Bakire Hikayeleri kategorisi, orosbu olmuştum hikayesini oku.

orosbu olmuştum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|şimdi ben istanbulda gazi kemal lisesinde okuyan bir kızım benim fiziğim çok güzeldir yaşım 15 adım da gizem bu olay benim başıma daha sene başında geldi bu arada ben şimdi beden dersi olduğu için üzerimi değiştirmeye gittim kapı açıktı neyse iyi dedim içeride kimse yok rahatça soyunabilirim neyse içeride bizim büyük bi dolap var neyse ben dedim daha vakit var bi boşalayım dedim tabi kapı kilitli neyse sütyenimi çıkardım üzerimde kilot yoktu zaten kilot giymeyi pek sevmem dolabın içinden bizim sınıftan olan bi genç çıktı daha 6. sınıftayız bende çabuk dışarı çık dedim oda hemen bana sarıldı ve amımı okşamaya başladı ben ona karşı koymaya çalıştıkça o bana daha çok sarılıyordu. neyse oda soyundu ve direk amıma dalış yaptı ben bir çığlık attım ki görmelisiniz iyi ki ortalarda kimse yoktu neyse o boşaldı ta bii amımın içine sonra ben ağlamaya başladım falan işte sonra benimde biraz hoşuma gitmişti ama ben belli etmedim sonra ben karşı koymaktan baya yorulduğum için oradakisandalyeye oturdum kaldım sonra o cebinden çıkarttığı cep telefonuyla benim fotoğraflarımı çekmeye başladı
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

patronumun kı znı sikdim

iş yerimde baş ladı gı m ilk gü n patronomun kı zı da yanı nda wardı yardı mcı oluyodu beni ilk olarak kı zı yla tanı ş dı rdı ama kı zı da dupleks ew gibi giydigi mini etek ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayanamadiiiiiimmm!!!!

Selam okuyanlar benim adım Murat 16 yasıdayım Ankaraya çok gitmek istiyordum nedeni ise akrabagalarım deyil kuzenim Gözdeydi o 15 yasında idi onun mükemmel bacakları ve dolgu gögusleri vardı. Onu her gördügümde azıyor götüne yapısacak gibi oluyordum ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

her yerim yandı

selam arkadaşlar ben merve sevgilimde adı burak bir gün burak bana bizim eve gelsene diye msj atmıştı bende kabul ettim evlerine gittiğimde romantik bir msa ile karşılaştım en güzelinden bir kızı şarap ile beni karşılamıştı.Sonra bana oturalım mı ded... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zarımı patlat diye yalvarıyordu

Merhabalar benim ismim ferdi İstanbul da yaşıyorum, bir çok insanın yakışıklı bulduğu 30 lu yaşlarda bir erkeğim.Şimdi size anlatacağım tatlı ve iç gıcıklayıcı anım,bundan çok kısa bir süre önce,aniden hastalanan ve bir hafta boyunca çalışamayan kıym... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

titreyerek boşaldım

Herşey sıcak bir yaz günü başladı. Staj yapıyordum, Çalışmakta olduğum masadan başımı kaldırdığımda camla ayrılmış olan yan odada TATLI KIZın masaya abanmış birşeyler baktığını gördüm. Üstündeki tişörtün geniş yakasından sütyeni ve göğüsleri görünüyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antalya olimpus gençlik kampı

22 yıllık murat ben hikaye 19 mayıs günü oldu antalyada olımpus denilen yerde olımpusta her sene 19 mayısta gençlik eylencesi olur. bende 19 mayısta o eylenceye katılmak için atladı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çam altında 2

slm arkadaşlar size geçenki hikayemin devamını anlatmak istiyorumsonuda başardım ve songülün arkadaşı sevgi çatır çatır siktim.karneler dağıtıldıktan sonr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nalan la son gece

herkese merhaba ismim mehmet istanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum..30 yasında esmer kilolu bir erkegim ve tabii bekarim..sizlere tamamen gercek bir anımı anlatcagım..benim nalan isminde 27 yasında bir kız arkadasım var..nalan balık etli esmer b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadasımla harikaydı..

slmlar.ben 18 yaşında lise son sınıfa giden bir erkek öğrenciyim...1.79boyunda 60 kilo hafif atletik vücutlyuyum...böyle hikayelereri nanmazdım sacma gelirlerdi bana ama yaşayınca anladım ..... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalilüferciyle

ben handan. 25 yaşında bir bayanım. Seks delisi, fantezi çılgını biriyim. Olmadık şeylerden hemen etkileniyor, arzularıma engel olamıyorum. Bu yüzden sayısız erkekle birlikte oldum. Kaç kez başım derde girdi. Ancak yine de bu huyumdan vazgeçemedim. K... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.