lezbiyen kardeşim esra

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selvajina canlarım ben aysel. 21 yaşında satışın beyaz tenli alımlı bir kızım. Normalde dışarda kısa body giyen,dapdaracık tayt giyip içimede tanga giyen biriyim. Erkeklerin ilgisini fazlaca çekmeme rağmen kızlara daha çok ilgim var.İki kardeşiz. Kardeşim esra’da 18 yaşında güzel bir kızdır. Ona karşı kardeşim olduğundan dolayı ilgimin olmvajinaasına rağmen banyoya girerken, üstünün değiştirirken hep dikizlerim. Hatta odvajinaız aynı olduğundan ve ikimizinde kız olmasından dolayı yanımda rahatça çırılçıplak soyunur. Bende aynı şekildeyim tabiiki.Birgün evde başbaşaydık. Bu odadanın kapısını kapatmış bilgisayarda takılıyordu. Aklıma direk porno izlediği falan geldi. Kapıyı pat diye açtım vajinaa pornoyu kapatmaya bile tenezzül etmedi. Elide külodunun içindeydi. “Ne o kız pornomu izliyorsun” dedim. Oda hafif gülerek kafasını salladı bana doğru ve yıne ekrana baktı. Bende arkasına geçtim başladım izlemeye.Pornoda, iki bir erkek vardı. Sahnede kızlar advajinaın sikini yalıyor birbirlerinin vajinaını parmaklıyorlardı. Esra çok zevke gelmişti eli hızlanmıştı. Bende elimi vajinaına götürü onun elini çekip vajinaını ellemeye başladım. Kafasını bana dayayıp bacaklarını iyice açtı. İyice zevk sularını dökerken onu bana doğru çevirip külodunuda aşşağı indirip vajinaını yaladım deli gibi boşalmıştı Lezbiyen Kardeşim Esra, mastürbasyon,masturbasyon,mastürbasyon porno,masturbasyon, lezbiyen hikayesi, lezbiyen kardeş
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Yengemle geçirdiğim 1 gece

Her cumartesi akşamı amcamlarda kalırdım.ve bir gün kalmaya gittim.Kendimi tanıtıyım ben Mehmet.Yengemle ilişki yaşıyorduk.nasıl yani o benım önümde domalarıdı.göz kırpardık bırbırımıze Kalmaya gittim.yengem mutfakta bulaşık yıkıyordu beyaz tangasını... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk seks deneyimimde yaşanılanlar

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,sitenizdeki hikayeleri okuduktan sonra başımadan geçen bi olayı paylaşmak istedim. adim Murat yaşım 27 bundan 13 yıl önce yaz tatilini değerlendirmek için muhasebe bürosunda elemann olarak işe başladım bir akrabamız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mert abinin verdiği ceza – 2

Merhaba tekrar ben emine hikayemin devamını alatacağım bu seferde. Aradan 2 hafta geçmişti eşim abisiyle malzeme almaya istanbula gitti tabi ben mert abinin bunu bilmesi için balkonda aslı ablayla konuşurken abla kocam istanbula giti annem bebeleri a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sonunda oğlumada siktirdim

Mrb sexmobilhikaye.net’un değerli okurları.   Benim adım Özlem ( gerçek adım soyadımı söylemeyeceğim. Bursada yasıyorum. Ben esimden bosandım. 2 genç sahibiyim biri erkek biri kız. kız olanın ismi betül erkek olanın ismi oğuzhan. oğlum 97 doğumlu ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ateşli hostes

Herkese merhaba sexmobilhikaye.net okurları, ben istanbuldan umut 27 yaşındayım bu yaşıma kadar ilk defa böyle harika bir am siktim inanamıyorum hala 28.08.2004 günüarabamla havaalanına yaklaşmıştım ki yanyolda bir duruyordu çok çekingendi durudm ve arabay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki olgun hatunla sürtüşmemiz

Herkese mrb sexmobilhikaye.net okurları,ben bir şehirlr arası otobüste çalışıyodum bi gün bi şehiden istanbula giderken bi yolcum bayan olgun kapalı 32 numarada oturuyodu bende tabi otobüste muavinim neyse biz yoldayız tabi tesise girdik herkes indi fakat ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam işe gidince eve aldığım genç sevgilim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları, Kocam kamu görevlisi birmemurdur. Bulunduğu mevki nedeniyle, sık sık şehirdışınave hatta ülkedışına gitmek zorunda kalıyordu. Ben de onunyokluğunu fırsat bilip, gönlümce geziyor, istediğim gibi alışverişyapıyordum.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Dul kadının olunca uzun ilişkiler sarmıyor

Dul yalnız yaşayan kadının çok seks yaptım ama hayla doyumsuzum tatmin edecek erkeği bulamıyorum hep tek sefer yaparım uzun sürünce pokunu çıkartıyorlar adamlara laf anlatmak bide sülük gibi yapışıyorlar onlarla uğraş dur en güzeli beğendiğim erkekle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yatakta kızların arasında sabahlar olmasın

İş yerinden bayan arkadaşlarla şehir dışına bayi kurmaya gidiyorduk yeni açılan bayileri biz dizayn eder ondan sonra teslim eder çıkarız bu sefer işler istediğimiz gibi gitmedi yada benim istediğim gibi gitti diyeyim zaten yanımdaki kadınları becerme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

İş arkadaşımın karısına beraber çaktık

Ben belçikada yaşamakta olan gurbetçi türk erkeklerinden biriyim adım tarık ve 40 yaşında olgun bir adam olarak spor yapmayı severim bu yüzden omuzlarım geniş vücudum tam kadınların arzulayacağı atletik bir yapıda vardiyalı sistemde çalıştığımız için... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.