Aldatma Hikayeleri kategorisi, korkusuz dilber hikayesini oku.

korkusuz dilber

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
ben 185 boyunda yşil gözlü yakışıklı biriyim servis şöförlüğü yapıyorum hikayem % 100 gerçektir. güvenlik açısından partnerimin ismini değiştiriyorum.cansu evli iki çocuk annesi ve ateşili bi hatundur herşey onun bana yalnışlıkla mesaj atması ile başladı ve belli idi zaten azğın ve o yolda bi kadın olduğu ve muhbbet başladı uzun bi süre sadece telefonda konuşmakla yetindik ve yaşadığımız şehir küçük olduğu için biraz daha çekimser kalıyo insan ve ben ona yaptığım işi falan anllatım. artık görüşelim diyodum ama dışarı çıkamıyordu bende kuduruyordum adeta ama artık bizim oraya gelde sabah erken saatte dedi bende seni göremk istiyorum ve sabah 05.30 da oraya gittim iki katlkı bahçeli anayol üzeri bi evdi veonu camda gördüm telefonlar elimizde idi ne yapalım dedim ne yapmak istersen dedi içeri gelirim dedim gel dedi bak gelirim tamam dedi ve bina kapısı açıktı giriş katta tadileat vard ve içeri girdim oda kapıyı kilitleyişp anahtarı üzerinde bırakıp geldi aşağıya girdik. ve o herşeyi hazırlamıştı ve ayakta sevişmeye başladık bembeyaz bi vucudu vardı ve eşinin mesajlarını yakaldığı için yapıyomuş. ve bi anda çırılçıplak kaldık ve amını yeni temizlemiş çekyatın üzerina attım onu ve amını nefes almadan yalıyordum sonra 69 pozisyonuna geçtik ve inim inim inliyordu ve artık benim dayanacak gücüm kalmamıştı ama onuda yalvartıyordum sok diye inliyordu ve içine girdiğimde sanki bakire birini sikiordum amcığı çok dardı ve yanıyordu ve içinde on beş dakika gidip geldim ve o patladı ve bende ağzına boşaldım bikez de oral yaptık ve saat dokuz olmuştu ben çıkıyorum dedim giyindim ve uzaklaştım devamı yakında beşyüz elli dört altıyüz otuz bir altmışsekiz elli üç isteyenlere itana ile sex yapılır
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocamın doğum günü hediyesi

Tekrar merhaba ben Filiz (167cm, 62kg, 10 yıldır evlyim). En son Kocamı Bağlayıp Seviştim başlıklı anılarımı sizlerle paylaşmıştım. O tatilde Ali ile eşimin önünde tüm gece seviştikten sonra eşim şok oldu ve 4 yıldan fazla onu aldattığımı öğrendi.Bun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aldatan kadın

ben 23 yaşında bir bayanım benim hikayem eminim sizden bir parca bulunduruyor 6 senden beri bir ilişkim var ama o dönemlerde kendimi çok yanlız hissediyordum.ve ister istemez gözüm dışarıya kaydı ve komsumuz olan mertin ne zamandır benden hoşlandığın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli arap kızı

Merhaba yeniden sexmobilhikaye.net sakinleri.Uzun Bir Aşk ve Aldatma Anısı yazıma gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim.Tabi kuru kuru teşekkür olmaz.İşte yeni hikayem.Ben 46 yaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın amcığım duramadı

ben ümran 26 yaşındayım 170 boyunda kumral güzel bi bayanım eşimle severek evlendik ben hemşireyim eşim ise bi şirketin yönetim kurulu kadrosunda kocamı gerçekten çok seviyorum ve muhteşem bi cinsel hayatımız var nerdeyse hergece onu içime alıyorumm ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni bir görev

ben 26 yasında bir ögretmenim çalıştıgım okula bundan 5 ay önce geldim çalıstıgım yer sehir merkezinden 30 km kadar uzakta bir köy tasımalıegitim vermekte yaklaşık otuz kadar ögretmeni. okula yeni geldigim için bütün arkadaslar benimle çok yakından i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekreterim sex delisiymiş

Çaliskan, becerikli ve son derece güzel bir sekreterim var. O çalisirken, oteden kendisini seyretmeye doyamiyorum. Adi Canan olan ve vücudundan disilik fiskiran 30 yaslarindaki bu kadin , kendisine özel ilgi duydugumun farkinda. Zaman zaman bana açik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah ö zlem yaktı m seni

merhaba sayı n site sakinleri ben bir hikayemi paylaş makistiyom size ben baran doğ uluyum yeterincede yakı ş ı klı yı m hikayeem gercek ten saplantı olmadan anlatacam size doğ uda yaş adı ğ ı m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı arap kızı

slm ben size hataydan yazıyorum adım murat bir kamu kuruluşunda memurum burda yazılan hikayeler ne derece doğru bilmiyorum ama benimki son noktasına kadar yaşanmış ve doğrudur birgün kafam bozuk parkta oturuyodum ha bu arada ben eşinden ayrı dul bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem ev boyuyom hemde evin hanımını sikiyom

öncelikle mrb lar aldatanlar sitesine kurucularına ve okuyucularına tşk ederim böyle bir site hazırladıklarına.gelelim konumuza tamamen gerçek ben şahin ist anadolu yakasından ikamet ediyom ama meslek icabi avrupa andolu fark etmez iş nerden çıktıysa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

elemanımın karısı

slm ben afyonun bir ilcesinde esnaflık yapıyorum size basımdan gecen olayı anlatmak istiyorom bu olay 3 yıl önce başıma geldi yanımda calısan elemanım evli idi ve karısı zayıf kısa boylu birisiydi bazen işyerine gelir gozlerimin icine bakar dururdu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.