Bire Bir Hikayeler kategorisi, okul hatırası hikayesini oku.

okul hatırası

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Ben ismimi vermeyeyeceğim sayın okuyucular bizim sınıfta birtane afetbirkız vardı kızda yüzü fazla güzel değil ama arka kasa sağlam bu sıradafalan utururken öğle frikikler veriyorki aklımı başımdan alıyor kafama koydum bu kızın arkadan şikecem ama nasıl oolcak diye düşünüyorum.    okulun son günlerive hepbirlikte kızlarfalan pikniğe ğitme kararı aldık ve .    ıssız birpiknikyerine gittik oyun falan derken saklanbaz oynuyalım dedik vebaşladık oynamaya ben bu kızı daimetakipediyorum ve kız birıssız ağacın altına girdibende fırsat bu fırsatdedimveonun sakladığı yeregirdim nasılsın falan derken ona    çokgüzelsin dedim ve o dışarıyı gözetlerken onu kaçları tuttum okşamaya başladımhayır yapma dedi hayır dedimve kuçağıma çektim kızbenden kurtulmak için uğraşırken şikimdahada kalktı onun kalçalarını dürdüklüyordu üzerindeki tayıtı çıkardım ve memelerini eledim iğiçe dikleştimemeleri bir yandanda elimamını okşuyordu kinodunu arasında amından sevksularıgeliyordu ve oda artıkkendini bıraktı bunu okşaya yalaya bitirdim ve arkanı dön dedimbenim 20 cm şiki yanında gezdiriyordum vebirden soktumbir acı bağırdıkınerdeyse arkadaşlarduyacak diye korktum vekız altımda biryandan acıyor biryandan saın çıkarma diye yalvarıyordu onu orda yatırıp    siktim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ah ayşem ah

Selam sayin zvce okuyuculari ben ahmet sİze basİmdan gecen cok sexsİ bİ olayio anlatmak İcİn burdayim umarim hosnut kalİrsİnİz her neyse lafİ uzatmadan konuya gİrİyİm:ben 19 yasindayim gece sene yazİn bİzİm bursadakİ yazlİga gİtmİstİktum aİlemle bİzİ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

serdar ın yarağı

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsu guzeli

ben ALİ 1.80 boyların sexsi seven biriyim nese konuya geçeyim bizim kiracının kızı gül hep bize gelir giderdi hep internetime girer chat yapardı sonra birgun bize geldi ben banyoya girdim sırtımı surmek için kardeşimi sesledim ama annannem onu alıp p... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk milli oluşum

Size ilk ilişkiye girişimi anlatacağım 18 yaşındayken ilk am siktım ozamanakadar sadece kız arkadaşlrımla öpüşürdük ellesirdik .arkadaşlar orospuya giderlerdi bir gün bende onlarla gittim tabi lk olduğunu söylemedım neyse eve gittik arkadaşlar kızlar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

parkta otobste siktim

sexi çok seven bir kişiyim hülya ile arkadaşım sayesinde tanıştık telefonla görüşmeye başladık hülya izmirde ben ise antalyadayım ilişkilerimiz gelişti ve telefonda sevişmeye başladık sadece sevişiyorduk başka birşey konuşmaz olduk artık iikimizde gö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tesadüfün bu kadarı...

Bir gün İnternet’te chat yapıyordum, kimse benimle konuşmuyordu. Biraz bekledim... Ve daha sonra biri beni sanalsex odasına çağırdı. seks için    isteksizdim fakat hayır diyemedim. Belki önce yanlış anladım ama onun amacı hemen sanal seks y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgin kiracimiz

Selam ben hakan bundan 3 yil once evimize yeni bir kiraci tasinmisti.Adam biraz yasli ama karisi cok alimli ve seksiydi.Ben o kadini her gorusumde yaragim demir gibi olurdu.BEN ARTIK ONU DusuNMEDEN UYUYAMAZ olmustum.bi sabah evde yalnizken kapi caldi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sunanin giden kizligi sex hikayeleri

merhabalar ben zafer bı kızla tanıstım 20 yasında yenı bı muhabbete gırdık ve sex ıle konusmaya baslamıstık gecelerı devamlı msn de sex yapıyoduk sunayla onu delı gıbı arzuluyodum ben ve suna ayrı sehırlerde oyuruyoruz o ızmırde bense afyonda oturuyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın komşum canan

slm ben gökhan şimdi çok qüsel bir hikayemi yazmak istiyorum bu anlatacaqım hikaye daha dün geçti başımdan:1 2 ay önce alt katımıza yeni bir komsu tasındı adı canan mesleqi pavyonda çalışıyor bir gün gece yarısı ewe geldi ve yanında bir adam binaya g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üst komşu kızı

1 hafta kadar önce evde yalnizim, bilgisayarda porno izliyordum,yeni bulduğum bir filmdi ve kizlari çok genç ve güzeldi,tam filme dalmiştim kapi çaldi. üstten çiplaktim sadece short giyiyordum,kapiyi çalan arzu idi,onu görünce hemen üstüme bir şey al... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.