Eğitim Hikayeleri kategorisi, kızı siktim hikayesini oku.

kızı siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba adım enes bizim sinifta bir kız..Var adı yaren erkeç kızı seviyom bi gun Tenefusta okulun duvarından atladık Kız okula gelmemisti ben kızı karşıda Gorunce yanıma geldi tarlaya camakenlerin arasına gittik kızın dudana yapıştım optum camakenin icine gittik Kız yarağıma yapıştı orda sikiştik .
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arkadaşımın sevgilisii..

|sexmobilhikaye.net afyonda 4 arkadaş beraber kalıyoduk.geçtiğimiz hafta yaşadığım bir macera bu ev arkadaşlarından birisin kız arkadaşı vardı gayet güzel bir kızdı... bayram tatili olduğu için değer 2 arkadaş memleketlerine gitmişlerdi...burda olan arkadaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendimi müdüre siktirdim

Her sabah işe geldiğimde kilodumun ıslanmasına neden olan müdürüme gerçek müdürü göstermem gerekiyordu.O gün içime giydiğim kırmızı dantel jantiyerle kendimi bile tahrik ediyordum. Akşam 8de nihayet herkes çıktığında çantamı alarak odasına gittim. Üz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem sex

Bir gün okulda beden dersinden çıkmıştım çok yorgundum ve öğle arası tatiline girecektik o sırada ben elbiselerimi çok yorgun olduğum için geç deiştirecektim bekledim o sırada sınıftan çiğdem adında bir arkadaş geldi ben uzanıyordum sınfta kimse kalm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Aleynanın şahane götü

merhaba sevgili okurlar şimdi sizlere bizim mahaldeki orospu kızı nasıl siktiğimi anlatıcam.sikeceyim kızın adı aleyna. ordunun bi ilcesinde gercekleşti.neyse bu aleyna bana naber filan diye yaklaşmaya başladı bende normal davrandım. sonra bana dedi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koca göt

Adım ümit üniversite öğrencisiyim cevremde okudugum bölüm nedeniyle cok kız var bunlardan biride nuraydı nuray 20 yasında genıs kalcalı iri memeli balıketli bir kızdı beraber yolda otobuse bindik sıkısık oldugu için ayakta kaldık benim yanımda 2 turı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bilgeeeee

Slm...bursa da güzel bir lisede öğrenciyim.okulumuz kaşarlarıyla ünlüdür.neyse ben hikayeme geçsexmobilhikaye.netim sınıfta bilge adında bi kız vardı.kızın kaşar olduğunu ilk güz anlamıştım...sınıfta kızın yanından geçerken ara sıra elimi götüne değdiriyordum.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

edebiyat

|slm arkadaşlar ben giresunun şirin bir ilçesinde oturuyorum size edebiyat öğretmenimi nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum bir gün okula gittim günaydın ile başladı herşey bir gelsene dedi bana bende gittim yanına iki üç arkadaşını daha çağır dedi ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sınafta fundayı siktim

Mrb ben ömer 19 yaşındayım lise sona gidiyom birgün sınıfta benle funda dektik ve sohbet ediyoduk havadan sudan konuşuyoduk ve sohbetimiz sexe dayandı hiç birisisnden yattınmı dedim evet dedi kim olduğunu öğrenmek istiyodum ve sordum kiminle ilişkiye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

HOCAYI SIKTIM ÜNIVERSITEDE

ben 23 24 yaşlarında fiziği oldukca duzgun yakışıklı bir erkeğim.Ülke dısında yaşadıgım bir sexk macerasını anlatacagım. Eminim ki böyle bir olay duymamısınız ve yasamamısınızdır. Ama aynı şeyleri yasamak istediginizden eminim. Üniversite imtahanlari... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayatımda ilşk yaşadığım ve vazgeçemdiğim

Slm ben 180 boy 70 k,iloda yakışıklı ve isterik bri erkeğim size başımdan geçen ve tekrarını istediğim olayı anlatmak isterim bundan bri yıl önce istanbula çalışmak için gitmişytim şirket oraya yollamıştı ve internete giryordum akşamları bri siteyi g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.