Ensest Hikayeler kategorisi, olan oldu hikayesini oku.

olan oldu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba,ben istanbul bahcelievlerin bir semtinde oturan bi kızım.esmer güzeli hoş 1.67 boyunda biriyim.gözlerim cok güzeldir. abim annem ve babamla bir aileydik.2 yıl önce lise sona giderken abim üniversiteyi kazanamadığı için bir akrabamızın yanında kuyumcu da calışıyordu.üniversiteye hazırlandığım seneydi ve öğretmenlik kesinlikle kazanacaktım.evde daha rahat olmakla birilikte yine de dışarıda cok acık giyinemiyordum.evde kısa tişört veya etekle ya da eşortmanla dolaşabiliyordum.beyaz ince bir pijama almıştım.abim sürekli kız ne yakışmış sana diyordu.arada bana sarılıyor beni okşadığını farkedyordum ama cok fazla bişey ummuyordum.abim bir gün ben temizlik yaparken abim baba bak kardeşimin pijaması ince klotu görünüyor cok sexi dedi.babamdan cok utandım.babam önce oyle bir süzdü ki sonra kızım git doğru bişeyler giy dedi.cok utanmıştım.sonra bi aksam annemle babam evdeyken abim sakayla güreşmeye baslamıştı.ben güçsüz olduğum için köpek vaziyetinde durup abim aarkama grçiyor ve teöpo sekilde gidip geliyordu.bişeyler karıştırdığının farkındaydım.arkamda sertlik de hissediyordum.abim babama bak baba nasıl yuvarlıyorum diyordu.babam önce bize bakıp gülüyordu ben kurtulmaya calışıyordum.annem umursamıyordu bile.sonra babm yeter tepiştiğiniz odanıza gidin bakalım dedi.sonra bir gün aparytmanın deposunda abim beni yakaladı.gel bakalım dedi.yine salak saçma bişeyler yapacak sandım ama birden bir göğsümü yakaladı ve dudaklarıma yapıştı.öpmüyor delice somuruyordu.cıldırmış bigiydi.ben ondan iğreniyordum.üzerimdeki tişötü cıkardı. göğüslerimi öptü.sonra o da belini çözdü ve ağzına al dedi.almam bağırırım dedim.bağır o zaman dedi rezil ol.bağırdım avazım cıktığı kadar bağırdım.bağırmamla tokatı yemem bir oldu ve sustum.basım döndü bir anda.sonra o sersemlikle ağzıma soktu.kafamı tutum boğazımın derinliklerine kadar sokuyordu.sonra boşalmadan,beni ters cevirip duvara dayadı ve eşortmanımı dizlerime kadar sıyırdı.kilodumu yavas yavas sıyırdı ve belimi eğdi.ac bacaklarını dedi.açmayınca basıma tekrar vurdu bitkin düşmüştüm.kendi araları ve bacak aralarımı oksamaya basladı.sonra sımsıcak taş gibi bir seyin içime girdiğini hissettim.cok acı veriyordu.sonra abim iyice iteledi.sanki bişeylerin cok acıdığını farkediyordum.belimden iyicxe sarılıp aynen güreşirkenki gibi tempo tutmaya basladı.içime gşeyler girip cıkıyor karın kaslarım sıkılıp gevsiyordu.basım dönsede heyecan alıyordum.sonra abm ensemden öpüp tempoyu hızlandırdı.ve içimde sıcak bişeyler histettim veabim derin bi ohh cekti.belimi hiç bırakmıyordu kıpırdayamıyordum.tam o sırada attığım cığlığa gelen 2 kat üzerimizde oturan 13 yasındaki komsunun oğlu geldi ve bizi öyle gördü.abim eyvah dedi.ben mahvolmuştum zaten.sonra ki toparlandık ve eve indim.abim eve gelmedi.tüm mahalleye yasananlar aktarılmış.rezil omuştuk ailecek.bakkala ekmek almaya bile dışarıya cıkamadım.babam abimi eve kabul etmedi.annem sürekli ağlıyordu.ne annemin ne babamın yüzüne bakamıyordum.hamile kalınca hememn aldırdık.babam boc morc bişeyler toplayıp tam 6 ay sonra tasındık.abimin ne yaptığından haberimiz dahi yoktu.annem bana cok kötü davranıyordu.çünkü bimin evden gitmesine benim sebep olduğumu söylüyordu.artık bende yük olduğumu düşünerek evden cıktım ve kaçtım.babamlar eve erken döndüğümü anlamış ve beni arabayla 2 amcamla aradılar tam aksarayda beni durakta buldular.nereye gidiyorsun dediklerinde gezmeye cıktım dedim ama inanmadılar kaçıyordun dimi dediler.eve getirdiler anneme sen komsuya git dediler.2 amca babam ve ben eve girdik kimse konuşmuyordu.içeriye gittim ve oturdum babamın ilk lafı ulan orospu oldu...sonra hepsi vurmaya basladılar.yle kötü vuruyorlardı ki ölsemde kurtulsam dedim.üzerimdekiler yırtılmaya basladı.tişörtüm eteğim hepsi yırtıldı.göğüslerim meydana cıkmıştı eğetim sıyrılmış kilotum görünüyordu.amcam babama bi kere yedi ya yemeden duramaz aramaya gitti işte dedi.babam iyice gaza geldi ve iki amcan tutarken babam göğüslerimi sıkmaya vurmaya devam etti.en sonunda yarı cıplak bırakıp gittiler.yaralarım ancak 3 ay sonra geçti.sonra annem babama oğlumu istiyorum ben bu orospu yüzünden evden atttık aslan oğlumu dedi.babamda gelsin deyince abimi aradılar.abim 10 ay sonra gibi ilk kez eve geldi.babamdan annemden özür diledi.benden hiç dilemedi benle konuşmadı.bir gün annem yokken abimle babmın arası düzeldiğinde abim babama naapaz baba bunu beni azdırdı biliyorsun.başımıza bela bu.kimse almaz.bi kere tadına bakmış boşda durmaz dedi.tüpçüye bakkala herkese kaçar dedi.sok olmuştum.abim güzel kız doyurmak gerekir dedi babama.babam cok kızdıa ama bişey demedi.sonra bi gece uyurken bana bi elin sarılmasıyla uyandım.cok korktum abi hayır dedim bi kere basımı yaktın zaten dedim ama bi de baktım ki babam.babam bana sus kız sessiz ol.itediğini verip gideceğim dedi.beimden sarıldı .geceliğimi cıkardı.ben yalvarıyordum.ama dinlemedi.kilotumu da sıyırdı.koca gbeğini ve kalın organını bana sürtüyordu.ben kıssık sesle ağlıyordum.heryerimi öpüp yaladı ve dişledi.sen ne tatlıymışsın kız dedi.ve oragnını organıma soktu.babamın koca cüssesinin altında eziliyordum.oh balım oh tatlım diyere içime boşaldı.seni baskalarına yedirirmiyim dedi.yanımda öylece uzanıp sonra kalkıp gitti.o gece cok ağladım.sonra abimin tacizleri oldu.babamda abim ve annemden habersiz geceleri sık sık odama geldi.2 kez baabmdan genç aldırdım.ölmek istiyorum dedim ama ölemiyor insan.neyse içimi boşalttım evden cıkamasamda iyiki internet var.herkese iyi günler.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kuzenim bikiniyle domalınca şeftalisine çıldırdımm

Ben denizcilik sektörüyle uğraşan, geliri ve imkanları iyi bir gencim. Fiziki yapım yeterince iyi, güçlü ve kaslı bir yapıya sahibim. Birgün gemi kontrolünden geldiğimde kuzenim ve halam bizdeydi. Yazın sıcak olduğu için oldukça terlemiştim. Annemler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

İstediğimi Aldım Kuzenime Daldım:)

Ben 17 yasında esmer 180 boyunda 69 kilo kaslı vücuda sahip birisiyim kuzenim burakların evi ne zaman boş olsa onlarda olurum ilk hikayemi anlatıyim gecen sene yazın bizim ailelerimiz ziyarete gitmiş biz evde yalnız kalmıştık porno indirdik izliyoruz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babama ablamı sundum

Selam arkadaşlar ben yasemin ,sizlere daha önce babamla olan ilişkimi anlatmıştım.Şimdide evli olan ablamı babamla nasıl sikiştirdiğimi anlatacağım. Kızlığımı babama verdikten sonra artık babamla her gün sikişip değişik fantezilerimizi gerçekleştirme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamın kızı leyla

Amcamın Kızı Leyla Selam ben istanbulda yaşayan bekar biriyim.Hikayem 16 yaşında iken memleketimde geçti.O zamanlar porno filmleri çok izlerdim malum ergenlik çağları.Amcamın leyla isminde bi kızı vardı ben hastaydım çünkü o kadar çekici bi kızdıki a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemin kızını nasıl siktim i

İsmim Hakan ve sevişmek benim için yaşantımda çok önemli bir tutar. 3 defa evlendim ve son eşimle gerçekten mutluluğu yakaladım. Daha sonra onunla beraber yaşadıklarımızı ayrı hikayelerde yazacağım. Şimdi anlatmak istediğim yaşadığım bir anım var. Bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah yenge

Mrb hikaye okuyanlar benim başımdan gecen hikaye şu şekilde oldu.yengem 28 yaşında normal vücutlu bir ev kadınıdır.neyse hikayemiz bir gün dayım iş sebebiyle ankaraya gitmek zorunda kaldı ve 1 veya 2 hafta sürebilir dedi.oda yolun acık olsun dedi ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimi becerdim

Merhaba sexmobilhikaye.net okurları ben yasin (rumuz) yaşım 16 yaz tatilinde memleketime gitmiştik kuzenim aslı benle yaşıt açık tenli kumral saçlı 90 60 90 bir kızdı 31 lerimin sebebiydi neyse izmire dönecektim aslıyla konuşuyorduk o izmiri hiç görmem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Annemin ilginç isteği

Ben Emir. 17 Yaşındayım. 186 boyunda ve 71 kiloyum. Siyah saçlı ama beyaz tenliyim.Annem Sema 39 yaşında 175 boyunda 61 kilo. Siyah saçlı, beyaz tenli, sütun bacaklı, 95 beden göğüsleri olan, şık giyinmeyi seven, mini elbiseler altına naylon çorap ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üniversite hocam siktim

merhaba bu sene üniversiteyi kazanıp ankaraya yerleştim.okula gidip geliyorum dersleerimin çok iyi olduğu söylenemez bir gün derse girdim sınıf çok kalabalık hoca matematiksel istatistik anlatıyor.Benim kadam tabiki derste hocamız yeni hoca olmuş tam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi bacaklı kankamla seks

Merhaba arkadaslar burada yazan bircok hikaye gercek degil emin olun fakat bu birebir gercek.Arkadasim Tarik.Seksi ve bacaklarinda hic kil olmayan bi arkadasimdi.Diger erkeklere gore sekse fazla merakli degildi.Ona vermek istiyordum erkek olmama ragm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.