kız arkadaşımın dogum günü

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
SLM BEN ANKARADAN BURAK 18 YAŞINDAYIM GECEN SENE BAŞIMDAN GECEN Bİ OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM SİZE . 2 SENEDEN BERİ CIKTIGIM MERVE NİN 25 MAYIS TA DOGUM GÜNÜYDU FAKAT PAZAR GÜNÜ OLDUGU İÇİN EVDEN CIKAMIYORDU BİZDE Bİ GÜN SONRA GEZİP KUTLARIZ DEMİŞTİK AKLIMDA OLAN MÜTHİŞ FİKRİ UYGULADIM VE ERTESİ GÜN BULUŞMUŞTUK NEREYE GİDECEGİZ DEDİ BENDE SADECE SUS DEDİM ALDIM EVE GETİRDİM EVDE KİMSE YOKTU VE BENDE BULUŞMAYA GİTMEDEN ÖNCE YAŞ PASTASINI KURU PASTASINI KOLASINI FALAN MASAYA HAZIRLADIM BAŞTA GELMEK İSTEMEDİ SONRA ISRAR ETTİM KÖTÜ Bİ NİYETİM YOK NOLUR GEL DEDİM VE BENİ KIRAMADI GELDİ HAZIRLIKLARI GÖRÜNCE COK ŞAŞIRDI VE MASADA GÜLÜ VEREREK PC DEN MÜZİGİ ACTIM VE DANS ETMEYE BAŞLADIK HERŞEY YOLUNDA GİDİYODU FAKAT AKLIMDAKI İŞİ BUGUN YAPMALIYDIM DANS EDERKEN ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK DAHA SONRA SIRTIMI DUVARA DAYADI VE SEVİŞMEYE BAŞLADIK ALDIM BUNU KANEPEYE YATIRDIM AMA BEDENLERİMİZ HİÇ AYRILMIYODU YAPIŞMIŞ GİBİYDİ KANEPEDE ŞEVİŞMEMİZDE BIRAZ SÜRDÜKTEN SONRA KALKTIM VE SANKİ GERDEK GECESİNE GİRERMİŞİZ GİBİ KUCAKLADIM KENDİ ODAMA GÖTÜRDÜM GÜLÜYODU SADACE BU OLAYA VE YATAGIMA OTUTTURDUM BENDE YANINA OTURDUM VE ŞEVİŞMEMİZE DEVAM EDERKEN ÜSTİNDEKİLERİ CIKARMAYA KALKTIM BAŞTA KARŞI KOYDU AMA SONUNDA ODA ZEVKTEN OLMALI ODA BENİM GÖMLEGİMİN DÜGMELERİNİ CÖZMEYE BAŞLADI BADİSİNİ CIKARDIM ODA BENIM GÖMLEGİMİ CIKARDI DAHA SONRA BEN DANTELLİ KIRMIZI SÜTYENİNİN KOPCASINI ACTIIM BU ARADA BİRBİRİMİZİ HİÇ BIRAKMADAN DELİLER GİBİ SEVİŞİYORUZ YATIRDIM BUNU ÜST ÜSTE CIKIYORUZ GÖGÜSLERİNİ GÖBEGİNİ EMİYOR YALIYORDUM ARTIK GÖZLERİNİ KAPATMIŞ BULUTLARIN ÜSTÜNDE UCUYODU SANKİ ALTIMDA KASILMALARI BAŞLAMIŞTI BOŞALIYORDU ŞİMDİLİK SADECE ÜSTLERİMİZ CIPLAKTI AMA BU BANA YETMİYODU BELLİKİ ONA DA YETMIYODU VE KALDIRDIM BUNU PANTOLONUNU CIKARDIM COK GÜZEL FİZİGİ VARDI BENIM PANTOLONUMU CIKARMASINI İSTEDIM VE CIKARDI BENİM OGLANI BAKSİRİN ÜSTÜNDEN GÖRÜNCE ŞAŞIRDI VE UTANARAK ELLEMEYE CALISTI BENDE UTANMA O SENIN BUNDAN SONRA DEDIM VE ELİNİ TUTUP BAKSİRİN İÇİNE SOKTUM VE 4-5 SANİYE SONRA ELİNE BOŞALDIM COK HOŞUMA GİTMİŞTİ VE CEBİMDEKİ PECETEYİ ALIP ELİNİ SİLDİKTEN SONRA BEN ONUN KİLODUNU CIKARDIM ODA BENIM BAKSİRİ CIKARDI VE YATTIK YATAGA SEVİİŞİRKEN BENIM OGLAN YİNE KALKTI VE GİRMEK İSTİYORUM HİÇ BİŞEY DEMEDEN İŞE KOYULUYODUM BURAK BAKİREYİM BİLİYOSUN DEDİ BENDE O ZAMAN ARKADAN OLSUN DEDİM ODA ACIR AMA DEDİ BENDE YAZDAN KALAN GÜNEŞ KREMMİNİ ALDIM BUNUNLA ACIMAZ DEDİM ÖNCE ELİMLİ İYİCE UYARMAK İSTEDİM VE DOMALTTIM ELİMİ SOKTUM DAHA SONRA DİL DARBELERİYLE İYİCE CILDIRTTIM ONA BU SEFER KENDİSİ HADİ YAPMIYACAKMISIN DIYODU BENDE Bİ GÜZEL SÜRDÜM BENIM OGLANA VE ONUN DELİGİNEDE 2-3 DAMLA DAMLATTIM COK DAR DELİGİ VARDI BAŞINI DAYADIM YAPMA BURAK DEDİ O ANDA Bİ KÖKLENDİM AHHH DİYE BAGIRDI GİT GELLERİM BAŞLADI DAHA SONRA ALIŞINCA AŞKIM HAYATIM BİTANEM KOCACIM DEMEYE BAŞLADI Bİ KERE DE ARKASINA PATLADIKTAN SONRA BİRAZ ÜST ÜSTE YATTIK BU ANA KADAR BEN 2 MERVE 3 KEZ BOŞALMIŞTI YORGUNLUGUM GECTIKTEN BİRAZ KENDIMIZI TOPLADIKTAN İŞE TEKRAR BAŞLADIK 69 YAPMAK İSTEDİM NE İSTESEM YAPIYODU DEDİM HİÇ BİLGİN YOKMU SENIN SEX KONUSUNDA SADACE DEDİKLERİMİ YAPIYOSUN DEDİM ODA ARKADAŞLARLA İZLEDİGİM PORNOLAR HARİÇİNDE HİÇ Bİ BİLGİM YOK DEDİ NESE 69 YAPARKEN BAL KUTUSU GİBİ OLAN VAJİNASINI ÖLE Bİ YALIYODUM Kİ COK GÜZEL SESLER CIKARIYODU SONRA BEN YATARKEN BU SİKİMİN ÜSTÜNE OTURDU VE ZIPLAMAYA BAŞLADI BENDE ELLERİMLE O GÜZEL KALCALARINDAN TUTUP DESTEK VERİYODUM DAHA SONRA HİÇ CIKARMADAN İÇİNDEN YER DEGİŞTİRDİK VE BEN ÜSTE CIKTIM BACAKLARINI OMZUMA ALIP GİT GEL YAPIYODUM AMA BENIM AMACIM İYİCE TÜKENMEDEN AMINA GİRMEKTİ VE BİRDEN CIKARIP AMINA SOKTUM BİRDEN KENDINI GERİ CEKTİ VE ELIMDEN KURTULDU NE YAPTIN SEN DEDİ HANİ ORDAN OLMUYACAKTI BENDE O AN BİZ 2 SENEDEN BERİ CIKIYORUZ VE SENİNLE EVLENMEK İSTİYORUM DEDİM MERAK ETME SENİ YARI YOLDA BIRAKMAM DEDİM VE GERİ YATIRDIM HİÇ KARŞI CIKMADI VE AMINA GİRDİM AMACIMA ULAŞTIM YATAK HEP KAN OLMUŞTU COK GÜZEL DUYGUYDU ONUN ZEVKTEN İNLEMELERİ KESİNTİSİZ AŞKIM KOCACIM DEMESİ BENİ DAHA DA DELİ EDİYORDU Bİ ARA GİT GEL YAPARKEN ÜSTÜNE YATTIM VE GÖGÜSLERİNİN SERTLEŞMİŞ UÇLARINI EMİYORDUM HAFİFTEN ISTIRIYODUM VE O GÜN 4:30-5:00 SAAT BERABER OLDUK ARTIK DİZLERİMDE DERMAN KALMAMIŞ YIGILMIŞ KALMIŞTIM YARIM SAATE KADAR SADACE SARILDIK YATTIK DAHA SONRA TOPARLANDIK VE BEN ONU MAHALLESİNE KADAR BIRAKTIM O GÜNDEN SONRA HER HAFTA BİZİM EVDE AYNI ŞEYLERİ YAŞARKEN 3 AY ÖNCE TAŞINIP İSTANBULA GİTTİLER TABİKİ O ANLIK OLAN EVLENME SÖZLERİ SADACE O ANLIK ZEVKİM İÇİN Dİ :D BİR DAHAKİ ANILARIM İÇİN TEKRAR BURAYA GELECEM
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

basurun ilacı(okuyupta yarrağı kalkmayan olamaz!)

Ben Artvinde bir hastahanede doktorum.Buradakiler genellikle okumamaış,cahil insanlar.Geçenlerde yetim bir kız tek başına geldi.Yaklaşık olarak 13-14 yaşlarındaydı.Sürekli kıç deliğinin kaşındığından bahsediyordu.Teşhisi koymuştum bu basurdu.Beni azd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işe yeni başlayan eleman

Merhaba ben kürşat 26 yaşındayım 2 yıllık evliyim bizim iş yeri yeni kurulan bir çarşıda şehir vermiyorum çünki çok bilinen bir yer ben firma sorumlusu olarak çalışıyorum bayan tezgahtar ilanı vermiştik hikayeyi uzatıyorum çünki hepsi gerçek başvurul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli bir kadınla

slm arkadaşlar,ben caner 28 yaşındayım d.bakırda yaşıyorum daha önce bir hikayemi burda yazmıştım.geçen gün herkesin yaşamak isteyeceği bir olay yaşadım ben evli biriyim, geçen gün semt pazarında dolaşırken bir bayan çok dikatimi çekmişti 35 yaşların... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel bakire

slm hikayeme başlamadan önce bu sitedeki sex hiakyelerini beğendim bende hikayemi yazıcam dedim. ben ömer 19 yaşında esmer yakışıklı biriyim benim gibi yazın tatilde tanışdığım mizgin adlı 18 yaşında güzeel bir kız vardı. o güzel poposu beni deli edi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşımla ilk defa

slm ben serkan 18 yaşındayım 1 hafta önce başımdan geçen 1 olayı anlatmak istiyorum yaklaşık 2 aydır çıktığım tuğbanın doğum günüydü beni aradı ve evde yalnızca ikimiz olacağız dedi annesine biz kızlarla müzik felan dinlicez deyip teyzesine gönderdiğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarısın kız arkadaşım

slm mrb ben fazla uzatmıcam hemen konuya gırıcem bundan 2 hafta 5 yıldır beraber olduğum kız arkadaşımla teyzesının evinde buluştuk önce tartıştık sonra ayrılalım dedım ona hyr benı bırakma dedı tamam dedım önce seviştik 15 dk felan sonra ona soyun d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oda zevk alıyordu

Merhaba ben kemal 19 yasında bı delikanlıyım anımın dıger kahramanı benim samımı arkadaşım begum begum 19 yasında iri göğüslü dolgun kalçalı balık etli bı kızdır begumle benim oda camlarımız karsı karsıyaydı ben bıgun camdan bakarken gözüm begumun od... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dudakta dans

|BEN SEMİH istanbul dan daha önce buraya bir kez daha yazmıştım bu sefer başka bir hikaye anlatıcamm yine bundan 2 hafta önce okulda bir kıza hasata oluyordumm ve bunu nasıl sikeri diye hep düşünüyordum sınıf şileye pinknige gitmeye karar verdş ve be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamı n kü ç ü k kı zı

Slm.ben ankradan yazı yorum.22 yası nda 187 boyunda esmer biriyim.amcamı n kı zı esrayla bası mdan gecenleri anlatacam ben.esra anne babası bosandı gı iç in bizde kalı yordu.esra en fazla 155 boyunda 14 y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18yaşındadişi bir panter

|Bende küçük yerleşim yaşamının içini ve yaşayış tarzlarını bilirim.ben 33 yaşında ve evli biriyim. bundan iki sene önce ordayken işimin yolu üzerinde yol kenarı bir ev vardı.hersabah arabamla oradan geçerdim.yine öyle sabahlardan bi tanesi idi araba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.