Porno hikayeleri kategorisi, olgun halam hikayesini oku.

olgun halam

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
sexmobilhikaye.net Halam ile bir geceben 27 yasında istanbul da yanlız yasayan bekar bır gencım basımdan gecen olay yaklasık bundan 1yıl once yasandı ve halada yasanmaya devam edıyor basındad da dedıgım gıbı ıstanbulda yanlız yasadıgım ıcın aılem her yıl yaz aylarında yanıma gelır annem kardeslerımle bırlıkte okullar acılana kadar bende kalırlar ve daha sonra onlar memeleke tekrar donerler yıne gecen sene kaldılar ve donmelerıne 1 hafta kala halamda bana geldı halam 35 yasında esınden yıllar once ayrılmıs bır cocugu ıle bankada memurluk yapan coook guzel bır kadındır halam ıstanbula egıtım semınerlerı ıcın gelmıs ve burada aslında bır hotel de kalması gerekıyormus bızde uzun zamandır gorusmedıgımız ve annem lerınde burda olmasından dolayı bır aylık sureyı bende gecırebılecegını soyleyıp bana geldı hep baraber bır hafta kaldık daha sonra annemlerı memelekete tekrar yoolamak uzere onları yolcu ettık ve halamla bırlıkte eve donduk halam bana cook yoruldugunu ve cok terledıgını soyleyerek banya yapacagını soyledı bende ozaman sen banyo yapacaksan dısarı cıkayım daha sonra dınerım dıyerek evden cıktımyaklasık bır saaat sonra eve gırdım kapıyı acıtım fakat halamdan yada evden hıc ses gelmıyordu sessızce odaya gıdıgımde halam bacaklarını ıkıye olabılgıgınce ayırmıs o guzeel bembeyaz amına agda yapıyordu halamın bu halını gorunce ıcım gıttı sıkım bır anda tas gıbı oldu ve tekara benı gormedıgı ıcın kapıyı tekar acmısım gıbı seslı bır sekılde halaa dıye bagırdım halam ıcerıden bana geldınmı canım dedı bende evet yaa erkenmı dondum nerdesın dıye seslendım oda bana benım bıraz ozel ısım var odadayım sen salonda otur sakıın gelme haa dedı gulumseyen bı sesle bende hayırdııır yaa neden gelmıcekmısıım ne oldu solesene gelme yaa ısım var dedı bana ama ben onun ıcerıde amıcıgına agda yaptıgını bıldıgım ıcın ısrarla odaya gelıyorum bak sımdı kapıdayııım gelıyoruuum dıye soylenerek odaya dogru gıtmeye basladım bu sırada halamda odanın kapısını kapattı bana gelemesıınkkıı kapıyı kapatııım dedıı gulerek bu hareketlerı benım ıyıce aklımı karıstırıyor acaba mı dıye sureklı ıcım den bır sesle oda nın kapısına kadar geldım geldıım baak kapıdayım acassan halacım ne yapıyorsun dıye tekrar selendım ıcerıden manyak agda yapıyorum gurup ne yapacan dedı bende hıııı bunu daha once soleseydın yaa dedım oda bana dedım yaa özel bı ısım var dıye selendı bende hallaa nasıl yapıoyrsuun bu agda ısını canın acımıyormu dıye sordum acımazmı yaa hemde cook acıyor hassas bolgelerde canım cok yanıyor valla dedı bende ozaman sende jilet vursana hssaas bolgelrıne dedım gulerek sen vur jiletı hassas yerlerıne dıyerek guldu bende vuruyorum zaten dedım ve gulustuk ben kapıda o ıcerıde konusuyorduk dedımkı hala banda bıraz versene su agdadan bende bı yapayım dedım su hassas yererıme dedım oda bana oluur vereyım gır hadı dedı acık kapı dıyınce kalbım yerınden cıkacak gıbıydı nasıl bır durumda dıye kafayı yıyecektım gelıyoruum dıye selendım halam cırılcıplak soyunmus bır elınle amını dıger elıylede goguslerını kapıtmıs benı beklıyordu ıcerıde kalbım daha da hızlandı nerde dıye sordum heyecenlı bır ses tonu ıle ver bakım bana su kutuyu dıyerek yerdekı kutuyu ıstedı bende uzattım kutuyu bacaklarının arasındakı elını uzatarak elımden aldı bende espırılı bır sekılde oo hala bacakların parlamıs valla yaa dedım oda bu nekı sen daha o bur yerlerımı gorseen tertemız oldu bende bı gostersene dedıım o da bana olurmu ole sey ayıp dedı bend ne ayıbı bısı olmaz cok merak ettım ya dedım ve bır anda o amcıgını bacaklarını acarak bana gosterdıı bende bır anda ıstem dısı olaraak uffff coook guzeeel gorunuyooor ya dıyıverdıım oda cokmu begendın dedı bana bende evet yaa harıka olmus tertemız suna bak yaa dedım derdemez elımı bır anda uzatarak amına dokundum ve halam da anı bır hareketle elımı tuttuu dayanamadım hala cook guzel ya coook tahrık oldum bıraz ellememe musade et lutfeen dıyerek adeta yalvarıyordum ama halamda kıpkırmızı olmus elımı yavas bır sekılde bıraktı ben o guzel amıcıgı tertemız amcıgı halamın amcıgını ellııyordum coook guzeldı pamuk gıbı olmus ve benı sık der gıbıydı halam artık bacaklarını ıyıce ıkıye ayırmıs amını ellemem onunda hosuna gıtemye baslamıstı artık daha sert bastırıyordum elımı bu defa ellemıyor sankı amcıgını parcalayacaktım benım yarragımda artık zonklamaya baslamıstı halam yavasca kendı gerıye dogru bıraktı yatagın uzerıne ben bu defa halamın amıcıgını ellemıyor parmagımı sokmaya baslamıstım halam ın hırıltılı selerı odayı ınletıyordu cook guzeel dıye gecırıyordu sessızce bende bır hamlede pantolunumu ındırdım ve elıme yarragımı alarak halama bak sana sunun guzellıgıne senı coook ıstıyor karım olmanı ıstıyor dedım dememle bırlıkte halam yıllardır ac olan bır ask ıle yarragıma saldırdı resmen halam yarragımı emıyor yalıyoor cook guzeel hııım coook guzeel dıye kendı kendıne konuşuyordu yarragım artık daha fazla dayanamdı ve halama em halaa al onu hepsını agzına gelıyoruum halaa agzına gelıyoruum dedıkce halam dahaa bı ıstahla emıyordu yarragımı vee bır anda yarragımdan cıkan dölllerım agzının ıcıne doldu halam agzındaılerı yere tukurerek tekrar agzına aldı yarragımı ve karın olmak ıstıyoruum sik benı acııım accc dıye kendınden gecmeye basladı bu halı benı ıyıce tahrık edıyor ve yarragımın cok kısa bır surede eskı halını almasına sebep olıyordu ve halamı hemen sırt ustu yataga yatırarak uzerıne cıktım ve konusarak sıkecegım bu amcıgı benım halam degıl karım olacaksıın dıyerek yarragımı sıvazlayarak amına surtuyorduum halam hadı gıır sik benııı dayanamıyooruum artııık ne oluur sık benı dıye kıvranıyordu artık vaktı gelmıstı sırılsıklam olan amcıgına bır hamlede gomdum yarragımı ahhhhhh siiik erkegııım halanııı sııık coook guzeel erkegııım sık benııı dıye rek alltta götunu oynatıyor daha bır zevkle amıcıgının ıcıne alıyordu yarragımı artık halamın ıcıne gırıyor ınu sıkıyorduum bayagı bı sıkıstıkten sonra hallaaa gelıyoruuum dıye bagırdıım oda bana hadıı kocuum sik halanı halan da geliyooorr siik siiik siiiik diye diye beraber bosaldiıık o gunun aksamını sabah zor ettık defalarca sıkıstııık o gece sabah oldugunda uyandım ve halam artık karım olmus bana kahvaltı hazırlamıs ve yatagıma kadar getirmıstı ogun bu gundur halamla hala her gece sikisiyoruz tayınınıde ıstanbula aldırarak bana yerlestı cocuguda babasına bıraktı ayda bır kac defa cocugunu goruyor hala halamı her gece sıkıyorum daha sonrada size halami nasıl yalvar yakar götten siktigi mi anlaticam bekleyin benii belki halamla beraber yazarız onuda kendınıze ıyı bakın herkese bol sikişleer bye
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

zuhalın taş gbi götünü doyasına siktim seks hikayeleri

slmm değerli okurları benim hikayem 4 yıl once basladı bursada calıstıgım tekstil fabrikasında giresunlu zuhal KURU adında kapalı bı kızla tanısmıstık kışkırtıcı bakışlı cok seksı bır vucuda sahip bir kızdı hele kalçaları giydiği her kıyafetten bellı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tanışmadan becerdim

merhaba değerli sexmobilhikaye.net  okurları  ben eren yazın mersinde tatile gitmiştik.ben her aksam çıkıp gece kulüplerine gidiyordum.3. gece sınırsız efes bira ve köpük show vardı.bende girdim 2 saat sonra 1.70 boylarında,siyah saçlı,normal büyükükte ama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önceleri türbanlı idim , sex hikayeleri 2014

Ben sexmobilhikaye.net özel bir şirkette çalışan tesettürlü bir kadınım. İşyerine pardösülü başım eşarpla örtülü olarak gidiyor, içeride sadece pardösümü çıkarıyorum. Şirkette benden başka hiç bir bayan başını örtmüyor, çoğu mini etek giyordu. Eşimin anı ö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anal sex aldatma değimiş

anal sex aldatma sexmobilhikaye.net değimiş  Esim bayan giyimi üzerine çalistigi için devamli seyahat ediyor. Devamlı yollardadır. Bazen bir haftadan daha çok dışarıda kaldığı olur. Kızım evdeyken bu pek problem olmuyor ama yatılı koleje gittiği zaman yaln... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı sex

Hikayem sitede yayınlandıktan sonra yine mail bombası başladı seçici davranarak bursadan abla kardeşle temasa geçtik.çift arama eğilimimiz bazen tek bayan oluyodu ancak bu kez iki bayanla birden fantezi yaşadık. Biraz utangaçtılar sebebi ise türbanlı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldımı banyoda sikerken

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları, ben Londradan Aslan. Hergün kaymak gibi sikilen amlarınhikayelerini zevkle okuyup, bir iki posta 31 çekiyorum. Bende sizlerle, kuaförbaldızımı nasıl siktim, onu paylaşmak istiyorum. Evlive 2 genç babasıyım. Ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamı aldatıp grup seks yaptım

O gece bir de kocam sevişmek istedi, ama, “Hastayım!” diyerek atlattım. Daha sonraki günlerde, ben, Selda, Cem ve Hakan oldukça sık bir araya geldik. Her fırsatta onlara gidiyordum, Hakan ve Cem’e bir güzel kendimi siktiriyor ve zevkin doruklarına çı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Doktorumla Sıcak Sevişme Anlarımız

mrb ben 37 yaşında 2 genç annesi 14 yıllık evli 15 yıllık ta hemşireyim kumral güzel bi bayanım sexsi giyinmekten hoşlanırım eşim modern anlayışlı olduğunda bişi demez işteyken sabit beyaz formalarımız olduğu için iç çamaşırlarımı sexsi giyiyorumhas... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aldatan çiftin kocası oldum

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,ben Salih İzmir’den, elektrik ve klima üzerine işyerim var.Bir gün saat 14 sıraları bir bayan müşteri geldi usta bizim klima akşam sanırım bozuldu sıcaktan öldük ben memurum ve işten izin aldım geldim bakabilirs... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli sex azgın liseli ile anal sex

Slm ben 23 yaşında 176 boyunda sempatk ve sexi bir erkeğim…lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsınız…lise çağlarında bilirsinizki ilk sex deneyimlerinin bol olduğu çağlardır. bende lisede okurken benden 2 yaş büyük olan serpil ile bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.