Bakire Hikayeleri kategorisi, nilüferii dagıttım hikayesini oku.

nilüferii dagıttım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
4 senedir o okula gidiyorum nilufer diye bi ogretmenim war tam bir afet birgun yil sonu etkinlikleri wardi oda oradaydi we bende en sonunda etkinlikler bitti hoca en sonunda cikti we dolmusa bindik dolmus cok kalabalikti we bende nilufer hocanin arkasindaydim ve yuklendim hocam rahatsiz olmustu ve kaciyordu herhalde bana sert davrandigini anladi ve beni ewine davet etti (hocam bekardir bunuda belirteyim) benimde herseyim yanimdaydi (uyku ilacim) hocam bana meyve suyu ikram etti benim de aklima bir fikir geldi hocamdan bir bardak su istedim oda guzel gotunu sallaya sallaya gitti bende hemen uyku ilacini onun meyve suyuna attim suyumu getirdi sonra beraber meyve sularini ictik hoca az sonra esnemeye basladi ve uyuyacagini anladigi icin beni evden atmaya calisiyodu bende hic ariza cikarmadan ciktim (hocanin kili kipirdamadigi icin beni yolcu etmeye gelemedi bende tabi cikmis gibi yaptim ve ayakkabiligin arkasina saklandim ) baktim hocam sizmis direk yanina gittim ve kucagima aldigim gibi yatak odasina gittik onu yataga attim sonra yavas yavas soymaya basladim once sudyenini cikardim ve 4 yildir hayal ettigim ve onlarla 31 cekdigim o gogusler artik onumdeydi sira pantolunu cikartip guzel kilodunu indirmekti ve kilodunuda indirip o guzel kalcalariyla artik onumdeydi ve ilk olarak goguslerine yumuldum ve onlari hayvan gibi somurmaya basladim oda basini bian kaldirdi ve bana bakti sonra yapma ne olur bakireyim dedi ve yine yatti sonra o guzel amini yalamaya basladim tadi okadar guzeldiki sonra bi baktim bosaldi artik bende dayanamayip amina bi girdim aaaaa diye ses cikardi bakire oldugu icin girmiyordu ve biranda durup oyle bi bastirdimki bi sefer iki kati ses cikardi ve artik hizli hizli giriyodum.dayanamadim ve bosaldim sira gotundeydi gotundede cok zorlandim ama sonunda girdim oyle hizli pompaliyordumki o garip garip sesler cikariyodu ve hayvan gibi bosaldim sonra cep telle fotolarini cektim sonra o diri goguslerini opup gittim yarin okula geldiginde koltuga oturamiyodu ve bende ona eger bundan birine. bahsedersen bi fotolari anana gonderirim oda cok sevinir bundan sonra hep okul cikisi sikistik herkese tavsiye ederim iyi gunler...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

askerligin acı sı

ilk ö nce herkese slm ben samsundan yazı yorum ilk baş larda burada yazanları n gerç ek olmadı ğ ı nı dü ş ü nü yordum ancak yaş ayı nca anlı yor insan ben 23 yaş ı nda askerli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bakireliğimi Mert\\\'e Verdim

Ben 14 yaşında beyaz tenli mavi gözlü sarı saçlı bir kızım. 8.sınıf öğrencisiyim lise ye geçmeden biriyle yatmak istiyordum.o günlerde yine dersaneden dönüyorum bir arkadaşa rastladım. Aynı sınıftandık adı Mert.Benden hoşlanıyor bunu zaten kendiside ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıbrısta seksin tadı

merhaba benim adım hakan. 34 yaşındayım. 1.87 boyunda ateletic vucutlu siyah saçlı siyah gözlü bir erkeğim. bayanlar tarafından oldukça seksi ve karizmatik bulunurum.özellikle benimle seks yaşayan bayanlar seksimin doyumsuz olduğunu söylerler.kendimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bakire kız arkadaşımı siktim

Kız Arkadaşımla gezerken bir cafe bar da oturup iki bira içtik kız arkadaşıma ikinci birayıda verdim baktim diyo basim dönüyor eve gidelim neyse alıp evime götürdüm terleme ye başladı birden soyundu ve bende soyundum baktim tazecik am geldi hemen yut... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karŞı ewdekİ erkek

MRBA ;BN GÜLÇİN HEMEN HİKAYEME BAŞLAMAK İSTİYORUM BİRGÜN BALKONDA OTURUYORDUM HMN DİMİZDEKİ APARTMANDA TAM KARŞIDAKİ DAİREDE YAKIŞIKLI BİR SERSERİ OTURUYORDU ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki amca

Herkese selam. Anlatacağım olay lise son sınıfta yaşadığım hayatımın dönüm noktasıydı. Galatasaray UEFA kupasını almış Taksim’de kutlama yapacaktı. Bizde arkadaşlarla dersi asıp Taksime gitmeye karar verdik. Arkadaşlarla otobüse binip taksime doğru y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teşhir

Merhaba arkadaşlar, ben filiz. Şuan 31 yaşındayım ve evliyim.Size 18 yaşındaki bir maceramı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Ergenlik dönemlerimin başından beri teşhirciliğe meyilim vardır ve her fırsat buldukça kendimi farkında değilmişim gib... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Amcamın kızını fena siktim

Slm ben hakan konyadan bundan 2 yol evvel amaca kizimin kizligini bozdum ilk ondan etkilenmem bana sürtünmesi oldu ve ogunden beri 31ceker oldum birgün bize geldi annemler yoktu zilcaldi actim baktim o gelebilir miyim dedi evetdedim içeri aldim ve ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

YENGEMİN TAS GİBİ KUTUSU

Bundan iki ay evvel dayim gørkemli bir dugunle dunya evine girdi cok guzel bir gundu hepimiz doyasiya eglenmistik. Yengemin inanilmaz bir guzelligi vardi herkesin gozu ondaydi ve ben yengeme asik olmustum ve dayimi cok ama cok kiskaniyordum.Dugunun a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ebrunun daracı k ve sulu amini siktim..

Selam ben cahit(takma isim) ben o zamanlar kö yde yaş ı yordum bizim kö yü n muhtarı nı n ebru adı nda bir kı zı vardı o kadar seksi ki bakanı n bi daha bakası geliyor. Neyse ebru abla benden 3 ya&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.