Diğer Hikayeler kategorisi, komşumuzun oğlu beni yedi hikayesini oku.

komşumuzun oğlu beni yedi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben sımdı18 yasındayım basımdan gecen olay tamamen gercek gecensene yazın oldu komsumuzun kazım dıye bı oglu vardı kocatepede unv. ogrencısıydı cok yakısıklı bı erkektı onu her eve gıdıp gelısınde goruyordum daha onceden muhabbetımız oldugu ıcın hep selamlasıyorduk bı gun ben okuldan cıktıgımda bızm okulun onun de gordum ve slm verıp yanıma geldı bende kabul edıp onunla motoruna bınıp kursunlu kaplıcalarına gıttık ormanlık bı yerde durdu ve benden cok hoslandıgını vce benımle beraber olmak ıstedıgını soyledı bende ondan hoslanıyordum zaten onuda arzulamaya baslamıztım mınık bı buse kondurdum dudagına benım goguslerımı oksamaya basladı ve benım cok hosuma gıdıyordu opusmeye basladık dahasonra benı kucagına alarak agacların arasına goturup msoydu ve alatını cıkardıgında tas gıbı olmustu (23cm)cok buyuktu korkuyordum ama onuda arzuluyordum ve yarragını amıma sokup cıkarmaya basladı buarada amımdan kan gelmeye basladı yaklasık 10 dakıkasonra ıcımden cıkarıp o ıhtısamlı yaragını agzıma bosalıp tum menılerını yutmamı sagladı ve dahasonra temızlenıp yaragını benım azıma verıp kalkmasını sagladı ve daha sonra arkama gecerek gtumu tukrupleyıp arkama sokmaya basladı cok acıyordu ama ona manı olamıyordum acıdan bırsure sonra zevk hıssetmeye basladım gıdıp gelmelerı hızlandı bosalacaktı arkamdan cıkarıp amıma hısımla bosaldı ve yaragını yalayarak kalanları temızleyıp gınıp eve gıttık o simdı baskasıyla evlendı ama fırsat bulunca daha hala sıkısıyoruz onu cok sevıyorummmmmmmmm
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komşumuz esrayı 3 kişi siktik

Mahallemizde yaşayan 30 yaşlarında elif adında bir hatun vardı, çok bakımlı ve süslü bir karıydı. Mahalledeki herkez hatuna hastaydı. Aynı apartmanda oturuyorduk fakat hiç yüz vermiyordu kaltak selamdan başka birşey vermiyordu. Biz 3 arkadaş haftason... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzu ve ben hikayeler

Arzu çok yakın olduğum bir insandır. Ailelerimiz birbirlerini çok iyi tanırlar.lisedeyken birgün arkadaşım Sinan bana biraz kapıda beklermisin biz çıkana kadar arzuyla önemli bişey konuşacağız biri gelirse haber ver dedi. Bende olur dedim. ben kapıda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne_ayakti_be

ne ayaktı bebir güz okuldaydım.arkamda bi kız oturuyodu.birden iki tane ayak iki taraftanda çıkmıştı.bana hadi apzına al diyordu.bende o ojeli ayklrı yalamaya başladım. bi hocaya bakıyodum.bir de aykalrı yalamaya devam ediyodum.kız bu arada orgazm ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgin_kocam

Azgın Kocambenim adim gizem almanyada yasayan 27 yasinda dört seneden beri evli bir bayanim. esimi cok severim oda beni sever. esim sexe cok düskündür. evlendigimiz günden beri beraber yatmadigimiz bir gün olmadi. ilk basta bu beni cok sasirtmisti am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin kzi

yengemin kızı daha yeni yeni ergenliğe giriyordu o yaz bende onların yazlığındaydım yengem bana emanet edip gitmişti annesi hastalanmıştı ben aşşağıda oturmuş tw izlerken bide noolsun yiğenim merdiwenlerden kendini parmaklaya parmaklaya gelio bi anda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orman_ici

orman içiDostlar yeni yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben ve eşim sekste sınır tanımayız. Eşim Süreyya 32 yaşında sarışın 168 boyunda 58kilo ağırlığında. Sütun gibi bacakları olan 90 beden sütyen kullanan venüs heykeli gibi bir kadı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sizce niçin kocamı aldatıyorum dersiniz ? okuyun

Merhaba sexmobilhikaye.net okurları. Sex hikayeleri yazmada pek tecrübem yok ama bende ilk hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum. Sonuçta kimse annesinin karnında öğrenmedi.. İsmim Sertap. Bu öykümü evli olan kadınlara, bu büyük lezzeti kaçırmamaları ve hay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem kadın

mrb sexmobilhikaye.net okuyucuları size şimdi yaklaşık 1 yıl önce başımdan geçen bi olayı anlatacağım ben 22 yaşında 1,70 boyunda ve çevrem tarafımdan yakışıklı olduğu sölenen biriyim. bundan 1 yıl önce askerden yeni gelmiştim ve eski işyerime ziyarete g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azginlar gibi seks hikayeleri

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ufak_bir_kacamak

Ufak Bir KaçamakSanırım yaşadığım şeyler okuyan sizleri biraz olsun benim hissetiyim şeyleri hissetmenize yardımcı olur … 2003 haziran ayından itibaren işim dolayısı ile bir bayanla konuşmaya başladım. Sohbetlerimiz hep aynı mesleği paylaştığım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.