Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, otel odasında verdim hikayesini oku.

otel odasında verdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm okuyucularım bu sıtelerdekı hikayeleri ekseri okurum onun icin bende basımıdan gecen olayı anlatmak istedim adım eren su an 28 yasındayım ben gizli bır gayım aslında bunu eşim dahi biliyor neyse uzatmayayım bir gün iş için aydın nazilliye gittim yaz olduğu için sıcak memlekettir orası biliriniz neyse otele yerleştım akşam 12 sularında tuvaletim geldi dısarı cıktım üzerimde dar bady olduğu için kalcalarımın bütün hatları belli oluyordu yan odadanda 30yaslarında yakışıklı bı sı olan adını sonradan öğreniğim engın cıktı tuhafıma gıttı cok yakışıklı olduğu için gözüm önüne takıldı dimdik kalkmış yarağı benim içimi bi hoş etti ve admın yanından kıvıra kıvıra yurumeye devam ettim pisuvara işerken yanyana olduğumuz için gözümü adamın yaragını görmek için egmiş bakıyordum yaklaşık 19 santim ve klındı cok hoş olmuş dudaklarımı ısırıyorve adamı hayal ediyordum unuttuğum tek şey adamın bana bakışıymış okmu hoşuna gitti dedi bende agzımdan kaçırmış olup o anın etkisiyle evet dedim ve adamı banyoya ceker cekez kılou cıkartıp yalamaya başladım cok guzeldi ve bır anda bi volkan patlar gibi patladi hemen agzımdan cıkardım ama nafıle yüzüm vucudum her yerim döl olmuştu adamda boş durmuyor traşlı olan göt yanaklarımı ellerıyle oksuyor arada bı delıgıme parmagını sokuyoru boynumu yalıyor uysüz olan mem uclarımı yalıyor bu bni dahada cıldırttı ve ben içime almak istitiyorum dedim oturaklı tuvalete oturdu ve bende yavaşça üzerine oturuyordum ma canım yanıyordu sabunla bıraz sabunladım kıcımı sabun yumasatınca oturdum kucagına ve bır anda ohhhhh cektim cok güzeldi zıplıyordum adam ise inliyordu benım boynumu yalıyor hadi karıcım cldırt benı dıyordu ılk defa hiç tanımadığım birine bu denli kocam dıyiverdim ama siki benı mest etmişti 5 dakka kucağında zıpladıktan sonra bı homurtuyla adam içime boşaldı kalktım üzerinde sıkını yıkadıktan sonra yayalama basladım tekrar hazır hale gelınce bu sefer bana domal dedı bende tuvaletın üzerine bi ayagımı kaldırıp daha acık pı pozuzyonda durdum ve adam içime girdi kalcalarımı oksuyor beni zevkten cıldırtıyordu cok müthişti ilk defa bu kadar zevk alıyordum beni sıkı sıkı kendıne cekmeye basladı anladım bosalacagını hemen kıcımdan cıkarıp agzıma bosaldı bende rahatlamıştım oda ve öpüşüp ayrıldık unutamadığım andan birisiydi bi dahaki sefere cette tanıştıgım adamın yüzünü bile görmeden benı alıp taksinin içinde nasıl siktiğini anlatacam herkese bol sikişler
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kuzenlerden erkek erkeğe sex

Kuzenlerden Erkek Erkeğe Sex Ben 21 yaşında üniversite öğrencisi bir erkeyim. 18 yaşımdayken yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. yıllardır koşu sporu yapıyordum. bu yüzden vucudum düzgün ve tüysüzdü. tek yetişkinim. anne baba çalışır bide ozamanlar ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne güzel götü varmış 1

Merhabalar... Burada yazılan birçok hikayenin abartılı olduğunu düşünüyorum... Bu benim fikrim tabiki.... Ama yine de okumaya değer.... Sizelere bir hikaye de benden.... Şu an 38 yaşındayım. İlişkim halen devam ediyor. 8 Sene önce başladı. Bir yaz gü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otubuste

Otübüste merhaba ben erzurumdan mesut 28 yaşında 183 72 esmer yeşilgözlü biriyim bundan 2 ay önce adanaya yolculuk için otübüse bindim yolda araba giderken ben yol yorgunluğu basmış ve uyuyodum biara bir elin benim saçlarıı okşadığını farkettim e uya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seyahat

Seyahat.. Bir gün bir iş seyahati için Kastamonu tarafına gittim.Aksam saat 7 gibi müşterileri dolaştıktan sonra otelin yolunu tuttum.Zaten daha önceden yerimi ayırtmıştım.Otelin kapısından resepsiyona doğru yöneldim.Birden elimdeki çantaları otelin ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzun hasretin sonundaki o yaz

Merhaba, ben şu an 27 yaşındayım. Pasif eşcinselim. Uzun zamandır eşcinsel olduğunu bilen ama bunu geç yaşayanlardan. Eğer interneti keşfetmeseydim belki de hiç yaşayamayacaktım, hikeyem nette başladı. İki yıl kadar önce nette biriyle tanıştım. Bende... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

serhatla ilk sikişim

Merhaba. ben 19 yaşında orçun. sizlerle bir ay önceki ilişkimi paylaşmak istiyorum. daha küçüklükten beri içimde yer edinmiş erkeklere karşı olan ilgim bir ay once patlama deracesine geldi. izmirde okuyordum ve bir yurtta kalıyordum. oda arkadaşım se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

murat ve ben

Lisede yurtta kalıyordum. eskiden beri sexe hayranlığım vardı. murat isimli biri vardı yurtta.çok hoş bir gençtu.ikimizde 17 yaşndaydık.onunla sex yapmayı hayal ediyordum.porno sitelere girerdim ama onunla sexi hayal etmek daha güzel oluyordu.bir gü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ınternetin bedeli

Merhaba ben ankaradan emre. Pasifim, genellikle partnerlerimi chatte buluyorum ve orada buluştuklarımla sex yapıyorum. Gecen sene bir akrabalarımın yanına gittik.    Akşam otururken yaşdaşım kimse olmayınca ben oraya yakın bir internet cafe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekse doymuyorum

Daha öncede yaşadığım bir hikayemi sizlere yollamıştım.ama sevindirici olan şey çok beğenilmiş olmalıki epey mailler aldım.benimle tanışmak isteyenler çoktu.yalnız bir şey itiraf etmem gerekki yazdığım hikayem sonuna kadar gerçekti.gerçekten yaşanmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste kapalı hatunla seviştim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Sabah işe gitmek için otobüse bindim.Esenler-Eminönü otobusü hep tıklım tıklım olur o saatte.Şöförün hemen arkasında bir yere zor bela kendimi atabildim.Bir sonraki durakta otobüs gene yolcu almaya başladı ve artık ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.