken    bende külodunu sıyırdım ve götüne parmaklarımı yavaşça sokmaya başladım Daha fazla dayanamadım ve elifi kaldırıp yatağa fırlattım. benimki dimdik olmuştu.    Elifin amı tüysüz ve taptaze idi. Üstüne yattım dudaklarından öperken birden aleti içine soktum ama öyle bir çığlık attıki bütün    otel gelecek sandım. daha sonra yavaş yavaş gidip gelmeye başlayınca oda zevk almaya başladı artık alışmıştı hadi sevgilim daha hızlı    diye mırıldanıyordu .ben hızlanınca dayanamadı ve boşaldı bende boşalmak üzereydim .    çıkardım ve ağzına verdim bir iki gidip geldikten sonra ağzına boşaldım. her tarafı döl olmuştu göğüslerindeki dölleri ben yalayarak temizledim ve kulağına seni arkadan yapmak istiyorum dedim. peki ama yavaş    dedi domaldı. ben aleti sertleştirdikten sonra yavaşça yanaştım sokmaya uğraştım ama çok dardı girmiyordu. sonra krem sürdüm birden yüklendim girdi .    ama yine bir çığlıkla Gidip gelmeye başladım ama kan akıyordu arkadan istersen duralım dedim hayır dedi. ben bir süre    sonra titreyerek boşaldım. daha sonra defalarca birbirimizi yaptık o günden beride beraberiz.Gönderen: yanlız adam
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bunca yıllık arkadaşımdı.

Merhabalar ben Caner,22 yasındayım.Sizlere 2 hafta önce başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum.Benim Yonca isminde bi gençluk arkadasım var,21 yasında yeşil gözlü kumral orta boylu zayıf bişey.Bunca yıl boyunca beraber oynadık,gezdik,dolaştık, e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşlı adamın yaptıkları

Merhaba, Ben eda feyiz. O zamanlar 20 yaşında, ondokuzmayıs Üniversitesi ziraat Fakültesi 2. Sınıf öğrencisiydim. güzel bir kız olmama rağmen, o zamana kadar herhangi bir erkekle ne bir gönül ilişkim ne de bir cinsel ilişkim oldu. Anlayacağınız o zam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekreterimi becerdim

slm arkadaslar bu yazacagim hikaye tamamen gercektir.hikayeme söyle baslim iki seneden beri yanimda calisan güzel ve olgun bir bayan calisiyor. kendise 35yasinda ben ise 25yasindayim ilk firmaya geldigi günden beri bu hayallen yasiyordum ve bu son za... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avlandım

Slm ben serdar.bır gun mamarıste gezerken bır travestıyle tanıstım.okadar guzeldıkı onu hemen evıme goturdum.ogune kadar hangı kadınla yattımsa zevk alamadım.evıme gıttıkten hemen sonra ıkımzde anadan dogma ıdık sıkı gercekten mukemmeldı gotu desen d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babası balkonda yatarken kızını becerdim

Selam ben 19 yaşında 1.76 boyunda sarışın yeşil gözlü beyaz ten li bir gencim. Neyse konumuza girelim bizim evin yan tarafın da serpil diye bi kız oturuyodu ve her zaman bakışıyoduk onunla. neye gel zammn git zaman bi şekil de onun la tanışıp çık may... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

samanlık

ben bırgun yazları gıttıgım kendı koyumde benı kımse tanımıyorum yanı aılem tanındgıgı ıcın benı yenı yenı tanımaya basladılar koyu ıkı uc gun gezdıkten sonra ıyıce tanındık artık ıs geldı benım asıl konuya yanı benım koyde olmamım asıl nedenı gercek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

utangaçlığın bakirliği

Merhaba. Belki hikayeleri defalarca okumuşumdur. Lakin başımdan geçen olayı anlatsam mı anlatmasam mı diye sorardım içimden. çünkü korkuyordum. Ne için?    Kim için? Bilmiyorum. Artık mecalim kalmadı. Anlatmak isteğine büründüm ve kendimi y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seray hocam

Merhaba sevgili okurlar. Ben 19 yaşında alımlı biriyim. Hikayeme geçeyim hemen. Bundan 2 sene önceydi lise 1. Sınıftayken biyoloji dersimize    giren seray adında hocamız vardı sarışın çok güzel bir vede çok sexi bir bayandı. Tüm okul ona h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaynım bülentle sikişiyoruz

Evli bayan fakat kaynım bülent,le 3 yıldır sevişiyoruz.bu ilişkimiz düğünümüzde başlamıştı.kaynım bülent daha düğünmüzde çok güzel olduğumu bir fırsatını bulup kulağıma söylemiştiçok çekici oldukç,dayakışıklı bir gençti.başka bir şehirde yaşadığı içi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

travestiye oral sex

Adam gibi okulunda okuyan bunun yanında müzikle uğraşan, Ankara da Ahmet isimli bir arkadaşıyla aynı evi paylaşan, 21 yaşında    genç bir delikanlıyım. Ahmet de 21 yaşında oda okuyor ve bir barda garson olarak çalışıyor.Bir Pazar akşamıydı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.