Kız kardeşim beni kudurttu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben İstanbul dan Murat 19 yaşında 1.70 boyunda esmer biriyim.bu anlatacağım hikaye her an sizlerinde başına gelebilir.Uzun zamandır okuduğum ensest hikayeler beni derinden etkilemişti ve benden 3 yaş küçük kız kardeşim buseyi artık hayal etmekten yatamaz olmuştum.Kız kardeşim buse 17 yaşında beyaz tenli yeşil gözlü 1.65 boyunda alımlı ve güzel bir kızdı.onu bu kadar güzel yapan aslında onun göğüsleri ve kalçalarıydı.Buse her zaman güzel giyinir giydiği bluzun göğüs dekoltesi beni bitirirdi çünkü onun göğüsleri ufak olmasına rağmen çatalları çok erotik duruyordu.Bazen içine sütyen giymezdi ve onun göğüslerinin ucu besbelli olurdu.kız kardeşimin giydiği tüm etekler mini olduğundan bacaları her zaman pürüzsüz gözüküyordu.İnsanı tahrik edecek o kadar çok şey bir arada ondaydı onun kalçaları dolgun gözüktüğünden insanın ona bakarken sikinin kalkmaması mümkün değildi.Her zamanki gibi ben bilgisayardan ensest hikayeleri okuyordum pc benim odamda olduğundan üstümü çıkarmış sadece şortla kalmıştım.Okuduğum hikayeler Beni o kadar çok azdırmıştı ki porno izlemek bile artık yetmez olmuştu.saat akşam 11 civarı idi kız kardeşim yan odamda yatıyordu uyumamış olduğunda ayak sesleri geliyor.Bende onu hayal ederek 31 çekiyordum.en sonunda dayanamadım ve uyanık olduğumu anlasın diye onun çok sevdiği müziği açtım.annem babam işe erken gittiğinden erkenden yatıyorlardı.Zaten uykuları çok ağır olduğundan içerde top atsan uyanmazlardı.Kız kardeşim müziği duymuş ve tufaya gelmişti ayak sesleri odama doğru geleceğine işaret gibiydi Kendi odasının kapısını açtı o kapıyı açınca bende penisimin inmesi için dua eder oldum ama artık çok geçti benim odanın kapısına vurunca abi uyudun mu diye seslendi.Hayır diyince hemen odaya girdi ve beni öyle görünce biraz afalladı bende sanki o suç işlemiş gibi insan girebilir miyim diye sormaz mı hiç diye azarladım.Utanmıştı ve yüzü kıpkırmızı olmuştu sandalyede oturduğumdan sikimin kalmış olduğu o kadar belli etmiyordu.ayağa kalkmam gerektiğini düşündüm ve tamam bir şey olmaz utanma dedim ayağa kalkıp geç pcye otur derken onun benim penisime baktığını anladım bakmaması mümkün değildi kocaman olmuştu sanki dışarı fırlayacakmış gibi gözünü resmen alamıyordu bende ne oldu diyince birden ilkildi ve birşey yok abi dedi mutfağa gitmiştim ensest hikayelerin yazılı olduğu sayfayı açık bırakmıştım ki biraz tahrik olsun. Su almam 10 dakkayı geçmişti penisim hala kocaman halde inmiyordu içeri girdiğimde onun panikle açık olan sayfayı kapatmaya çalıştığını fark ettim. Hadi kalk diyince gözlerimin içine bakarak sandalyeden kalktı ve abi çok tatlısın dedi.benim penis yine patlıcak gibi olmuştu onun üzerinde ne olduğunu söyleyeyim.Siyah bir gecelik kuğu gibi olmuştu bende ona sende çok şeysin dedim kızarıp ney abi dedi boşver diyince ısrar etti bende çekici dedim .Benim gözlerime sik beni dercesine bakıyordu artık kıvama gelmişti.abi sen o hikayeleri nerden buldun diyince bu sefer ben kızarmıştım hangi hikayeleri diyince sen gidince pcye baktım ensest hikayeler diyordu tıkladım.ensest ne abi diye sordu artık tam zamanı idi bende ensest kız kardeşle abinin ilişkiye girmesi dedim.Bunu derken kalbim kut kut çarpıyordı.hmm günah değil mi peki abi dedi annem babam bizi hep böyle büyüttüğünden günah olmadığına inandırmam lazımdı bende sayfayı açarak bak herkes yapıyor günah olsa yaparlar mı dedim güldü hala gözlerime bakıyordu bende bazen utandığımdan kafamı eğiyordum.abi annem uyumuşmudur diye sordu.Bende git bak dedim kapıyı açıp çıkarken oldu bu iş diye seviniyordum sevinçli bir şekilde geldi ve top atsan uyanmazlar abi dedi ayağa kalktım pcyi kapattım sikim patlıcak gibi yatağa geçtim ve çıkarken lambayı kapat dedim şaşkın şaşkın bakıyordu çünkü onu sikmemi bekliyordu ben daha uyanıktım yarın beni o tehtit edeceğine ben onu edebilecektim biliyordum o da istiyordu artık bundan tüm kozlar bendeydi.o abi yatma diyerek yanıma geldi yatakta yatıyorken yanıma oturdu ve erkek arkadaşım geçen beni apartmanda ellemeye kalktı dedi ben bozulmuştum a.q çoçuğu sikecem yarın seni dedim kimle çıktığını biliyordum çünkü ee ne oldu dedim ben izin vermedim dedi.Tokat attım gitti şerefsiz diyerek bacaklarını okşamaya başladı böyle yaptı dedi ben artık dayanamıyordum yataktan kalkıp yanına oturdum ve bende okşamaya başladım.Böylemi yaptı dedim zevkten dudaklaını ısırıyordu evet dedi ve elimi penisime attı çok büyük dimi abi dedi ve sıkmaya başladı bende dur bak büyük mü diyerek sortu indirdim .Penisimi görünce gözleri fal taşı gibi oldu çok büyük abi dedi alabilir misin hepsini diye sordum yok dedi alamam bende bunun geceliğinin askılarını çıkardım ve geceligin düşmesini sağladım artık o benimdi beyaz tenli vücudu giydigi iç çamaşırları bile adamı azdırırdı.dantelli kilot ve yine dantelli sütyen bende oda artık çıklaktık öpüşerek yatağa doğru geçtik onun o amcığı tertemiz bacakları pürüzsüzdü ilk onun daracık amcığını yalamaya başladım dilimi amcığına sokup çıkarıyordum.Amcığını parmaklıyor ben yaladıkça o daha fazla inliyordu bakire misin diye sordum evet dedi bozacam dedim tamam abi dedi onun o daracık amına penisimin ucunu sokmaya başladım.Ah diye bagırdı acıyor abi dedi biraz daha yavaş bir daha içine soktum amı dar olduğundan penis girmiyordu bende zorlayarak 6 7 cm soktum ve attıgı çığlık beni daha çok azdırdı amından kan geliyordu ama durmaya niyetim yoktu 19 cm yarrağın hepsini içine sokacaktım yavaş yavaş gitgide daha çok sokuyordum o gögüslerini okşuyordu aynı zamanda dibine kadar sokmuştum artık rahatlıkla gidip gelebilirdim içinde hızla gidip gelmeye başladım boşalmak üzereydim ve penisimi çıkardım sonra tekrar soktum bir kaç gidip gelmeden sonra penisim acımaya başladı bende gögüslerini yalamaya başladım abi ben seninkini yalıcam diyinde odada onu diz üzeri çömeltip ağzına verdim sakso çekmeye başladı .Yüzüne boşaldığım ani hiç unutmam kardeşim artık bakire degil ve aradan 5 sene geçti bende o da evlendik ama hala ilşkiye giriyoruz girmeyede devam edecez.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kaynanam ve karım

SLM ŞİMDİ SİZE TAMEMEN GERÇEK BİR HİKEYEMİ YAZACAĞIM BEN 27 YAŞINDA OLDUKÇA YAKIŞIKLI FİZİĞİ DÜZGÜN VE SEXSE ÇOK DÜŞKÜN BİRİYİM KAYNANAM TEYZEM OLUR YANİ TEYZEMİN KIZIYLA EVLİYİM 1.78 BOYUNDAYIM KAYNANAM 1.65 BOYUNDA 43 YAŞINDA OLDUKÇA BAKIMLI BİR BA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı ilk kez

yıllar önce eşim sevim ile düğünümüzü yapıp balayına çıkmıştık..O zamanlar sevim 18 yaşında ben de 22 yaşındaydık.Yol boyunca müthiş yağmur yağıyordu biraz ileride trafik polisi uyarıyordu ana yolda kayma olmuş yan yollara yönlendiriyordu. biraz iler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minili sexi karım

ben 45y 4 yıllık evli erkeğim karım nermin 36y sexi güzel azgın doyumsuz bir orospu, karımın sınırsızca küfürlü sert bir şekilde bağırtılarak sikilmesini izlemek istiyorum ama karım kesinlikle istemiyor, bana telefon numarasını veren erkekleri gizli ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftle beraberliğim

merhaba daha evvel yazdıgım hikayeler olmustu ismim mehmet egeden 38 yasındayım gızlılık guven sırdaslık dostluk ıcınde evlı, bekar, dul tek bayanlarla ve evli çiftlerle bırlıktelıklerım oluyor bunun yanında cıftlerede eslık edıyorum grup sex ve daha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimi ellerimle siktirdim

Selamlar azgınadam aboneleri,ben 30 eşim 25 yaşında 5 yıılık evliyiz,eşimi çok ama çok seviyorum,hiç abartmıyorum eşim oldukça sexi ve bir o kadarda sikişken,inanın yarrağa doymuyor,iki yıldır netten okuduğum hikayeler,doğru veya yalan bilmiyorum ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızım müzeyyen

baldızım müzeyyeni yemiştim.çok harikaydı baldız baldan tatlı diye tadı ağzımda kalmıştı.bir ay geçmişti eşim tlf açtıkıbrısta bir ablası vardı acil oraya gidecem dedi ben de hemen bilet aldım köye gittim eşimi almaya akşam gidecekti hazırlandı baktı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşunun kızıyla yatakta yakalandım

Merhaba arkadaşlar ben İsa 22 yaşında esmer uzun boylu biriyim bilgisayar bölümü mezunuyum sizlere başımdan 2 yıl önce geçen bir olayı anlatacagım. Komşumuzun kızı Esra 20 yaşında bekar çok çekici sexy bir kız sarışın gögüsleri harika götü muhteşem b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kumsalda buldum

Selam herkeSe..bir yaz tatilinde erikli diye bir belde var trakya taraflarında bilenler vardır muhakkak ben akşamları sahili gezerim baya geç vakitlerekadar. kumsallarda tekneler falan çekilmiş vazıyette ve bayada var inanın yayan gidilmiyor neyse ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arama gir lütfen

geçenlerde işyerimize birkaç bankacı ziyaretime geldiler içeri girdiler yanlarında bir de bayan yasemin isminde,, bayana hoşgeldiniz dediğim anda adeta çarpildim şahane vücut ve çok güzel bacakları ve götü vardı.sohbet devam ederken işten filan gözüm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evliçiftler 14

Çok ama çok fazla ara vermiştik aslında eğlencelerimize, eşim artık olaylar karşısında soğuk kalıyor benim dokundurmalarımı da umursamıyordu. Eski günlerden bahsettiğimiz de ise gençtik diyor konuyu geçiştiriyordu. Güzelliği ve albenisi gecen zamanla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.