Lezbiyen Hikayeleri kategorisi, nefis hikayesini oku.

nefis

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Utanıyorum yaşadıklarımdan... Her şey bir anda gelişti. Aklım neredeydi?.. Eşimi ve gençları ailesinin yanına Kütahya’ya göndermiştim. Otobüse bindirdikten sonra eve gelip hemen yatmıştım. Eee... Kolay değil, 43 yaşında 3 günde defalarca sevişmiştik. Eşim yaklaşık on beş gün kalacaktı annesinin yanında. Sürekli çalıyordu zil, rüyamda mı yoksa gerçek mi? Zorla kalktım yataktan kim olduğuna bakmadan kapı otomatiğine basmış ve elimi yüzümü yıkamaya lavaboya yönelmiştim. Havlu ile yüzümü kurularken kapı önünde duruyorlardı. Her zamanki gibi oyundan bitap düşmüş Esra ve babası Hüseyin Efendi yani yazlığımın içindeki kulübede kalarak ev ve bahçe işlerindeki yardımcım. “Halil Bey, Hanımı ve gençları köye götüreceğim de, bana birkaç gün izin verseniz.” Dedi. Her yaz köye götürürdü ailesini, severdim kendisini,eşide gençlarda çok iyilerdir. “Tabii olur Hüseyin Efendi, zaten bizimkiler de yok, varsın gitsinler.” Dedim. Rahat rahat birkaç gün eve dostumu atarım diye düşündüm. “Esra burada kalacak, bir ihtiyacınız olursa yardımcı olur. Koca kız oldu,beşide bitirdi.” Dediğinde hayallerim sona ermişti. Ne yapalım yine otele talim edeceğiz... Akşam deniz çok güzeldi, biraz yüzdükten sonra terastaki şezlonga uzanıp dinleniyordum. Bir gürültü ve çığlıkla kendime geldim, hemen sesin geldiği mutfağıma doğru koştum. Esra yerde yatıyor ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu, makarna haşlarken tencereyi üzerine dökmüş. Hemen yerden kaptığım gibi küvetin içerisine götürdüm,hem söyleniyor hem soğuk suyu küvete dolduruyor, hem de kızın elbiselerini çıkarıyordum. Esra da“Annem bana makarna yapmayı öğretmişti, tencereyi kaldıramadım...” gibi ağlayarak sözde kendini savunuyor, oysa küçük bedeni hem korkudan hem de suyun yakmasından kıpkırmızı olmuştu.İkimizde saçmalıyor olayın heyecanını yaşıyorduk.Kesinlikle aklımda bir şey yoktu. Hafif hafif yanan yerlerine su akıtıyordum, ağlaması azalmış fakat utandığından bana baktıkça kızarıyor ve daha ufak bir ceviz kadar olan göğüslerini elleriyle çalışıyordu. Onun acısının hafiflemesi ve bu utangaç hali beni etkilemeye başlamıştı. Az önce bırakıp giden ailesine kızarken şimdi içten içe garip bir duygu kaplıyordu bedenimi,sanki hiç kadınlarla olmadığım kadar büyük bir hisle bu küçücük bedeni arzulamaya başlamıştım. Olay kontrolümden çıkmış ve ne yaptığı artık bilmiyordum. Zaten şortlu olduğumdan küvete yanına uzandım, hem elimdeki su tasını yavaş yavaş döküyor, hem de vücudunu sözde iyileşmesi için okşuyordum. Kemik gibi olmuştum. Onu sonsuz arzuluyordum. Küvette onu kucağıma oturttum, minik kalçalarını o kaçırdıkça ben zonklayan sikimin üstüne doğru çekiyor ve saklamaya çalıştığı küçük göğüsleri dahil cılız vücudunu hafif hafif
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

beni şaşırtmadı

Pınar ve Seray harika bir çiftti, en son X Hotelin’de tatil yaparken onlara rastladığımda. İşyerinden izin almış ve bir haftalığına buraya yerleşmiştim. Nihayet onları da gördüm beraber. Her yerde birlikteydiler;havuzbaşında, dans pistinde, masaj sal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hikayemizin devami

Hikayemizin devamı Merhaba yine biz hikayemiz yayınlandığı için size devamını anlatıyoruz. Size buse ile birlikte yaşadığımız seks hikayemizi kaldığımız yerden anlatalım.O gün ben buseye sarktığım andan itibaren bacaklarım ve bedenim titremeye başlad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

asla birakamadim

Asla bırakamadım selam ben ankaradan ilk kez yazıyorum bundan uzun yıllar once teyzemle beraber 15 yasında beraber olmustum daha sonra sürekli kadınlara ilgi duymaya başladım ama birtürlü birini bulamamıştım birgün işten eve otobüsle gidiyordum otobü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hemsire okulu

Hemşire okulu selamlar ben hemşire okulunda okudugum icin heryanım kız doluydu.Buyüzden kızlara karşı ozaman başladı sevgive ilgim.Birgün akşam yatarken başım arıyordu ilac aldım ve yatmıştım ama gece uyandım başım mütiş arıyor lambayı yakmak icin ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zengin dul

Merhabalar ben 19 yaşında kuaförde çalışan,fiziği düzgün birgenç kızım. Kuaföre sık sık gelen orta yaşın biraz üzerinde,bakımlı,dul bir bayan vardı. Her geldiğinde onunla ben ilgilendiğim için zamanla çok samimi olduk. Birgün kuaföre telefon edip ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üniversitenin ilk yıllarında

Ben Serap. ilk defa aynı cinse alakalı olduğumu üniversiteye başladığım ilk yıllarda anladım. Daha üniversiteye başlayalı 2 hafta olmuştu evde 3 kız arkadaş yaşıyorduk.Ufak iki odalı bir daire Etilerde. Kız arkadaşımı arada sırada duşta çırılçıplak g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok zevkliydi

Merhaba ben Tülin 24 yaşındayım ünü öğrencisiyim sizinle paylamak istediğim hikaye tamamen doğru ve yaşanmış bir olaydır. Bizim Antalya sidede yazlığımız var ve har yaz oraya gideriz 15 günlüğüne, bizim evin hemen yakınında bir market var ve bu marke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deneyim diye buna denir

Deneyim diye buna denir Sizlere yazalı epey zaman geçti ama arkadaşlar sağ olsun o kadar çok mail atıyorlar ki unutulmadığımı bilmek kadar güzel bir şey yok. Bir kere yaşadığım lezbiyen ilişkiden sonra cesaretim olmadığı için bir daha yaşamayı düşünm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

slm askimiz tamamen duygusal

Slm aşkımız tamamen duygusal Öncelikle bu yazdığım tamamıyle gerçek bir hikaye. Ben lise 1e giden bi kzım bir sevgilim vardı aynı okuldan lise 2ye gidiyordu. Adı da yağmurdu. Aramızda çok güzel bi aşk var size bunu anlatacağım öncelikle yağmur çok ta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayni barmaid

Aynı Barmaid Slm, Fazla uzatmadan konuya girmeye niyetliyim :) Chris geleli 4 gün falan olmuştu ve bu 4 günü tahmin edersiniz.Bir akşam ona istanbulu gezdirmek istemiştim ve dışarı çıktık.Kuytu köşede ne kadar bar varsa hepsini sırasıyla dolaşmaya ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.