komşum aygül ablayı siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba adultpornohikaye okurları ben bekir yasım 16 bu olay 3 gün önce oldu salı günüydü annemgil şişbörek yapıyorlardı aygül ablayıda çagır dedı gıttım cagırdım bu arada aygul abla 34 36 civarlarında büyük gögüslü kalçası muhteşem tam sikilmelikti gittim çagırdım tamam gelıyom dedı annem gille yaptılar baya sonra aygül abla elini yıkıcaktı eli hamurdu yardım edermisin dedi ettim ve gögüslerini gördüm deli oldum hemen banyoya geçtim 31 çekıyordum annem gilde bakkala gitmişler un lazımmış gitmiş bende 31 cekıyordum vıcık vıcık sesler cıkıyordu bi baktım kapıyı acan aygul abla ne yapıyorsun sen dedi bende sesimi cıkartamadım sikimi içeri sokacekken cokmu ıstıyorsun dedi evet dedim aklım durdu bi an sonra kapıyı kitleyip yanıma geldi diz çöktü sikimi yalamaya başladı öle bi zevk alıyordum ki çıldıracaktım sanki sonra amına girdim amına boşaliyimmi dedi evet aşkım boşal sik öldür dedi tahrik oldum boşaldım sonra götüne gircektim dur yapma dedi bende dinlemeden götüne sokmaya başladım kafası zor girdi şampuhanla götüne dökdüm sikime sürdükden sonra birden girdim ahh diye bagırdı dur ne bagırıyon yakalanacaz dedim olum sendekide ne ole at siki gibi büyük dedi götüne git gel yaptım boşaldım banyoda yıkandık cıktı annem yeni geldi biz bişey demedik koca öldügü için dul cocuguda yok canı istedigi zaman evine gidiyom sikiyom rahatlıyom iyi sexler size :)İsim : bekir
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kamyonda ilk defa

slm arkadaşlar bende devamlı buradan hikeyeleri okuyup begendigimde oluyor ama yalancıda çook burda hayalcide neyse size yaşadıgım bi gerçegi anlatacam ben ankara merkezden türkiyenin her yerine ev eşyası naklinde çalışıyorum kamyoncuyum yani 27 yaşı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istediğimi aldım

lise zamanındaydık. daha önce sınıf arkadasımın birisiyle ilişkim olmuştu. aramızda sır olarak saklıyorduk tabi bu ilişkiyi ve her fırsatta buluşuyorduk ben onun için pasif olmuştum ve halimden şikayetçi değildim. arkamda gerçekten de çok başarılıydı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ev boş olunca

Merhaba harbihikaye okuyucuları benim adım Mert 18 yaşındayım Karşıyaka da yaşıyorum boyum 176 kilom 61 kahve saçlı kahve gözlüyüm neyse ben hikayeme geçeyim annem ve babam işte,ablam okulda ve kardeşimde teyzemde olunca ev bana kalmıştı cok azmıştım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harika bir duyguydu

Ben fatih. Denizli merkezde oturuyorum.36 yaşında erotizmi seven bir erkeğim. 25 yaşlarında sarışın minyon tipli bir komşum var.birbirimize gelip gideriz.her görüşmemizde bana firkikler veriri beni delirtir.bir keresinde yine bize geldi. ben açtım ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kızı Kucağımda zıplata zıplata boşalttım

Büyük bir fabrikada yöneticiyim fabrikanın şehir merkezinde buluna bürosunda kaldığım için fabrikaya pek fazla uğrayamıyordum Bulunduğum yerde bir bayan yardımcım ve öbür bölümde muhasebeciler vardı.fabrikada Nermin hanım, girdi çıktı ile ilgili işle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yok böyle sex 1

Selam arkadaşlar,ismim cem 35 yaşında aktif ap gayim,evlenmeden pasif deneyimim oldu,168 63 kilo kılsız bir vucuda sahibim,evlenmeden bir sikicim vardı beni 1 yıl aralıklarla kullandı,evlendikten sonra ilişkimiz bitti,ama içimdeki sikilme arzumu bast... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimi sikiyor

merhabalar. size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum. ismim D. eşimin ismi M. eşimle 6 yıllık evliyiz. eşim M 28 yaşında 170 boyunda 60 kg bronz tenli iri göğüslü ve dolgun kalçalı çikolata tenli tam bir afet. ona aşık olarak evlendim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli küçük çocuklu olgun çiftle bir hafta sonu

Sanırım internetteki bir siteden tanışmıştık.Uzunca bir süre sohbet ettik.Karısıyla aralarında ,üçüncü bir erkekle birlikte sevişmenin hayalini kurduklarını ancak henüz adım atamadıklarını söylemişti.Bir süre böyle sohbet ettik cinsellikle ilgili her... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

salak çocuk

selam ben sikici11 biz bir gün bir genç bulduk çocuğa sen erkek oldunmu diye sorduk o da sünnet oldum dedi bizde erkek olmaksünnetle olmaz sikilmen lazımdedik gençta ben hiç sikilmedim dedi bende biz seni sikelimm diye sorduk o dakabul etti bende i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yasin şenin yarragi

SELAM BEN AKSARAYDANIM BİZİM OKULDA BENİM YASİMDA 18 YAŞLARINDA YASİN ŞEN ADINDA BİR ÇOCUK VAR COCUK COK YAKIŞIKLI BİRGÜN FACEDEN ONA ERKEK OLMAMA RAMEN SEX TEKLİFİ YAPTİM ODA KABUL ETTİ ONLARİN EVİNDE ÖĞLEN KİMSE YOKMUŞ BENİ İCERİ DAVET ETTİ HEMEN G... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.