Bakire Hikayeleri kategorisi, küçük orospular hikayesini oku.

küçük orospular

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Slm arkadaşlar bundan bir ay önce başımdan geçen bir olayı anlatayım benim oturdugum yer bir site sitede oturduğum aptmanda bir aile oturuyordu bunların 8 ve 11 yaşlarında iki kızları vardı bir gün işten eve döndüm o iki kız kardeş kapıda oynuyolardı mustafa abi hoşgeldin dediler hoşbulduk dedim büyük olan abi senin bilgisayada oyun oynayalımmı dedi olur dedim benim daireye çıktık buarada bende küçük kız delisiyim hemen bilgisyarın başına geçtiler ne oynayacaksınız diye sordum ne olursa dediler tamam dedim araba yarışı vardı onu açtım oynamaya başladılar bende duş almak için banyoya gittim geldiğimde oyunu bırakmışlar beni daha önce kaydettğim küçük kız resimlerine bakıyorlardı küçük olnan kız ablasına abla o adamın önündeki uzun şey ne diye soruyordu ablası çükü dedi o arada ben girdim içeriye ne yapıyorsunuz diye kızmış gibi yaptım hemen kapattılar bende bilgsayada o yeri buldum açtım demin bunlara bakıyordunuz dimi dedim küçük kız abi adamın önündeki ne bende o şey adamın yarağı ne işe yarar dedi bende rahat durmayan kızları sikmeye dedim sede varmı abi dedi var dedim göstersene bize diyince hemen cıkardım gel eline al bak dedim geldi eline aldı bu kocaman dedi ş,mdi siz rahat durmadınız sizi sikecem dedim küçük kızı kucağıma aldım zaten altında eteği vardı eteğini kaldırdım kilodunu çıkardım sikimi amına sürtmeye başladım ablası bizi izliyodu yanıma çağırdım geldi onunda alt tarafını soydum ikisini amıda tertemizdi büyük olanı yatıdım koltuğa sikimi kremledim yavaş yavaş bastırdım milim milim içine giriyordu kafasını soktum bağırmaya başladı biraz daha yitince çığlık attı ve bayıldı baygın halde kızlğını aldım içine boşaldım küçük kızında amını ylıyordum boşalınca sikim küçüldü çıkardım içinden küçük kıza yöneldim onuda yatırdım sikimi bastırmaya başladım çok zor oldu ama onada soktum oda bayıldı ikiside baygın ve çırılçıplak yatıyordu büyük kızı 3 defa küçüğü ise 4 posta siktim bunları ayılttım ve temizlediktem sonre evlerine gönderdim bu yaptığımızdan kimseye bahsetmemelerini yoksa hepimizi öldürürler diye tembihledim tamam dediler gittiler 3 gün sonra tekrar abi nasılsın dediler iyiyim dedim küçük kız abi bidaha yapalımmı dedi tamam dedim eve götürdüm ve yine siktim ve halada sikiyorum küçük kız bir harika oluyor sonrada onların arkadaşlarını nasıl siktiğimi anlatıcam bayyyy
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

türbanlı ile fetiş ve hardcore

MERHABA BAŞIMDAN GEÇEN BİR HİKAYE ANLATICAM bUNDAN 2 3 AY ÖNCEBİZ AİLECEK YAZIN İZMİRDE BİR TATİL BÖLGESİNE GİDİYORUZ ORDA ANNEMİN KAÇ YILLIK ARKADAŞI VAR TÜRBANLI BEN ONA 4-5 SENEDİR İLGİ DUYUYORUM.Adı Ayşe gerçek adı değil YAŞIM 15 BU ARADA. BİGUN ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaz aşkımla seviştik

Merhaba Adım Kaan 16 Yaşındayım Esmerim Renkli gözlüyüm Neyse daha fazla uzatmadan konuya geçiyorum..Yazın Alanya da bir otele gitmiştik orda bir Alman kızıyla (Adı Elysa 16 Yaşında Sarışın Renkli gözlü bir kız) tanıştık birlikte havuzda yüzdük sonra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

segilimle berabeer

meraba arkadaşlar. ben 18 yaşında yakışıklı bir erkeğim. benim bir kız arkadaşım var onu sevmiyodum ama onunla olmayı çok istiyordum.bu gün yani sevgililer gününde onu aldım ve hadi dağlara çiçek toplamaya gidelim dedim tamam dedi gittik gezdik ben o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayımın baldan tatlı baldızı

slm aldatanlar okuyucuları bende sızler gıbı sureklı sıteyı takıp edıyorum ismim EFE bundan tam 10 yıl onceydı ben henüz 19 yasındaydım.dayımın guzeller guzelı baldızı GUL ıse 20 yasında gul dayımlarda kalırdı ve gecmısı baya bı karısıktı ama yengem ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o benim ilkim

ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bir bayanım ve başımdan geçen beniğm için çok önemli bir olayı anlatmak istiyorum. bu olay üzreinde yaklaşık 5-6 ay geçti hala aklımdan çıkarabilmiş değilim. yaşadığım sınıf arkadaşımla. aslında ona arkadaş diyemem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimle deli gibi seviştim

Meraba ben aysu 17 yasında kumral iri gögüslü bi kızım okulda gögüsleriyle ilgi çeken kzılardan biriyim ve okulda çok kıskanılırım neyse hikayeme geçiyim sevgilimle her okula gitmeden önce buluşup onlara gidip sevişiriz önce oturup kahve içip konuşur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halam a köyde bastım

SLM BEN 18 YAŞINDA BİR GENÇİMM HALAM I EŞİ VARKEN BİR BAŞKASINDAN HOŞLANDIĞINI DUYDUM BENİMDE O ANDAN SONRA HALAM A İLGİM BAŞLADI 32 YAŞINDA ESMER 4 ÇOCUK ANNESİ VE HARİKA BİR MALI VARDI BEN HALAM IN HEP O ERKEK LE YAPTIĞINI DÜŞÜNÜYORDUM AMA HİÇ İSTE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey kardeşim

selamben edirneden erdal benim üvey ksrdeşim benden bir yaş ufak afet birisidir başka erkeklerin yanında durup firikik vermesini sever hep sorardım evde yalnız kaldığımız zaman dansözcülük oynardık ve sonrasında kucağıma alıp onu sikimime yapıştırırd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıstanbulda evli cift ile sinirsiz sevismelerim

Merhaba ben Yigit. Bu sitelerde yazilan hikayelerin cogunun fantezi ve hayal urununden ibaret olduguna inaniyorum. Siteye gercekci bir sey katmak icin benim gercekte yasadigim bir hikayeyi yazacagim.Ilk once kendimi tanitayim. 31 yasinda Hollanda da ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

reyyanla fantazı

Merhabalar.ben 23 yasında yakısıklı atletık yapıda izmitte oturan bır gencım.bundan 1 yıl once reyyan la tanısmıstım.msn de telefon numarasını almıstım.kız benım memleketımde bızım komsu koydendı.telefonla aradıgım ılk gece uzun uzun konustuk bırbırı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.