kocamı aldatmak çok zevkliydi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben hülya 160cm boyum ve balık eti bir vucudum var.Kocamala sevişerek evlendik yani evlenmeden önce birlikte olmuştuk.İsimleri değiştirdim.Kocam internet işletir kardeşiyle.Beni aldattığını biliyorum ama bir türlü ispatlayamadım.Şimdi askerde uzun süredir erkeksiz olmuyor.Gerçi evlenmeden önce de bir çok erkekle birlikte olmuştum fakat kocam bunları bilmiyor.Kocamla evlenmeden önce birlikte olmuştuk kızlığımı bozduktan sonra bir çok erkekle birlikte oldum evlenene kadar.Trabzonda daha sonra halama giittiğimde istanbulda önüme gelen erkekle yattım.Evlendikten sonra yapamıyacaktım kocamaı aldatmak istemiyordum onun için evlenmeden bütün erkeklerin tadına bakmak istiyordum.Kadın olmanın güzel tarafı istediğin erkeği alabiliyorsun.Evlendikten sonra kocam olacak hayvanında boş durmadığını farkettim hatta evliliğimiz sırasındada başka kadınlarla birlikte oluyormuş.Bende daha fazla dayanamadım ve onu aladattım.Gerçi o askerde bekar sayılırım yani aldatma da syılmaz nede olsa aylarca erkeksizim.Artık kendimi tutamaz oldum en yakın arkadaşlarından ağzı sıkı olduğundan emin olduklarımın hepsiyle yattım.Hepsi ondan daha iyi yapıyor.Artık bende her gözüme kestirdiğim erkele yatacam.Geçen arkadaşlarından biri para verdi çok tuhaf bir duyguydu parayı kocama gönderdim sexten kazandığım paraları askerdeki kocama gönderdim garibim parasız kalmasın oralarda
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

müşterimin kiracısını düzdüm...

slm ismim hakan,gaziantepten yazıyorum.devamlı heraksam bu sayfaları genellıkle inceler okurum.bazı hikayeler garıbıme gıder,bazıları ise cok hosuma gıder.işte size gercek yasanmıs bır seks hıkayemi anlatmak istıyorum.antepte su tesısatı,kalorıfer üz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azmış belliki...

Herkese selam. Bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum fakat anımı paylaşmak bugüne kısmetmiş. Site yöneticilerine yazımı yayınladıkları için şimdiden teşekkürler.Önce kendimden bahsedeyim. Ben 23 yaşında esmer 180 boyunda yapılı çevresinde yakışıklı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam beni bende onu aldatıyorum

mrb arkadaşlar ben sibel 35 yaşındayım site yi şansa buldum oğlum girdiği siteleri silmeyi unutmuş bende girdim baktım çok hoşuma gitti sonra dier hikaye sitelerine baktım en güzeli gerçekden buydu bende sizlere hikayelerimi anlatıcam kendimden bahse... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olmaması gerekiyodu...

slm.10 yıl öncesinde başımdan geçen bir olayı yazmak istedim ve inanın ömrümde asla unutmayacağım gecelerden biriydi.erzincand yaşıyorum o yıllarda bekardım...yan komşum olan nevin hanım 32 ben 25 yaşındaydım...nevin hanım ve eşi öğretmendi erzincana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

devam

daha önce yazmıştım merak ettim sonra kocamı aldatmıştım o arkadaş beni telefonla aradı iltifatlar yağdırdı pek anlam veremedim bir hafta sonra yine aradı iş yerimin önünde beni bekliyormuş aşağı inermisin dedi izin aldım yola indim arabasında beni b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hersey bır anda oldu 2

Benim ikinci itirafım aslında birazda daha değişik yazacağım ama zamanım az kısa kısa keseceğim boşalamayabilirsiniz okurken sakın bana küfretmeyin sonra =)))Tarih gene o zamanlardı işte fiii hatırlamıyorum iki seneye yakın oldu ve ben internette ike... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamı n yeğ eni 1

slm arkadaş lar ismim aslı 29 yaş ı ndayı m size istemeden yaş adı ğ ı m bir anı mı anlatı cam bir gü n eş imle eş imin iş leri ve kü ç ü k bir tatil yaparı z dü &#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendime söz geçiremiyorum...

Hayatım ve evliliğim sıkıcı olmasada zamanla insan alışmış olmanın verdiği duygularla monotonlaşmaya başlıyor..size doğru gelen bariz bakışları önceleri savuştursamda zaman geçtikçe es geçmemeye başlamıştım...bi değişikliğe uğradığım ve arayış içinde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karısı çok istiyomuş kıramamış :)

selam bay ve bayan aldatanlar okurları.sizlere daha öncede bi kaç tane anımı yasmıtım ama bu yasmalardan sonra baya bi nasibim acıldı desem yeri.adım can denizliden yasıyorum size.daha öcne yazmalarımdan sona msn mi baya ekleyn oldu.hatta bunların ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

netteki 28 lik evli sevgilim

merhaba ben istanbuldan kenan bundan 7 ay önce fatoş die biriyle nette tanıştım muhabbet ilerledikce bizim sohbetimiz aşka donüştü neyse biz bunla aşk yaşamaya başlayınca her şey yapıyorduk nette sex falan yapmaya başladık bu beni yanına çagırmaya ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.