Bakire Hikayeleri kategorisi, kuzenimin kızlıgı hikayesini oku.

kuzenimin kızlıgı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
öncelikle herkeze selam ben onur size başımdan gecen bir olayı söylemek istiyorum. bir hafta sonu enim amcamın oglunu dügünü vardı düğün bir 5 katlıotelin terasındaydı onun iiçin asansörle cfıkmak sorundaydık dügün cok kalabalıktı ve otele terasa cıkan tek bi asansör vardı. bende kuzenime gel beraber otelin içinden cıkalım dedim oda olur dedi. ama o an aklımdan onunla ilgili bişey gelmiyordu hı unutmada kuzunim 22 yaşında afet gibi biri neyse hikayeme geceyim otelin 4 katından sonra asansör yoktu bizde 4. katta asansörden indik ye yukarı nasıl cıkacagımız bilemedik. heryerde kapı vardı ve ben yanlışlıkla bi kapıyı yavaşça actım içeri gizliden baktım ama gördüklerime inanamadım bir adam la bir kadın içerde sevişiyordu onları izlerken kuzuenim ne var içerde gözn kaldı dedi başta göstermek istemedim ama bende o görüntülerden sonra azmıştım ve sen bak içeri dedim odas içeri baktı ve öle dona kaldı o onu izlerken bende arkasına yavaşça yapıştım hemen dönüp itti beni ne yapıyorsun dedi yanlışlıkla oldu dedim ona o da bana bi daha yapma dedi bende tamam dedim ama aklıma girmişti birkez sikecektim onu o odaya yine baktı ve ben o an agzını kapatıp hemen onu yere yatırdım ne oldugunu anlamadan onun üstündeki etegi yukarı kaldırdım baktım oda yumuşadı o da istiyordu hemen kilodunu indirdim ve o el degmemiş amını yalamaya başladım acayip hoşuna gitmişti 2 dk kadar yaladıktan sonra oda benimkini yaladı benim alette 21 santim korktu ilk gördügünde ama çaresi yoktu yiyecekti hepsini oda benim aleti güzeçe yaladaık-tan sonra bana bakireyim dedi arkadan yap dedi bende tamam dedim ama benim aklım o el degmemiş amındaydı arkadan onu domaltım arkadan götüne koyacakmış gibi yaptım 0 amı önümdeyken başka yeri sikmek akılsızlıktır bence bende hemen yaragımı amına dayayıp hızlıca itim ve bagırdı hemen agzını kapatım durdu sen ne yapıyorsun dedi kızlıgımı bozdun dedi bana olsun ne olaaki dedim ve tekrar tekrar onun amına gidip geldim o boşalmıştı ama benim gelecegim yoktu sonda ikimizde zirveye cıkmıştık.... bu başımdan gecen dogru bir olaydır size sonraki maceralrımızıda anlatacam onun kız kardeşini nasıl siktigimideşimdilik herkeze byyyyyyyy
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ilk benimdi

|selam ben kaan geçen yaz olanları ben bile tahmin edemezdim herşey üniversite kapanıp tek başıma yazlığa gittiğimde başladı neyse lafı fazla uzatmadan yaşadıklarımı anlatayım tatil için gittiğim bodrumda herşey güzel başlamıştı eve vardığımda şehrin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zevkin dorukları

slm ben istanbuldan mehmet 19 yaşındayım başımdan geçen bi olayı anlatacağım ben biyerde çalışıyodum we daha gireli 1 hafta olmadan bi kız ayarladım çalıştıgım yerden çok güzeldi 21 yaşındaydı işyerinde öpüşüyorduk ama ileri gidemiyorduk ben bi gün b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Dünya bir yana sakso cu cansu bir yana

slm ben harun 25 yaşında İstanbul pendikte yaşıyorum gezmeyi seven bilordo oynamaya bayılan briyim hikayeme şöle başlıyorum bizim 3 sokak arka mahalemizde oturan cansu adında harbi sexsi bir bayan vardı yaşı 2 falan aşşa yukarı ben onu çok istiyordum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sayı n editö r

sayı n editö r uzun zaman oldu burada yeni hikayeler gö remez olduk acaba sorun nedir bilgilendirirseniz sevinirim.kolay gelsin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bakireliğimi Mert\\\'e Verdim

Ben 14 yaşında beyaz tenli mavi gözlü sarı saçlı bir kızım. 8.sınıf öğrencisiyim lise ye geçmeden biriyle yatmak istiyordum.o günlerde yine dersaneden dönüyorum bir arkadaşa rastladım. Aynı sınıftandık adı Mert.Benden hoşlanıyor bunu zaten kendiside ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu büyük kalçaya can kurban

BU BÜYÜK SİTE DE BENİMDE HİKAYEMİ YAYINLAYACAĞI İÇİN SAYIN EDİTÖRE SAYGILARIMI TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM....GELELİM HİKAYEMİZE..BİR YIL ÖNCE MAHALLEMİZE YENİ TAŞINAN DUL BALIKETLİ İRİ KALÇALI MELAHAT HANIM DÜKKANIMIN ÜST KATINDA OTURUYORDU.MELAHAT HANIM... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalilüferciyle

ben handan. 25 yaşında bir bayanım. Seks delisi, fantezi çılgını biriyim. Olmadık şeylerden hemen etkileniyor, arzularıma engel olamıyorum. Bu yüzden sayısız erkekle birlikte oldum. Kaç kez başım derde girdi. Ancak yine de bu huyumdan vazgeçemedim. K... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekaretimi werişim

bn 25 yaşında güsel bi kızım lise 2 de erkek arkadşım bni evine çaarmıştıkapyıyı açtı snra öpüştük çok etşliydi altımda etek wardı snra salona geçtik film izleyelim dedi bn olur dedim pornoya yakın bi film wardı onu almış izledik sarmaş dolaş izlerke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

marketin kapısını kilitledim

MERABA ARKADAŞLAR BEN BERK 1,85 BOYUNDA 75 KG ATLETİK Bİ YAPIYA SAHİBİM 23 YAŞINDAYIM. YAZACAGIM OLAY 3 SENE ÖNCE BAŞIMDAN GEÇTİ...MARKETTE İŞE BAŞLAMIŞTIM DÜKKAN SAHİBİ 45 GÜNLÜGÜNE BİYERE GİTTİ, SABAH 8 AKŞAM 8 ÇALIŞIYODUM, İŞE BAŞLAYALI 1 HAFTA OL... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sultan hanım

SLM ARKADAŞLAR BEN .....BÜYÜK BİR FİRMADA İŞE BAŞLADIM BİRAZ ZAMAN GEÇTİ VE TANISMAYA BAŞLADIM KİŞİLERLE.ARALARINDA KISA BOYLU KAPALI BİR BAYAN DA VARDI İSMİ SULTAN DI.BEN İŞE BAŞLADIGIM GN EN ÇOK DİKKATİMİ ÇEKEN KİŞİYDİ BU.VE ZAMAN GECTIKCE KONUSMAY... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.