Bire Bir Hikayeler kategorisi, kocasıyla kadını siktik hikayesini oku.

kocasıyla kadını siktik

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
merhaba ben fatih bunda öncede hikayemi yazmısdım yine yazıyorum bu setiyi kuranlara tesekkürler.. benim işim bilgisayarda oldugu icin sürekli internette msn de olurum birgün bi msn ekle beni adam karısıyla grup yapmak isdiyormus tanısdık filan derken birbirimize olan güveni sagladıktan sonra normal sekilde bulusmaya karar verdik bi cafe de anlasdık gittigimde onlar coktan gelmisdi aman allahım kadın bi afetti süper bal dök yala cinsinden o an ben bu kadını sabaha kadar sikerim dedim neyse konusduk filan derken o gün ne zaman sikisicemizi kararlasdırdık hafta ici izinli oldugum bir gün bunların evine gittim kapıyı kadın actı bi elbise giymiş abiye ince dar süperdi memeleri ve kalcaları o bicim duruyodu ben dayanamadım kadının hemen kalcalarını sıkmaya basladım iceri girene kadar sıktım iceri girdik kadının kocasıyla tokalasdık filan kadın hadi beni sikmiycekmisiniz dedi ben hemen dudaklarına yapısdım kalcalarını sıkıyodum memelerini öpmeye basladım o da benim sikimi cıkardı oksuyordu sonra sacından tuttum assa cektim agzına verdim kocasıda memelerini oksuyordu o sırada artık kadının amına girmek isdiyordum yatırdım kadını actım bacaklarını sikimi dayadım amına kökledim kadın müthiş zevk alıyordu kocasıda kadının agzına vermisdi o sırada kadının götü cok hosuma gittiginden götünden sikmek istiyordum dedim domal götten sikicem olmas filan desede o anki zevkle domaltıım bunu götüne biraz zorladım girmedi ama en sonunda soktum götüne gidip geldikce kadının acısı gitmisdi zevkten dört köseydi artık kocası bosalmısdı agzına bende verdim agzına bi güzel sakso cekti ve bosaldım bende süperdi ..
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

muhteşem an

ben 18 yasında guzel yapılı bir erkeğim adım ahmet benim çıktığım kızla aramda bu zamana kadar öpmekten baska bişi olmamıstı bir gün ben evde tv izlerken selin geldi ve asnneme ahmet benım yanıma gelebilirmi dedi ben suan evde yaknızım ve korkuyorum ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexi kadın

merhaba adım tugay yasadıgım ıtıraflarımı yazmaya devam edıyorum kımıne gore hayal olabılır ama burada yazdıklarım hayat devam ederken yasadıgım olaylardır. ısım geregı bılgısayarı cok kullanıyorum ve bu zamanda nette cok dost la karıslasıp tansıraak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aylayı banyoda yırrtıım

Ben alpercan 1.80 boyunda kumral saçlı kaverenqi qözlü 70 kg 20 yasında atletik vücütlü biriyim. Bir muhasebe bürosunda ön muhasebe elemanı olarak çalışıyordum. Günlerden bir gün şirketimize yine bir inşaat firmasında inşaat mühendisi olarak çalışan ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mesaiye kalınca

Nesrin çalistigim isyerinin en güzel kizlarindan biriydi. Departmanin ise en güzeli. Henüz 18 yasindaydi ve yas farkindan dolayi bana hep abi derdi. Gösterip de vermeyen cinsinden bir orospuydu ve sirkette oynasmadigi erkek kalmamisti. Benimle de oyn... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avşa da anasını ve iki kızını siktim

Merhaba arkadaşlar sizlerle 2008 Yazında başimdan gecen animi paylaşmak istiyorum ben 27 yasında insan ilişkileriyle ilişik özel bir şirkette calişmaktayim...anlatacağim olay tamamen gercek...her sene olduğu gibi şirketten izin alip izne ayrildim ayn... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir kezdi ama deliceydi

MERHABA BEN EGEDE YAŞAYAN 27 YAŞINDA BİR ERKEĞİM.YAKIŞIKLI SAYILIRIM.AMA KENDİME PEK GÜVENİM YOKTUR.PEK FAZLA İLİŞKİ YAŞAMADIM.GÜNÜMÜ İNTERNETTE OYUN OYNAYARAK GEÇRİRYORUM.BİR GÜN OYUN OYNARKEN Bİ BAYANLA TANIŞTIK.MSNLERİMİZİ ALDIK.ARDINDAN MSNDE GÖR... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harika bir izin yolculugu

Merhabalar ben yurt disinda egitim için bulunmakta olan bekar bir erkegim Busene turkiyeye gelecektim ve tercihim arabadan yanaydi neyse yola çiktim yalnizim bir gun yorucu ve uzun bir yolculuktan sonra italyada mola vermek için bir benzinlige girdim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ozlem

Ben ozlem sevgilim murat(barıs)evliydi,onunla sex yapmaktan cok hoslanırdım hergun cılgınca sevisirdik ama bu sevismelerimizi karısınında gormesini cok istiiyordum.bu istegimi murada soyledim kabul etti .bir gün bir davete karısınıda getirdi masada b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sera

Ben taci serap ayakkayı dukkanı olan güzel 30 yaşlarında bir kadındı ben onu her gördugumde tuvalete zor düşerdim hemen 31 çekerdi:::ben bir turızım şirketinde çalışıyorum bizim oraya geldi ve izmir biletlerin sordu bizde    rekabet teydik ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amca kızının amı

birgün ancamın kızı bize misafir oldo. ismi gönüldü göğüsleri çok güzeldi bir akşam herkes yattıktan sonra yanıma gelip canının sikildiğı söyledi yaninda otırabilirmyim dedi. bende tabi nedemek dedikten sonra oturdu daha sonra sevgilimin olup olmadiğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.