Grup Hikayeler kategorisi, ogrenci evine dusen kiz hikayesini oku.

ogrenci evine dusen kiz

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben üniversitede okuyorum boksörüm gayet iri yarı 187 boyunda 90 kg yım ve kaslıyım bekar ewinde kalıyorum 2 sporcu arkadaşımla beraber. bi yaz günü balkonutemizlerken kapıdan bi kız geçti çok sexy di fakat tanımıyordum. bana kolay gelsin dedi, teşekkur ettim bana bakıp gulumsedi bu mahallede genellikle öğrenciler oturdugu için, bana öğrencisin galiba die sordu ve muhabbeti açtı biraz konuştuk.. temizlik için yardıma ihtiyacın var galiba çok terlemişsin dedi ve direk benden kapıyı açmamı istedi. bende açtım tabi koşarak yukarı geldi sankı beni tanıomuş gibi sarıldı öptu. içeri girdik terimi elleriyle sildi içerdeki arkadaşlarımdan hbri yoktu. bana yaklaşmaya başladı hemen üzerine abandım yalama başladımustundeki badıyı yırtarak çıkardım alıtımda şort vardı aletim odun gibi olmuştuşortu indirdiğinde gözlerine inanamadı 28 cm penısımı avucluyordu bu gercek mı ya dedi gülerek:)vajınasını yaladım çıldırıodu en sonunda oral yapmasına izin bile vermeden içine sokmaya başladım çok zorlanıodu ama sokmayı başardıgımda yarısını alabıldı kucagıma aldım ve ustten onu bastırınca nerdeyse hepsı girdi ama buyuk bı ahhh sesi çıktı arkadaşlar hemen koştu geldı ben delice sikıyordum hiç bozmadım pozısyonu kız bi an şaşırdı be ew arkadaşlarım dedim. onlara dondum ne duruonuz hadı sizde katılın dedimhemen soyundular biri kızın götüne soktu hemen beraber sikiyorduk kız ucuyordu havalarda durmadan boşalıo du. sonra pozısyon değiştirdik diğer ark. hiç soyunmamıştı hadi sene oğlum dedim oda onur ben gayıım dedi asla bı kızla yapamam dedi yuzucuydu genç kzı gibiydi nie anlamadım kı zaten bu zamana kadar neyse şeyimi tuuttu sik benı dedi eğilip agzına aldı tekrar kaldırdı bende siktim bana kızdan daha çok zevk verdisonra kız yanıma geldı ama ben hala ardayı sıkıodum kızı bıraz yaladım ardadan çıkarıp kızın ağzına verdim boşaldım zaten orda. Daha sonra giyindik diğer arkadaşta ardayı sıktı yanı bu olay en çok ardaya yaladı neyse ben kızı motorla merkeze bıraktım msn adresımı aldı tekrarlamak istediğini söyledi bende verdim shooter alt çizgi onur dedim aklında tutmak için söyleye söye gitti. ewe geldim arkadaş hala ardayı sikiodu ben de katıldım artık sikcek bi göt oldu aradan 8 ay geçti hala sikiyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ankaralı fıstık

merhaba sevgili hikaye severler sizlerden bayağı uzak kaldım mail adresim sizler den gelen arkadaşlık teklifleri ve ilşki teklifleri yüzünden hacklendi olsun canınız sağolsun yenisini açtım ve açar açmaz size bundan tam 10 gün önce yaşadığım bir olay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben, sevgilim ve ...

Merhaba, ben eskişehirden kaan. Hikayem tamamen gerçektir ancak isimleri değiştirme gereği duyuyorum. Benim fulya adında bir kız arkadaşım var. Hafif balık etli, çok güzel yüzü olan biri. Bu durum elbette kıskançlığı da beraberinde getiriyor. Ikimizd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaş seks

Selam ben toni ben lisede okuyordum iki tanede arkadaşım var.Devar kopel ahmo en iyi arkadaşlarımdırlar sınıfımızda bir kız var. üçümüzde ona hastayız bir gün merdivende inerken sikimi ona surtum bende hoşlandım oda hoşlandı bana dedi biryer bul raha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

niyetimizi bozmuştuk

Bir ilkbahar günüydü ben ve birkac arkadaşım bir okulun önünde kız avına çıkmıştık benim bir arkadaşım vardı adı    mahmutu o zamanımızı okul önlerinde gecmesini hiç istemezdi ben bir ve diyer arkadaşlarım birer kız arkadaş bulduk sonunda m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsu kizlariyla banyo sefasi

Komşu kızlarıyla BANYO sefası merhaba arkadaşlar ben 20 yaşında bir gencim.(manyak yakışıklı).hemen konumu anlatıcam.bir günü yine evde oturuyoruz..ailem acil bir karar aldı ve hemen ankaraya dedemin yanına gitti..ama beni evde bıraktılar.çünkü evde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekreterim,arkadaşımve eşi seks yaptık...

ben 28 yaşında bir iş kadınıyım sekreterim bir erkekti ama çok yakışıklıydı bende onu seviyordum adı kutlaydı 29yaşındaydı o yüzden neredeyse her zaman benim odamda idi.bir söylentiye göre o da beni sevyormuş dediler bende kendisine sordum ama bu sor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakire nişanlım grupta patladı

SELAM SAYIN SİTE SAKİNLERİ.. SİZLERE DAHA 1 HAFTA ÖNCE BEN VE NİŞANLIMIN BAŞINDAN GEÇEN OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM... ADIM MUSTAFA VE NİŞANLIM MERVE İKİMİZDE 23 YAŞINDAYIZ...BEN AYDA BİR ANCAK İSTANBULA NİŞANLIMIN YANINA GİDEBİLİYORUM ÇÜNNKÜ ANKARADA Ü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımla tatilde teknede

Selamlar; Ben Erkan 29 yaşındayım, Eşim Esra ise 28 yaşında balık etli oldukça seksi bir kadın. Uzun yıllar flört ettikten sonra evlenmiştik ve seks hayatımız oldukça monotonlaşmıştı, artık birbirimize söylemesek de sevişirken değişik fantaziler kuru... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni ve eski sevgilimle tatilde tost

Yeni ve eski sevgilimle tatilde tost Herkese merhaba ben Elif daha önce kocam ve sevgilimle yaşadığım hikayeyi yazmıştım. Şimdi sizlere tatilde başımdan geçen bir anımı anlatacağım. Bundan 2 yıl önce idi ben bu sıralar yine sevgilimle görüşüyorum fak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

4 delikanlı ile sex

4 Delikanlı İle Sex Merhabalar ben Suzan 35 yaşında evli gençsuz bakımlı bir kadınım eşim benden 19 yaş büyük 3 yıldır Azerbaycanda inşaat işi yapıyor gerçi bir arada olsakta benim için pek fark etmiyor ancak 10-15 günde bir oda sadece 5-6 dakika sü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.