komşu kızının abisiyiz sözde

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
MERHABA BEN MEHMET DHA ÖNCE Bİ KAÇ HİKEYEMİ GÖNDERMİŞTİM BUDA YENİSİ, ÜST KAMŞUMUZUN LİSE 2 YE GİDEN ZİLAN ADINDA BİR KIZLARI VAR AİLESİ BENİM ONUN ABİSİ OLDUĞUMU DÜŞÜNE DURSUN KZI BENİMLE SÜREKLİ MESAJLAŞIR BAKIŞIR,FIRSAT BULDUKÇADA 13, CMLİK YARRAĞIMA SÜRTÜNÜR HOŞUNA DA GİDER, GÜNLERDEN BİR GÜN AKŞAM EVDE YANLIZKEN NETTE PORNOLARA TAKILIYODUM , KAPI ÇALIDI ZİLAN OLDUĞUNU ANLAMIŞTIM ÇÜNKÜ PC Yİ AÇMADAN MESAJLAŞMIŞTIK, MASAÜSTÜNE BİLİNÇLİŞEKİLDE YARI ÇIPLAK BİR MANKEN FOTOSU KOYUP AÇTIĞIM PORNO SİTELERİDE KAPAMDAN GİDİP KAPIYA BAKTIM PİYANGO VURMUŞTU GELEN ZİLANDI HEMEN SOYUNUP BORNOZUMU GİYİNDİM KAPIYI ÖYLE AÇTIM O NU BORNOZ OLDUĞUNU GÖRMEDEN GRDİ İÇERİ KAPIYI ÖRTÜNCE FARKETTİUTANDI KIZARDI GİTMEK İSTEDİ . AMA BIRAKMADIM DUR DEDİM CANIM BEN ZATEN BANYOYA GİRECEM BİRAZDAN SEN SEVGİLİLNLE RAHAT RAHAT MSNDE KONUŞABİLİRSİN DEDİM İYİ OZMAN DEDİ. ODAMA GEÇTİK. ARTIK BIRAKIRMIYIM YARRAĞIMDA HAZIROLDA BEKLİYODU ARA SIRA ONUN DAGÖZÜ AŞŞAĞIYA KAYIYOR ŞİŞKİNLİĞİ FARKEDİYORDU.ODAMA OTURTTUM ÖPEREK YANAĞINDAN VE BELİN SARARAK NEYSE KIZ SAYFAYAI GÖRÜNCE AYYYY BUNE YA SAPIKK DEDİ. NAPAYIM KIZIM BEKAR VE ATEŞLİ Bİ ERKEK NASIL KENDİNİ TATMİN EDECEK NETLE AVUNUYUZ ,HEM SENİN GİBİ Bİ SEVGİLİMDE YOKKİ YALAYIP YUTAYIM ORASINI BURASINI DEDİM.KIZARDI BİRAZCIK NE YALAYIP YUTMASI DİYE SORUNCA KENDİSİNE GÜVEN VERMEK İÇİÇN KZIM SEVGİLİM DAHİ OLSA EVLENMEDEN SEX YAPAMAM YALARIM ONU ODA BENİ TATM,İN EDERİZ BİRBİRİMİZİ DEYİN CE BİRAZCIK GÜVENİ GELDİ BANA. HII DEDİ HADİ NEYSE SEN GİT BANYONU YAP BENDE OTURAYIM GİDERİM DEDİM BORNOZUMUN İÇ TARINDAKİ İPİ ÇÖZDÜM DİKKATLİ BAKINCA YARRAĞIMIN KAFASI GÖZÜKÜYODU ARTIK . YARRAĞIMI SÜRTMEYE BAŞLAMIŞTIM YA BEN GİDEYİM EN İYİSİ YOKSA KÖTÜ OLACAK DEDİ . HAYIR BURDA KALACAN BERABER VAKİT GEÇİRİP TATMİN EDECEZ DEDİM BİRBİRİMİZİ. SAÇMALAMA MANYAK FİLAN DEDİ. ELİNİ TUTUP SİKİMİN KAFASINI OKŞATMAYA BAŞLADIMELİNİ ÇEKTİ BİDAHA GÖTÜRÜP DUDAKLARINA YAPIŞTIM ÇIRPINITODU HEMEN ALIP YERE YATIRDIM ÜSTÜNE ÇIKKIP VÜCUD AĞRLIĞIMI KULLANARA İLK GOLÜ ATMIŞTIM BACAK ARASINA İYİCE YERLEŞİP DUDAKLARINI EMİYORDUM ACAYİP ÇIRPINIYOR KURTULMAYA ÇALIŞIYORDU. DURDUM BİRAZCIK DUR BE KIZM KORKMA BEKARETİNE ZARAR VERMEDEN SEVİŞİP İKİMİZDE BOŞALIP RAHATLAYACAĞIZ SONRADA GİDECEKSİN DEDİM.YOK YAPMA LÜTFEN FİLAN DİYODU AMA ÇIRPINMALAR AZALMIŞTI BELLİKİ ZEVK ALMAYA BAŞLAMIŞTI ARTIK. UFAK UFAK ÖPMELERE KARŞILIK VERİYODU DUDAKLARIMIZ ARTIK SİMETRİK BİR ŞEKİLDE BİRLEŞİYORDU NEFESİMİZİ HİSSEDİYODUK BEN BOĞA GİBİ SOLYORDUM BAK LÜTFEN NAPACAKSAN BEKARETİMİ BOZMADAN YAP YALVARIYORUM DİYODU TAMA MERAKLANMA SEN AŞKIM . ARTIK HEP İSTİYCEBN BENDE SENİ HEP YAPACAM DİYODUM. KULAKMEMESİNİ ÇENESİNİ EMİYORUM İYİCE ZEVK ALIP ONUDA KUDURTUYORDUM. KIZINKAPŞONLU SİYAH EŞOFMANINI N FERMUARINI AÇIP SARI TŞÖRTÜNDEN MEMİŞLERİNİ YOĞURUYORDUM MEMİŞ DİYORUM ÇÜNKÜ BİR AVUNUMLA NEREDEYSE İKİ MEMESİNİ KAVRIYODUM. KIZINTİŞÖRTÜNÜ YUKARI DOĞRU KAYDIRIP ALTINDAKİ SİYAH ÇITLI BADİNİN ASKILARINI YANA KAYDIRDIM. HASPAM BİDE SÜTYEN TAKMIŞ O BEYAZ SÜTYENİ NDEN MEMELERİNİ ÇIKARIP KAHVERENGİ UÇLARINI DOYASIYA EMİYRDUM. VE O EMMELERİN ETKİSİYLE UÇLARI ARTIK SERTLEŞMEYE BAŞLAMIŞTI AŞŞAĞI DIĞRU İNİP SİYAH EŞOFMAN ALTINI İNDİRDİM ÇITLI BADYİÇÖZÜP AMCIĞININ SULANMIŞ OLDUĞNU GÖRÜNCE KENDİ EŞOFMAN ALTIYLA KURULADIM VE YALAMAYA PARMAKLARIMLA GIDIKLAMAYA BAŞLADIM KIZ İNİLTİLERİYLE ÇILDIRTIYODDU BENİ. YETER YAPMA AH AH AH AH. AŞKIMSIN BENİM NOLURSUN YETER . AH KUDRTUTUN BENİ HAYVAN YETER. SİKİYOSAN SİK NOUR BİTSİN ARTIK. OHH OHHHHH OHHHHH . ERKEKĞİM BENİM NOLUR YETER SOK YARRAĞINI DİYODU. KIZM SEN BU KADAR KAŞARMIYDIN YA DEDİM. 10 DK ÖNCE SEVGİLİNLE KONUŞMAYA GELDİN BEKARETİMİ BOZMA DİYODUN ŞİMDİ NE BU İSTEK NE BU ARZU DEDİM BOŞ VER DEVAM ET SİK BENİ ERKEĞİM OL DİYODU.KAFAMI ELLERİYLE AMCIĞINA DOĞRU BASTIRIYOR BAZENDE TEK ELİYLE MEMESİNİ OKŞUYODU. AMCIM AZDIRIP RESMEN KUDURTMAK Kİ SABAH SİEYİM OKULA GİDERKEN OKUL ÜNÜFORMASIYLE SİKEYİM ONU. İYİCE YALVARIYOR YALVARTARAK ÇILDIRTIYORDU YARRAĞIMDA YERE SÜRTÜNMEKTEN NEREDEYSE BOŞALIYODU. HEMEN KALKTIM BUGÜNLÜK ARKADAN GİRECEM VE ÖYLE SİKECEM SENİ. AMA YARIN SABAH OKULA GİTMEDEN ÖNCEDE İSTERSEN AMMINDAN SENİ SİKERİM DEDİM OLUR AM ŞİMDİ SİK DİYODU, YARINA KADAR SABRET AZGIN OROSPUM BENİM DEDİM YETER SENİNKİNİ YALADIM SIRA SENDE DİYEREK YATAĞA UZANDIM GEL KUCUMA DEDİM SAÇLARINI TOPLAYARAK YARRAĞIMI AĞZINA VERDİM KAFASINI BASTIRIYORUM ONUN MİDESİ BULANIYO AMA BIRAKMIYORUM TABİ İYİCİ EMDİREREK BOŞALDIM. DÖLLERİMİ YUTTURDUM. AĞZININKENARINDAN AKANLARIDA ONUN SÜTYENİE SİLDİM BENDEN HATIRA KALSIN DİE. SONRA LAVABODA AĞZINI YIKATIP ORADA ÖPÜŞÜP KOKLAŞIP YARRAĞIMIDA TEMİZLEDİKTEN SONRA GENE AĞZINA ALDI YARRAĞIM KIVAMA GELİNCE ARKASINI YARRAĞIMI SABULADIKTAN SONRA ONUN GÖT DELİĞİNİDE SABULAY KAYGANLAŞTIRIP PARMAĞII SONRA İKİ, ÜÇ PARMAK DİYEREK GEVŞETTİM GÖT DELİĞİ İLK KEZ SİKİLECEKTİ O YÜZDEN DARACIK DELİĞİ AZDA OLSA AÇTIM. SIKMA KENDİ ARTIK GİRİYOM DEDİM VE KAFASINIÇİNE SOKTUM YAVAŞ ACIYO VAZGEÇTİM KURBAN OLAYIM ÇIK DİYE DURSUN HEMEN YÜKLENİP İÇİNE KÖKLEDİM13. CMLİK YARRAĞIMI İÇİNE İTELEYİPPOMPALAMAYA BAŞLADIM O HABİRA ÇIK DESİN BEN POMPALIYODUM 2 . KEZ BOŞALACAĞIMDAN BİRAZ GEÇ GELECEKTİM ZANNEDERSEM. BEN GİDİP GELDİKÇE KALAÇASINDA DALGALANMALAR OLUP ŞAP ŞAP SESLER ÇIKIYODU. O LAVABOYU TUTMUŞ HEM ZEVK ALIYO HEM ACI GÖZÜNDEN YAŞLARDA SÜZÜLÜYODU. BENDE ARKASINDAN HABİRA GİR ÇIK YAPIYOR AYNADAN YÜÜZÜNÜ SEYREDİYODUM ARA ARADA MEMELERİNİ OKŞAMAYA DEVAM EDİYORUM. BEN GİDİPGELDİKÇE MEMELERİDE ÖNE ARKAYA SALLANIYODU. İNİLTELERİ HALA KULAĞIMDA AHHHOHHOOHOOHYETER NOLUR ÇIK ARTIK KURBANIN OLAYIM ACIYO YANIYO GÖTÜM DİYODU BİR SÜRE SONRA İÇİNE BOŞALDIM GÖTDELİĞİNDEN ÇIKTIM DELİK AÇILMIŞTI VE GÜZEL LEŞMİŞTİ ARTIK. GÖTÜNÜN KENARINDAN DÖLLERİM AKIYODU TUVALET KAĞIDIYLA SİLDİM ORAYIDA TEMİZLEYİP ODAMA DÖNDÜK HEMEN AMCIĞINIDA TEMİZLEDİ ÇITLI BADYİ GİYİP MEMELERİNİDE SÜTYENE KOYUP EŞOFMANLARINIDA GİYİP OTURMAYA ÇALIŞTI AMA GÖTÜ YANDIĞINDAN OTURAMADI 10 DKKA KADAR ODADA YÜRÜDÜ YAMUK YUMUK SONRA SABAH İÇİN AMDAN SİKTİRMEYE SÖZ VERİP UĞURLADIM EVİNE..........ELAZIĞ. MALATYA VE YAKIN ÇEVRE İLLERDEKİ YAŞ FARKETMEZ BAYAN OLSUN YETER YENİ HİKAYELER YAZABİLECEĞİM BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM....
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kankam ayferi bozduk

Selam Arkadaşlar 4-5 gün önce `tuğbayı bağırta bağırta siktim`hikayemi yazmıştım şimdide ayferle olan hikayemi yazıyorum.hikayem tamamiyle gerçektir.Arkadaşım kadirin ayfer adında bir kankasu vardı.biz tanıştık ve birlikte takılmaya başladık 3 kişi v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaşar çıktıgım ve kuzeni

selam arkadaşlar ben hakan biz 3 kuzeniz aynı firmada çalışıyoruz birlikte oldugum kaşar kız arkadaşımı bi akşam calıştıgım işyerine çagırdım kuzeniyel gelmişti ailesi geniş oldugu için rahatlıkla cıkıyordu geceleri gece yarısına kadar iş yerinde tak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmenimm

Slm bn kastamonudan hakan fazla uzatmayım. Bizim dersnemizin Hocaları süper birgün gül hoca mine etek giymiş ama süper herkes ona bakıyo ve bizim dersimiz gül hocaylaydı o güzel amcıkı ortadaydı herkes azı acık bakıyordu ve bende bakıyordum. beni bak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tamir atölyemde kız arkadaşımı

*-*-*-*-* SELAM ARKADAŞLAR BEN SERKAN BU SİTEYE YENİ KAYIT OLDUM VE BU BENİM İLK HİKAYEM BEN BİR ARAÇ SERVİSİN DE ARABA TAMİRCİSİYİM GÜNLERDEN PAZAR BEN KENDİ ARABAMI YAPMAK İÇİN DÜKKANA GİTMEK ÜZEREYDİM VE BİRDEN TELEFONUM ÇALDI ARAYAN (KIZ ARKADAŞI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın hicran

selam arkadaşlar ben şuan yurt dışında okuyan 24 yaşında yakışıklı sayılabilecek biriyim biriyim anlatacağım hikaye bursada başımdan geçti yaz tatilinde bir mağazada satış elemanı olarak çalışıyordum mağazada hicran diye çıtır bir hatun vardı bir gün... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

denizli

SELAM ARKADAŞLAR UZUN ZAMANDIR BU SİTEDEKİ HİKAYELERİ OKUYORUM GERÇEKTENDE ÇOK GÜZEL HİKAYELER VAR SİZE ANTACAĞIM HİKAYE TAMAMEN GERÇEKTİR BEN DENİZLİDE KAMUDA ÇALIŞIYORUM VE YANLIZ YAŞIYORUM YAŞADĞIM İLÇEDE NE YAZIKKİ NUFUSUN AZLIĞINDAN DOLAYI KİMSE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abimin arkadaşı

Mrb ben 17 yasında ankara oturuyorum bu olay bu yaz oldu gene abim ögle saatlerin de eve gelmeden yemek hazırla diye aradı babam ve annem calısıyorlar yemegi hazırladım ve abim ersin abiyle geldiler yemeklerini yediler bende onlar gelmeden önce uydud... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ateşli avukat ebru

Bir elimle amını pantolonunun üzerinden okşuyordum.Amı sımsıcaktı ve beni daha da azdırmıştı.O da eliyle benim sertleşmiş sikimi kavramış tutuyordu ve yukarı aşağı çekiyordu.Boşalacak gibi oldum ama bu zevkin hemen bitmesini istemiyordum. Birden bire... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hİkayemı eklenmıyor

MERHABALAR SITENIN YONETICILERI YA BEN BU SITEYI HERGUN TAKIP EDENLERDENIM SITE SATILIGA CIKTI BUNU BILIYORUMDA NEDEN HIKAYE EKLENMEYE DEVAM EDILMIYOR BEN EMINIMKI HERGUN 10 LARCA HIKAYE GONDERILIYOR AMA BIR TANESI EKLENMIYOR NEDEN BANA ACIKLAMA YAPA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yaşındaki çıtır bakire sevgilim

Merhaba uzun zamandır sitede hikayeleri okuyorum bende birkaç anımı paylaşmak istedim. Aşşağıda yazılanların her cümlesi yaşanmış olup sadece isimler değiştirilmiştir. ben istanbulda oturan 180 boyunda 23 yaşında çevredekilerin ilgi duyduğu bir genci... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.