kız kardeşim azgın halime denk gelince

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba arkdaslar basımdan geçenm hikayemi anlatcam dün aksam pc basında takılıyordum birde ablamın gotu yorganın altından cıktı bende o sırada porno izliodum cok azmıstım yavasca ablmaın gotunu eldeim kalpım sanki durcak gibiydi yavs yavs gotuna elimi surdum baktım horluyo gibiydi uyanmaz dedim yavas yavs gotunu sıktım sonra amina dogru indim amını bulmaya calıstım ama evet buldum orda pijaması vardı elimi pijamısndan içeri soktum amıyla oynuodum ama sokmıorudm sokmayı denedim ama bird kıbırda yavas yavs elimi cektim sonra dondu yorgenın bi kızmı altında kaldı ben yavs yavs cektim ole bir memesi warki elmeden yapmadım sonra dugaında optum sen 31 cekmeye basladım yorganıa ctım kuloduna boşaldım sonra uyudum sabh kalkdıgında bana baktı ben ne oldu dedim hiç dedi obur gecede aynı sekilde yaptım boşaldım 3 gece bole oldu aynı sekil sonra bana tip tip baktı ne oldu dedim bana sey dedi külodum 3 gundur ıslak uyanıorum senmi yapıon dedi tobe dedim ruyande bişe gormusundur dedim belki dedi hatırlamıonmu dedim hatırladım dedi ne gordun dedim ruyamda biri beni eliyordu de gotumu faln sıkıyordu opuyordu mememi sıkıyordu dedi bende daynamadım dudagına yapıstım sonra cırpınıyordu yapma kardesiz dedi tokat attı bana sonra git içerdede annem vardı bişe solmedi aksam uyudu annem le babam dedemleri gitmişti dedem hastaydı orda kaldırlar gece ben kalktım yatagına gitim yanına yatım ne oldu dedi hiç deim yatagımı hazırlmaya üşeniorum dedim yer yatagında yatıom bende tam yat yanımda dedi ablamda anemlerin yatagında yatıoyordu ardan 30 dk geçti ben yavas yavs eliyordum oda sank ruyasında gryordu optum dudagına yapıstım tekrar uynadun napıyrsundedi azdım abla seni yapabirmiym dedim ne diorsun sen dedi gitmeye calıstım tutum optum sonra soyundurum sakso cektirdm kaçmaya calıyordum abla dedim rahat dur dedim her turlu sikcem dedim daha fazla acı hisetmek istemiorsn dur dedim dur sonunda got deligi kucuktu tukrdum basını soktum yavs sok diordu birde kokledim cıglık bastı beni dahada azdırdı gotne boaşldım sonra amına geçtim amı patlak kime siktirdm dedi kuzenim sikti dedi zorla senn gibi yapıstı dudagıma dedi tmm dedim siktim 8 posta atım bonya girdk orasını burasını eleyerk dustan cıktık uyuduk.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

muratım özlemi dagıttı

Ben ozlem sevgilim murat(barıs)evliydi,onunla sex yapmaktan cok hoslanırdım hergun cılgınca sevisirdik ama bu sevismelerimizi karısınında gormesini cok istiiyordum.bu istegimi murada soyledim kabul etti .bir gün bir davete karısınıda getirdi masada b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dikiş parası

ben 18 yAşında bir gencim size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum bundan3 ay önce ben evde oturmuş annemin yoklugundan yararlanıp 31 çekiyorumdum tam boşaldığım zaman kapı çaldı annem olamazdı o 4 5 saatten evvel dönmezdi bendeşortumu cekil kapıyı açt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemin üzerinde atış talimi yaptım

Hepinize selamlar, Öncelikle size annemden bahsetmek istiyorum.Annemin adı Burçin, minyon tipli,orta boy dik göğüsleri ve parlak bir teni var.Babam yıllar önce bizi terk edip,başka bir kadınla yaşamaya başladı.Gelelim annemle olaylar nasıl başladı. B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zarımı patlattı hayvan

Merhaba ben zeynep ankarada özel bi kolejde okuyorm ve sizlere lise 1de 2 sene önce başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum. O zamanlar severek çıktığım ama şu an lanet ettiğim berkay dye bi çıktığım vardı gerçekten seviyodum onu ve onunda beni se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ohh ne zevkti

|SENE YENİ BASLAMISTI VE BEN LİSE BİRE BASLAMISTIM ÇOK HEYECANLIYDIM HER NEYSE SINIFLAR BELLI OLDU VE BEN SINIFA GIRDIM BASLADIK MILLETLE TANISMAYA SINIFTA BI ÇOCUK VARDI VE ASIRI YAKISIKLIYDI HEMEN TANISMAM LAZIMDI HER NEYSE GITTIM VE TANISTIK HEMEN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

samimiyet

Ben lise son öğrencisiim. Bizim sınıfat nursen die bi kız var kızınsuratı çok ii diil ama malı beni öldürüyordu. Kızla uzun yıllar aynı sınıftaokuduk.Kızla acaip samimi olduk birbirimize yaşadığımız ilişkileri anlatıyorduk.Ardık cok sıkı fıkı iiki do... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kaşınan kız

Günlerden pazartesi üçüncü dersteyiz tenefüsse çiktik kiz beni arka tarafa wc ye çağirdi benim ammim çok kaşiniyor kaşirmsin dedi bende neden olmasin dedim ve kizsoyundu bende soyundum ve yarrağimi kizin ammina batirdim. Birden ah ah sesleri gelmeye ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinifimdaki kiz

Ben 18 yasindaki bir lise ogrencisiyim hollandada oturuyom,benim sinifimda bir kiz vardi arap koca memeli koca gotlu ona cok aziyordum bir gun okulda onlan karsilasdim bana ders hakinda birseyler sordu ve yardimci olmami istedi ben tabiki evet dedim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakireligimden oldum

ismim demet ve 19 yaşında 180 boyunda 60 kiloda bir kızım , evet ben bir kızım yani bakireyim , bir çok erkek arkadaşım oldu , çok ilişki yaşadım ama bekaretimi kimseye vermedim ta ki o güne kadar. Günlerden pazardı ve hava çok güzeldi, evde durup bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bardaki motor süperdi

Merhabalar, sizlere başımdan geçen hikayemi anlatmakla başlayacağım. Ben Murat, zengin bir iş adamıyım. İş gereği sürekli seyahatlere çıkarım ve bir keresinde yine Yunanistan’a gitmem gerekiyordu ve ben de hemen hazirlanip yola çıktım. Daha son... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.