Bakire Hikayeleri kategorisi, nagihanın amı hikayesini oku.

nagihanın amı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
BEN ÇOK KÜÇÜKTÜM.ÇIKMA NEDİR BİLMİYORDUM.BİRDEN ÖNÜME MÜTHİŞ FISTIK GİBİ BİR KIZ GEÇTİ.ADI NAGİHANDI.BİZİM EVİN YANINA TAŞINMIŞLARDI.NAGİHANLA,UZUN SÜRE ARKADAŞLIK YAPTIK.SONRA BU ARKADAŞLIK SEVGİLİYE DÖNMEMİZE NEDEN OLDU.SEVGİLİ OLMUŞTUK.GÜNLERDEN BİR GÜN NAGİHAN BENİ EVE ÇAĞIRDI.NAGİHANIN AMCASI GECE İŞCİSİYDİ.ANNESİ YOK,BABASI YOK.EVLERİNE GİTTİK.BEN TUVALETE GİRDİM.ODA ARKADAM GİRDİ.BEN YARRAĞIMI AÇTIM.ODA GELDİ İÇERİ YARRAĞIMA BAKTI.VE AMMADA BÜYÜKMÜŞ.BEN UTANDIM.SONRA BEN ODAYA GİRDİM.ONUN BİLGİSAYARI VARDI OYNUYORDUM ODA BENİM ARKAMDA OTURUYORDU.BİRDEN ARKAMI DÖNDÜM Kİ NE GÖREYİM NAGİHAN ÇIRIL ÇIPLAK YATAĞA UZANMIŞ.BENDE HİÇ DURURMUYUM.HEMEN ATLADIM.İLK NAGİHANI ÖPTÜM.SONRA AMINI YARDIM SİKMEYE BAŞLADIM NAGİHAN AHHHHHHHHHH ACIYOR.DİYE BAĞIRIYOR.BEN İSE HOLLEY GİRDİ DİYE SEVİNİYORUM.SOKUYORUM SOKUYORUM.SONRA BU İŞ HEP DEVAM ETTİ.HER CUMA NAGİHANLA SİKİŞİYORUZ.ARTIK
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bu kiz aşik mi yoksa kaşarmi???

MERHABALAR ben ankaradan teoman 25 yaşındayım ve oldukçada yakışıklıyım :):):) arkadaşım bana bir gün tuğbanın msn adresini verdi ama sakın heveslenme bu kız vermez dedi sadece msn de sohbet edersin vakit geçirirsin dedi bende okey dedim ve başladım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayram hediyesi yengem oldu!!

ben 19 yaşında sarışın mavi gözlü yakışıklı biriyim.Yengem ise 43 yaşında memeleri dik dudakları dolgun götü ise tam kıvamında harika bi göt yani.amcam tşöför olduğunda ayda 1 kere eve gelio ve 1 hafta kalıp yine yollara çıkıyordu.yengemin 1 kızı var... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem kara amı

ben cem yası m 17 yengem ı se 5 genç anası yengem bı rgun yangem gule gı ı tı m yengemı n karsı nda oturuyordum baktı mgı ne yengemı n altı nda hec bı rsey yok abı mle sex yapmı ş l... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzeni siktim

slm ben mert arkadaslar nese konuya geleım benım bır kuzen var 18 yaslarında ben onu hep hayel ederk 31 çekıyorum bır gün annem doğum yaptı ve evde yardım edecek kımse olmadığı ıcın kuzenımı çağırdr bir gece anıden kalktım lavaboya gıttım ve yatağa g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

özlemle 5 yıldızlı otel

selam ben baran gecenlerde özlem le olan bir hikayemi anlatmıştı size bu anlatıklarım gerce tek kelimesi yalan yok ister inanın ister inanmayın ben özlemle anlaştık beraber tatile cıkacaktık izi zaman geldi beraber otubuse bindik fazla uzatmayalım an... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o kadar kan kan bankasında bile yoktur

|ben emre lise son okuyorum okulun ilk açıldıgı gün okula lise 1lere çok güzel bi kız geldi tabi bende ufak kızların olgun erkeklerden hoşlandıklarını bildigim için hemen atıldım ve kıza çıkma teklifi ettim adı ayşendi oda düşünecegini söyledi numara... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iş ş ş te o anı unutamam

meraba ben ipek size baş ı mdan geç en bi hı kayemi anlatmak istiorum 23 yaş ı ndayı m boyum 169 kilom 62.Bundan 3 sene ö nceydi. Ü niversite final sı navları sonunda tatile girmiş ti. Bir senenin yor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kankam istedi ben eline werdim

ben öğrenciyim benim çok iyi anlaştığım bi kız arkadaşım wardı kankamdı hep sırlarımız paylaşırdık bi gün biz böle konuşurken konu sekse geldi. o bana hiç birini arzuladın mı falan diiodu ben o sırada seni çok arzuladım dedim sonra bana yaklaştı bira... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum nefishan

SLM HERKESE BEN VANDAN GÖKHAN ESMER BİR DELİKANLIYIM 1.67 BOYUM 65 KİLODA BİRİYİM.SİZE BAŞIMDAN GEÇEN GERÇEK Bİ OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM BUNDAN 3 YIL ÖNCE DAHA YENİ EVLENMİŞTİM BU ARADA 20 YAŞINDA EVLENDİM.KOMŞUMUZ ALİNİN KARISI NEFİSHAN ŞIRNAKLI ÇOK... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mersin de sikişmek

slm ben tolga 28 yaşında 1 80 boyunda 70 kğ da esmer yakışıklı bekar bi gencim mersini bilenler ben mezitli de bi insaatta y.elektrik teknisteni olarak çalışıyorum.şantiyede 25 yasında banu isminde ewli bi bayan var çok güzel kalçaları harika bi fizi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.