Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, küçük komuşuuuu hikayesini oku.

küçük komuşuuuu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Ben 18 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim.size başımdan 2 gün önce geçen bi olayı anlatmak sexmobilhikaye.netim alt komşu karılı kocalı çalışıyolar.kızınada annem bakıyo.ben eve geldiğimde annem ben anneme gidiyorum 3 4 saate kadar gelirim dedi.bende tmm dedim.o sırada tam annem çıkacakken gizem geldi.7 yaşında birinci sınıf öğrencisi.annem gitti bende gizemle yanlız kaldım.hep onu sikmek istiyodum.kılsız amını bacaklarını düşünmek benim hep 31 çekme nedenimdir.sonunda bu bi fırsattı.neyse ben şortumu giydim ve gel gizem üstünü değiştirelim dedim.sonra gizemin üstünü soymaya başladım sikim kalkmıştı ve bunu farketmesi için uğraşıyodum.amını çaktırmadan tutuyodum.bişey demiyodu.sonra gel uyuyalım dedim tmm dedi.beraber yatağa girdik.ben üstümü çıkarmış sadece şortla duruyodum.sikimi ona hissetiriyodum.bisüre sonra uyuyo numarası yaptım sikimle oynuyodu.ben ne yapıyosun sen dedim ağlamaya başladı.ben zaten onu sikmek istiyorum fırsat buydu.buarkasını dönmüş ağlarken çırılçıplak soyundum ve elbisesinin üstünden amına yapıştım dilimle.sonra dudağını öpmeye başladım.o sıra kapı çaldı.üstümü giyinip kapıyı açtım.gelen arkadaşım hakan dı.ben zaten azmışım ...hakan da gizemi gördü ben zaten üstüne boşalmıştım dölleri gördü .gel sende katıl dedim.tmm dedi.ikimizde çırılçıplak soyunduk ben amını o götünü yalıyoduk gizemin.o ise uyuyo numarası yapıyodu.ben hakanın sikini oda benim sikimi tutmaya başladık.ikimiz birbirimize 31 çektiriyoduk.ben gizemi bıraktım hakanın koca bebeğini yalamaya başladım.çok zevk alıyordum.ben hakanın sikini hakan gizemin amını yalıyodu.hakan ağzıma boşaldı bende bana 31 çektirmesini istedim bende onun yardımıyla boşaldım.azmıştım artık hakanın beni sikmesini istiyodum.gizemin körpecik amına sikimi sokmayı başarmıştım.hakanda o sırada jöle getirmiş götüme sürüyodu bundan bile çok zevk alıyodum.sonra sikini götüme dayadı rahatça girdi.çünkü ben götüme şişe falan sokarak zevk alıyordum.hakan içime giriyo bende gizeme...sonra gizemin üstünü giydirdik onu yatırdık ve hakanlara gittik.onlara gidr gitmez bana ruj falan sürdük ablasının mini eteğini jartiyerini giydim.sana tecavüz edeceğmi sen benim orospum olacaksın hergün seni sikecem dedi.bende tmm dedim.odaya geçtim.üzerimde çok sexi bi elbise vardı hakan içeri girer girmez ben istemiyorum yapma diyerek rolümü yapıyodum evin içinde bi o yana bi bu yana koşuyodum.o ise beni yakaladığı yerde sikiyodu.çok zevk alıyodum artık pasif olmaya başladım.ve dün gece ben onlarda kaldım.bi arkadaşını çağırmış.yatağa yattık bunlar benim götümü okşamaya başladılar.ya ne yapıyosunuz dedim sus orospuyetişkini sikecez seni işte dedi.bende beni çırılçıplak soyun götümü yalayın hanginiz daha ii yaparsa o sikecek ben onun kadını olacam ne derse yapacam dedim.ikiside götümü yaladılar çoks zevk aldım kıyamam ikinizde gelin ne derseniz yapacam dedim.hakan beni sikiyo arkadaşıda ağzıma veriyodu.içime boşaldığı an dünyalar benşm oldu.yarım saat falan dinlendiler.ama hiç durmuyorum kucaklarına falan oturuyorum sikin beniiiiiii die bağırıyorum.sonra işi büyütek dediler ağzıma siklerini sokup işediler .çok zevk aldım bundanda.artık okumayacam hergün birilerine kendimi siktirecem çok büük bizevk şimdiden 3 tane telefon geldi seni sikemk istiyorum diye ve 300 milyon para verecekler benim işim bu herkes siksin beni sikin beni erkek sikmekten hoşlanmayanlar bile benden hoşalanacaklar sikimi kesitirp kadın olacam daha çok siktirecem kendimi şimdi gidiyimde hakan kocacım beni siksin ve bide bugün götüme şampanya şişesi sokacazzzzzz oooohhhhhhhhhh ne güzel ben bir topummm sikin beni
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

dondurmagaymak

22 yaşında beyaz tenli sarışın elma gibi kalçası olan gizli bir gaydım.karar verdim kendimi siktirecektim ama nasıl diye düşünürken üst kat komşumuza karar kıldısexmobilhikaye.netimkinler memlekete gittiğinden evde yalnızdım.onu bira içmeye çağırdım.gerçi 40 yaşı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orospum sikiş hikayeleri

olgndosemeci writes Yıllar öncesiydi senelik izine ayrılmıştım hayran olduğum ve yıllar önce 7 yılım geçtiği istanbula gittmiştim. Aksarayda temiz bir otele yerleştim gün bitmesin gibi bir düşünceyle erkenden kalkar ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harika bir şey

Bu yazadıklarımın hepsi yaşanmıştır.Temmuz ayıda sıkıntıdan patlıyordum.İnternette travestisitelerinden Ankarada yaşıyan birisi ile telofonlaşarak randevulaştım ve evine gittim.Beni kapıda karşıladı güler yüzlü harika birisiydi.Oraya onu sikmek için ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sadece kadın olmak istiyordum

Ben ali, aydından yazıyorum şimdi 27 yasımdayım. Bu sıtedekı hıkayelerın neredeyse hepsını okudum ve yazmak ıstedım. Bu hikaye    25 yasında yasadığım ılk ilişkimdir ve tamamen gercektir. Internette ızmır bostanlıdan 40 yasında bır arkadasl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ogüzel gün

Selam ben pasif ve gizli bir gay ım olay şöyle oldu bir gün arkadaşımla gezerken ona dedimki hadi bizim eve gidelim dedim sonar sordu:sizinevde kimse yokmu diye bende yok dedim ve tatmin olmuştu sonra geldik porno koyup izledik sonrada bu benim sikim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gecenin getirdikleri..!

Selam herkeze, bu güne kadar hep sustum ama artık anlatacağım. Yaşadığım bu tuhaf olay kolay bir şey değil...Canım sıkıldığı için tek başıma dolaşmak istedim. Evimizin arka tarafında kalan bloklara doğru yol aldım ve bi taraftanda sigara yakıp kulakl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamin kızını zorla siktim

merhabalar hep sik yemeyi hayeledep 31 çekerdim tornovida sapını hafif sabunlayıp götüne sokae çok zevk alırdın çalıştım hanın çaycısı akın akşamları çıkışta takılır gelsikişelim sözleri ederdi haftas... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erkek ögrenci yurdu

Ben ismini wermwk istemedigim bir yurtda kalıyorum.başıma gelen bir olayı sizle paylaşmak istiyorum.aslında biz üzeyir,hüseyin,metin adlı 3 arkadaşız.bu sırrı    sizden başka kimseyle paylaşmak istemiyoruz.yurdageldigim ilk günden baslayayı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıyıkı trenle gıtmısım

slm sıte sakınlerı sıze bır yıl once basımdan gecen bır olyı anlatmak ıstedım 49 yasında 180 boy 66 kg yesıl golu esmer cok yakısıklı olmasada yuzune bakılır bırıyım anıma geceyım ıs ıcın soguk bır kıs gecesı haydarpasadan ankara fatıh eks bındım yer... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ınternetten tanıştık

35 yaşındayım.Yıllardan beri hep bir erkekle olmayı hayal ediyordum.Buna cesaret edemiyordum ama chatte gay kanallarına girip sanal olarak tatmin olmaya, fantazilerimi paylaşmaya başlamıştım ve bundan büyük keyif alıyordum.Chatte birgün biriyle tanış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.