kız arkadaş böyle sikilir

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
merhaba arkadaşlar , bende sizler gibi inilti okuyucusuyum ama bir hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum.. ben 19 yaşındayım. istanbulda okuyorum. size bu sene basımdan geçen taze bir olay anlatayım. benim bir kız arkadaşım var. yazlıklarımız yan yana. onunla yazları yiyişiriz. ama kız kayserili olduğu için fazla ileri gitmeye asla izin vermiyor. zaten bir de babası var.Tam bir kız babası. kız ne zaman . dışarı çıkmak için izin istese bin bir zorluk çıkartıyor. neyse yaz bitti. evli evine köylü köyüne sexmobilhikaye.net tabi iletişimi koparmıyoruz. telefonla falan hep görüşürüz. bir gün beni çok özlediğini söyledi. kayseriye yolun düşer mi diye sordu. kayseri neresi, istanbul neresi yaw dedim. tüh dedi. bizimkiler akraba düğünü için 3-4 günlüğün .aydına gideceklerdi ama neyse artık dedi. aha dedim fırsat bu fırsat. ne zaman gidecekler diye sordum. tarihini söyledi. o günden 1 gün önce kayseriye bilet aldım. ve gittim. apartmanlarını gözetlemeye basladım. taa ki ailesi arabaya gidip uzun yola çıkıncaya kadar! bir kaç saat sonra bir çiçek alıp, evin zilini çaldım. kim o dedi. kargo biri size çiçek göndermiş dedim. kapıyı açar açmaz, boynuma sarıldı. aşkım ne işin var burada dedi. ben fırsatları kaçırmam dedi. eve girdik. bana çay koydu. oturup sohbet etmeye basladık. havadan sudan derken bana orada kızlara bakıp bakmadığımı sordu. ben de denizde seni fortladıktan sonra nasıl başkasıyla ilgilenirim dedim.sapık dedi. aklından neler geçiyo anlat ama hiç heveslenme gerçek olmayacak dedi. peki dedim. ona fantezi anlatmaya başladım. bitirdiğimde eli amında okşuyordu. ben görünce bozuldu."aklından bile geçirme" dedi. sonra o bir odaya ben öbür odaya yattık. uyuyamadım tabi... kalktım odasının kapısını yavaşça açtım. bir de ne göreyim: yatağın ortasında çırılçıplak uyuyor. dayanamadım tabi. üzerimi çıkarttım. sikimi uzaktan hedefe yönlendirdim. tam girecekken içine gözlerini açtı. bir tokat patlattı suratıma ne tokat ama.seni ahlaksız dedi. defol evimden dedi. "eee sende çok uzattın "deyip. tuttum kolundan. yatağa fırlattım. şimdi korkuyordu, ve ağlamaya başladı. "lütfen yapma! babam beni öldürür". "bana ne be!" diye bağırdım.tutup bacaklarını kaldırdım. beni tırnaklmaya başladı. birden girdim bir çığlık attı. sonra kan geldiğini görünce kendini bıraktı. şiddetli bir biçimde gidip geliyordum. tam boşalacakken "bari içime boşalma" dedi. olur mu yavrum? dedim. o kadar kastık artık. tam 1 dakika boyunca içine aktım. sonra giyindim. "beni bir daha . arama her şeyi babana anlatırım! "dedim. ve çekip gittim. Gönderen: lord
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

tum bayanlar okuyunca bosalacak

Merhaba benim adim Ferit sizlere basimdan gecen tamamiyle gercek bi olayi anlatacam, anlatacam olay gercektir bundan 2 hafta once yasandi .Ben 23 yasinda Ankarada universite ogrencisi bi gencim ta kucuklugumden beri bayanlara sekse asiri bi duskunlug... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

göt kadar tatlı bir yer yok

Bu olay birebir gerçektir bundan iki yıl önce bi tane kızla tanıştık ve teklif ettim kabul etti sonra buluşuyor cafeye falan gidiyorduk cafede bunla sevişiyor birbirizi yiyip bitiriyorduk birgün yine buluştuk bana seni biryere götürsem gelirmisn dedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamam kazası2

İlk hamam maceramdan sonra artık oraya nezaman gideceğim diye düşünüyor kendimi zor tutuyordum ve dayanamayıp 3 hafta sonra tekrar gititm.İceri girince ilk sikicim tellak beni tanıdı ve o özledin demek sana nedemitim müptelesı olacaksın demiştim eve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk defa konserde verdim

Ben pasif bir gayim.Başımdan geçen ilk anımı anlatacam.Liseyi son sınıftaydım.Yaza giriş şenlikleri vardı o yıllar.Yaz şenliğene gittim.Aşırı kalabalıktı.Şenlikte çeşitli dans gösterileri revü falan vardı.Yalnız gitmiştim.Kalabalıktan herkes birbiri ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

8 yıldan beri sikilmedim

ben ahmet bu hikaye 2 hafta önce oldu.ben antalyaya gitmiştim tatil için. bir hafta falan kalacaktım tatilde kafamı dinlemek için.neyse 1 hafta olmuş dönme vakti gelmişti.son gün dü uyandım sabahleyin kahvaltı dan sonra biraz gezmeye çıkmıştım. biraz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gay sikişi

Merhaba arkadaşlar bu hikaye size temin ederimki gerçektir. Adım murat(takma ismim) 18 yaşındayım siyah saçlı kahve rengi gözlüyümdür biraz kiloluyumdur. size anlatacağım hikaye güne gelen misafir çoçuğu ile ilgilidir. pazar günüydü bugün annemin ark... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım baldızın merakı

baldız sıkmek hakıkatten cok zevklı,bu hıkaye tamamen gercek o yuzden ısım vermeyecem,1991 yılında evlendım 31 yasındaydım esımın aılesı ıle bırlıkte aynı yerde oturdugumuzdan esım ve baldızla cok samımıydım,baldız 20 yasındaydı 1,65 boyunda zayıf am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kızkardeşimin derinliklerine indim -1

Merhaba arkadaşlar ben cihat 19 yaşında 1.80 boylarında bir gencim kız kardeşim öykü ise uzun siyah saçlı mavi gözlü 1.74 boylarında 17 yaşında sütun bacaklı portakal büyüklüğündeki memeleriyle harika bir kızdır o gün annem ve babam her zamanki gibi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oruspu ablam ve ben

merhaba sex okurları ben bekir yaşım 16 bu olay 2 hafta once oldu annem gil misafirlige gittiler babamda yurtdısında evde tektim hemen bilgisayarı acıp porno izledim bi yandanda 31 çekıyordum ablamda uyuyordu ohh deyince bir baktım ablam yan odadan c... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kurstaki gülay

slm bn ankaradan mert yaşım 22 boy 1.72 kilo 64 çevremce yakışıklı çekici bir gencim... hikayame geçiyorum ingilizcemi geliştirmek için ingilizce kursuna yazılmştım neyse kursa başlayalı 2 3 hafta olmuştu tanışma faslı geçmiş yerini kaynaşmalar almış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.