Karışık Hikayeler kategorisi, kızkardeşim ve sabirem hikayesini oku.

kızkardeşim ve sabirem

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
selam arkadaşlar ben seks yapmasını seven biriyim işten erken çıkıp eve geldim ve kardeşim şeyma banyoda yıkanıyordu ben ise bilgisayarın başına geçtim kardeşim banyodan çıktı bende banyo yapacam dedim ve banyoya girdim kardeşimin donunuaradım buldum ve öpüp koklamaya başladım okadar güzel kokuyoduki şeymayı sikmek istiyordum banyonun kapısını açtım ve kilodu koklayarak 31 çekmeye başladım kardeşim odadan çıktı biranda beni karşısında gördü abi ne yapıyorsun dedi senin donunu koklayarak seni sikiyorum dedim ama abi terbiyesizlik yapma dedi nolacak kız dedim gelsene dedim abi dedi gene hala izliyordu beni bende 31 çekmeye devam ediyordum şeymaa amını yerim diye inleyerek boşaldım sonra şeyma nın yanına gittim amını ellemeye başladım azmıştım şeyma yı yere yatırdım ve soymaya başladım o an delirmiş gibiydim amının üstünde bir kırmızı dantelli kilodu kalmıştı benim olacan kız dedim ve kilodunu sıyırıp yalamaya başladım delicesine yalşyodum amının suyu gelmişti inleyerek boşaldı çok güzel amının suyunu emmeye başlamıştım abiii diye inliyordu amıma sok artık dayanamıyorum dedi ve o an geldi yavaş yavaş sikimi amına sokup çıkartıyordum abimmmmmmmmmm sik beni sok sok amıma sok diye inliyordu amına boşaldım şeymam amın çok güzel dedim seni sikmek güzel dedim ve senden birşey istersem yaparmısın dedim erkeğim söyle dedi sabireyi çagır dedim oda telefon açtı sabire bize geldi şeymayı yatak odasına çagırdım ona sabireyi sikmem lazım dedim ve şeymayı sikmeye başladım odanın kapısı açıktıinleme seslerimizi duydu sabire odaya geldi noluyo dedi gel dedik sabire kızkardeşimi sikerken seninide amını yalamak isterim dedim sabirenin amını yalıyordum ikiside inleyerek sik bizi diye amımıza sok sok bagırıyordu şeymadan sikimi çıkarıp onun amına soktum bir ona bir ona sokuyordum sabireye boşaldım şeyemayada ikisyle defalarca sikştik ve şimdi ikiside hamile baba olacaktım sabire ile evlendim kardeşim de yanımızda üçümüzde aynı yatakta yatıyoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

okul öğretmenim

Ben emrah. buradaki yazıları oukyunca anlatma isteği doğdu bendeyaşadığım olayları ben şuan lise sona gidiyorum ilçeden şehire geldiğimdeoluyor.Neyse bigün yine ilçeden gelirken arabada yer kalmadığından orta 3öğretmenimin yanında sıkışık oturuyordum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinemada heyecan

KSelam, ben Murat (ThickDick) artık hikayelerimi takip edenler benim nasıl birisi olduğumu biliyorlar.Yine bir yaşanmışı sizinle paylaşmak istiyorum, aslında okadar anıyla doluyum ki neredeyse 2-3 günde bir buraya yazı gönderiyorum.Sanırım sırası gel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul aşkı

OKUL AŞKI  Sitede yazılanları görünce cesaretimi topladım ve ben de başımdan geçenleri yazmaya karar verdim. Oğlumun veli toplantısına gitmiştim. İlk gittiğimde toplantıda benden başa erkek yoktu. Velilerin hepsi bayandı. Biraz çekinmiştim. Herk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ay işıltısı

Bundan 3 yıl önce tesadüf eseri tanıştığım bir bayandan bahsedeceğim. Askerden geleli daha 3 ay olmuştu. Arkadaşlarımla her zaman ki gibi o bar bu bar dolaşıyorduk. Gezdiğimiz her yerde birbirinden güzel alımlı ve seksi kızlar vardı. Hepsi de birbiri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tanımadan seks

25 yaşında, iyi eğitim almış bir erkeğim. İstanbulda ailemle oturuyorum. Sizlere geçen yıl başımdan geçen bir olayı anlatacağım.Geçen yıl ağustos ayında ailem 1 haftalığına şehir dışına çıkmıştı, ben de iş mater başvuruları dolayısıyla İstanbulda yal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikildim ama bakire diildim

Hayatımda ben böyle bir ley yaşamdım.walla bu olayın üzerinden 3 yıl geçti ben 17 yaşındaykençneyse bu kısımları geçelimç insan sıkılıyo.evet okuld önüşüydü.ama ben okula gitmemiştim.annemler boluya gitmişti.evde abimle ben kalacaktık.abimde eve gece... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hava çok sıcaktı

merhaba size anlatacağım olay 1 ay önce gerçekleşti.urfa da hava çoksıcak olduğu için bir an önce tatile gitmek istiyordum.aslında bu öyle bir dençıkmadı.arkaaşlarım tatil hakkında konuşurken bana guzel bi tavsiyedebulundular.geçen sene izmir de bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Evli Kadınla Sex

selam ben 33 yaşında evli bir erkeğim. bu hikayem bundan 2 ay önce olmuş bir olay,inşaat malzemesi satıyorum bulunduğum yerde bir komşum var esmer bir afet. onu dükkanı açtığım ilk gün keşfettim insana bir bakıyor sanki yiyip bitiriyor.onunla ilişkim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

19 luk behiye

bir pazarlama şirketinin servis şöförüyüm ben akşamları randevu sisitemi ile çalışırız annesi nin bana emanet ettiği 19 yaşındaki behiye ve diğer ekip arkadaşları ile bir akşam yine bir ilçeye gittik elemanların hepsini randevularına dağıttım merkezd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kiracimiz

, KUZENİ VE BEN merhaba ben caner basımdan gecen olay henüz 18 yasındayken gerceklesti.Bi   gün evde ders calısıyordum ve evde benden baska kımseyok. saat 18.00 gıbıydı bırden kapı çaldı gelen kıracımın kuzenıydı. çikolata tenli şahane bi k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.