Tecavüz Hikayeleri kategorisi, korku içerisinde hikayesini oku.

korku içerisinde

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
SLM HİKAYEM OKUYUCULARI UZUN ZAMANDIR BURADAN HİKAYELERİ TAKİP EDİYORUM COGU HAYAL ÜRÜNÜ GELİYOR AMA ARALARINDA GERÇELERİNDE OLDUGUNU TAHMİN EDİYORUM.BU ANLATACAGIM OLAY TAMAMEN GERCEKTİR. BEN KAYSERİDE YASIYAN185BY 75 KİLO 25 YAS ESMER VUCUDU BAKIMLI BİR CDYİM.BU İLK HİKAYEM YASAMIS OLDUGUM BİR COK HİKAYE VAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BU KADAR TANIDIMDAN SONRA OLAYA GECEYİM BUNDAN YAKLASIK 1 SENE ÖNCE YASANMISTIR.BİR GÜN COK AZDIM İNTERNETTE CHAT YAPIYORDUM BİRİ İLE TANISTIM İSMİ CAN (GERÇEK İSMİ DEĞİL) BASLADIK TANISMAYA.BEN KENDİMİ TARİF ETTİM ODA EVLİ BİRİ OLDUGUNU SÖYLEDİ DEĞİŞİK FANTAZİ ARADIKLARINI SÖYLEDİ.EROL İLE CAMDA GÖRÜŞTÜK. KISA BOYLU KEL TOP SAKALLI 35 YASLARINDA COK KİBAR BİRİYDİ.BENLE BULUSMA TEKLİF ETTİ İLK BASTA EŞİNİ DE GÖRMEK İSTEDİM EŞİM CALISIYOR DEDİ İNANMASAMDA İÇİMDEKİ KORKU İLE BİRLİKTE BULUSMAYA KARA VERDİM. (OKADAR AZMISTIM Kİ HER SEYE KORKSAMDA İNANASIM GELİYORDU CİFT OLMASADA ONLA YATACAKTIM)BULUSMA YERİNE GİTTİM. BENİ BEKLİYORDU CEKİNSEMDE KORKSAMDA AZGINLIK O HEYECAN İNSANA HERSEYİ YAPTIRIYOR YASIYAN BİLİR. NEYSE BULUSTUK TANISTIK BEKLEDİĞİMDE DAHA KİBAR COK CEKİCİ YAKSIIKLI BİRİ İDİ CAMDA GÖRDÜĞÜMDEN DAHA GÜZELDİ YANİ.EŞİNİ ALMAYA GİTTİK EŞİ CIKTI ARABAYA GELDİ BİNDİ BENİM HER TARAFIM TİTRİYOR HEYECANDAN EŞİ ELA 1,65 BOYUNDA COK GÜZEL ÖLÇÜLERİ OLAN TAM BİR AFETTİ ÇOK GÜZELDİ ONU GÖRÜNCE ELİM AYAGIM DOLAŞTI.KISA BİR YOLDAN SONRA EVLERİNE GELDİK. EVLERİ COK GÜZELDİ.İÇERİ GEÇTİK BEN BİR DUŞ ALMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİM BANA ELA DUSU GÖSTERDİ. DUSA GİRİDM AZ OLAN KILLARIMI DA ALDIM HAZILARNDIM.BANA BİR BORNOZ GETİRDİ GEL HAZIRLANALIM DEDİ BENİ YATAK ODASINA GÖTÜRDÜ ELBİSE DOLABINI ACTI NE KADAR GÜZEL KIYAFETLER VARDI OPUKLU AYAKKABILAR PERUK VARDI ANLASILAN İLK YAPTIKLARI BEN DEĞİLDİM. ORADAN BİR TAKIM OLARAK KIRMIZI TANGA CORAP JARTİYER SÜTYEN GYİDİM. ÜZERİNE SATEN BİR BEYAZ GÖMLEK VE MİNİ SİYAH ETEK GİYDİM BİRDE BEYAZ ÇİZME GİYDİRDİ SİYAH BİR PERUK GÜZELDE BİR MAKYAJ YAPTI AYNANIN KARSISINA GEÇTİM İNANAMADIM BUNUN KENDİM OLDUGUMA O KDAR GÜZEL OLMUSTUM Kİ. İÇERİYE GİRDİK BERABER CAN BENİ GÖRÜNCE AGZI ACIK KALDI BANA İLTİFATLAR YAPIYORDU HEYECANDAN ÖLECEĞİM SANDIM BU KADAR GÜZEL BİR SEY OLAMAZ ASKIM GEL BÖYLE DEDİ GİTTİM YANINA DUDAKLARIMA BİR YAPISTI SEVİŞEREK YATAK ODASINA GİTTİK ÖYLE BİR SEVİŞİYORDU Kİ TARİF EDEMEM DİLLERİMİZ KENETLENDİ ADETA ERİYORDUM ALTINDA YAVAS YAVAS BİRBİRİMİZ SOYMAYA BASLADIK BU ARADA ELA YA BAKTIM BİZİ İZLİYOR MASTURBASYON YAPIYORDU FAZLA DAYANAMAYIP ODA KATILDI ARAMIZDA CANDA TEK BOXER KALMISTI COK KALIN FAZLA UZUN OLMAYAN ALETİ VARDI YAVASCA BOXERİN ÜZERİNDEN YALAMAYA BASLADIM BU ARDA CAN İLE ELA SEVİŞİYORLARDI YAVASCA CIKARTTIM TERTEMİZ ALETİ KARSIMDA İDİ YAVAS YAVAS ÖPÜCÜKLER KONDURARAAK SAKSO CEKMEYE BASLADIM AMA AGZIMA SZOR SIĞIYRDU BİR 5 DAKİKA FİLAN YALAMISTIM.SONRA ELAYLA SEVİŞMEYE BASLADIK COK GÜZEL BİR KOKUSU VARDI BU ARADA CAN TANGAMI SIYIRMIS DELİĞİMİ YALIYORDU COK ZEVK ALMISTIM BÖYLE BİR ŞEY ANLATILMAZ BEN O SIRADA ELANIN DİKELMİŞ GÖĞÜSLERİNİ YALIYORDM YAVAS YAVAS DİLİMLE ELANAIN HER TARAFINI YALAYARAK AMINA İNDİM AMI ÖYLE BİR GÜZELDİ Kİ O KADAR TADLI BİR SEY DÜNYADA YOK COK GÜZEL TADI VARDI BEN YALADIKCA KAFAMI BASTIRIYORDU CAN BENİM ARKAMI HAZI RETMİŞTİ YALAYA YALAYA DARACIK DELİĞİMİ YUMUSATTI PARMAKLAR İLE DELİĞİMİ ALISTIRDI BEN KENDİMDEN GECMİŞTİM ELANIN AMINI YALARKEN CAN ELA YA SAKSO CEKTİ BİRAZ HE BEKLENEN AN GELDİ CAN ARKAMA GECTİ BEN HALA ELANIN AMININ TADINA BAKIYORDUM ELA UCMUS BEN UCMUS DURUMDAYDIK TAKİ CANIN DELİĞİMİ ZORLADIĞI ANA KADAR BİR KAC DAKİA DENEDİ AMA MÜMKÜN DEĞİL GİRMİYORDU ELANIN AMINI BIRAKMIS CARSAFI ISIRIYORDUM EN SONUNDA ÖYLE BİR YÜKLENDİKİ OFFFFFFFFF BEYNİMDE ŞİMŞEKLER CAKTI COK ACIDI GÖZÜMDEN YAS GELDİ İÇİNE TAMAMI GİRMİŞTİ BİRAZ BEKLEDİ ACIM HAFİFLEDİ YAVAS YAVAS ZEVK ALMAYA BASLAMISTIM CAN ARTIK TEMPOYU YAKALAMIS ARADA GÖTÜME TOKAT ATA ATA FAHİŞEM KARIM YAPTIM SENİ DİYORDU BAK ELA SANA KUMA DİYE İNLİYORDU BEN KENDİŞMDEN GECMİŞTİM ACI ZEVK BİR ANDA YASIYORDUM ELA BU ARADA ALTIMA GECMİŞ BANA SAKSO CEKİYORDU ARKAMDA CAN GİDİP GELMELERE SICACIK DELİĞİMİN İÇİNDE SİKMEYE DEVAM EDİYORDU HEPİMİZN ZEVKTEN UCUYRDUK BEN BU DURUMA FAZLA DAYANAMADIM ELANIN AGIZNA BOŞALDIM UCUYORDUM ELA BÜTÜN DÖLLERİMİ AĞZINA ALDI YUTTU HEPSİNİ KALAN AGIZNDAKİ DÖLLER İLE SEVİŞTİK CAN HALA BOŞALMAK BİLMİYORDU POZİSYON DEĞİŞTİK CAN SIRT ÜSTÜ YATTI BEN ÜZERİNE OTURDUM DELİĞİM ALISMISTI ARTIK ATA BİNER GİBİ BİNMİŞTİM.CAN ELANIN AMINI YALIYOR BEN CANIN ÜSTÜNDE OFF AH DİYE İNLİYORDUM CAN TEKRAR KALKTI BACAKLARIMI OMZUMA ALDI TEKRAR YERLEŞTİRDİ CANAVARI KÖKLEDİ BİRAZ GİT GELDEN SONRA BAYA HIZLANDI BAGIRA BAGIRA ÖYLE BİR BOŞALDIKI OFFFFF NE BOŞALMA İÇİMDEN CIKAR CIKMAZ DÖLLER YAVASA YAVAS AKMAYA BASLADI CAN İLE BEN CK ZEVK ALMISTIK AMA ELA BEN NE OALCAGIM DEDİ SIRA ELAYA GELMİŞTİM TEMİZLENDİKTEN SONRA GELDK ELANIN YANINA ELA İKİMİZİ YATIRDI BİR BANA BİR CANA SAKSO CEKMEYE BASLADI YAVAS YAVAS ALETLER KALKIYORDU BU ARADA CAN İLE BİZ SEVİŞİYORDUK ELAYI BU SEFER BİZ YATIRDIK CAN AMINI YALIYOR ELA BANA SAKSO CEKİYORDU ALETİM OKADAR İYİ DEĞİL ASLINA AKTİFLİĞİ SEVMİYORUM VE ELAYI TOST SEKLİNDE YAPTIK BOŞALDIK. SABAHA KADAR DEĞİŞİK POZİSYONLARDA SİKİŞTİK İLİŞKİMİZ 3 AY SÜRDÜ
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arkadan yapisti

Arkadan Yapıştı Ben dışarıda daha çok erkekler tarafından taciz edildiğim için kendimi daha çok kadın gibi hissederim, erkek gibi davransamda yinede taciz ediliyorum bu herhalde türk erkeklerinin azgınlığından kaynaklanıyor. Bu yaz oku kampisinde kal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okulda tecavüz

Merhabalar adım Ebru. Size okuduğum yıllardaki bir tecavüz olayını anlatmak istiyorum. O günleri hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor. Üniversite yıllarında iken yurtta kalıyordum. Tıp fakültesinde olduğum için okullarımız daha erken kapanıp daha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abim yeni kocamdı

ben 30 yaşında etine dolgun bir kadınım. Erkeklerin gözü daima üzerimde olmuştur. Acıkçası bende onları tahrik etmeyi severim. Kocam çocugum olmadıgı yani kısır oldugum için beni boşadı. Bende abimin yanına taşındım. Abim cok acık fikirli mükemmel bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hocamı hamileyken siktim be

Slm ben kerem bu olay başımdan üniversite hazırlık sınıfındayken gecti. Sınıfımda 33 kişiydik ve oturaklar kolcaklıydı yani sıra masa falan yoktu. Ders hocamız yani ekin hoca 29 yaşındaydı master falan derken evlenmeyetravesti vakit bulamamış erkek a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

4 kisi birden

4 kişi birden... mrb benim adım sedef.21 yaşında çok güzel iri göğüslü bi kızım.bi özel şirkette sekreter olarak çalışıyorum.şirkette serkan diye muhasebede biri çalışıodu neyse bana geldi yarın benim doğum günüm gelirsen sewinirim dedi hem dığer kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minubusteki afet

Minübüsteki Afet merhaba ben istanbulda oturan 170 kumral yeşilgözlü yani çevremde de yakışıklı biri olarak bilinirim. Bir pazar animatör olduğum için bize pazar mazar yok hep iş. Neyse bir pazar işten gelirken haliyle yorulmuşum yani sex falan hiç a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk iliskim ve leyla abla

İlk İlişkim ve Leyla Abla Orta okulda okuduğum yıllarda, en büyük zevkimiz, okul çıkışlarında kızlara ford yapmak ve parmak atmaktı. Biz orta 2 okumamıza karşın ilk hedefimiz liseli kızlar olurdu. Onların kalçaları ve göğüsleri daha büyük ve olgundu.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

birlikte 1

Birlikte (1) Tecavüz Delisi hikayelerimden sonra birçok mail aldım. Mail atan erkeklerimden birisiyle karşılıklı bir fantazi geliştirmeye başladık. Sonra da bunu sizlerle paylaşmaya karar verdik. Ne zaman ve nerede biteceği belli değil. Bölüm bölüm a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumuz tugba abla

Komşumuz Tuğba Abla Okulundan dönmüştüm eve geldim ve zili çaldım, evde kimse yoktu ve 2 kat yukarıya çıktım belki annem tuğba abladadır dedim anahtarım yoktu oraya gitdim ve zili çaldım.sexmobilhikaye.net da kaç tane tuğba varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız kardeşimin çığlıkları

adım cenk 22 yaşındayım gece bir barda çalışıyom bundan 1 ay önce ben izinliydim akşam geç saate kadar dışarda gezip arkadaşlarla bira falan içmiştik kafalarımız çok güzel zaman gece yarısını çoktan geçmişti ben arkadaşlardan izin izteyip eve gitim l... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.