otobüsdeki azgın kadın istemişti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
ben hakan 32 yaşındayım geçenlerde iş çıkışı başımdan geçen bi olayı sizlere anlatacağımsaat 23 sıraları pazar alşamı eve gitmek için minübüs bekliyordum neyse gelen minübüse bindim zaten biner binmez bi hatun 40 45 yaşlarında hemen dikkatimi çekti hatun en arkada oturuyordu parayı verdim göz göze geldik buyrun diyerek yanındaki boş yeri gösterdi bende teşekkür ederek oturdum üstünde siyah kısa elbise vardı farkında olmadan bacaklarım ona temas etti bense baktım ses çıkarmıyor bacaklarımı iyice açtım yapıştırdım ona daha sonra elimle bacağına dokunmaya başladım fakat korkuyordumda ters tepki yapar diye baktım ses yokneyse yavaş yavaş okşarken topkapıya yaklaşmıştıkki bana şehreminine nasıl gidebilirim dedi bense bende o tarafa gidiyorum dedim yardımcı olabilirim dedim topkapıda indik beraber taksiye bindik bende kocamustafapaşaya gidecektim yolumun üstü dedim yolda bana evime gelirmisin dedi bende düşünmeden kabul ettim neyse evine gittik gider gitmez kapıda dudaklarıma yapıştı seni zampara dedineyse uzatmayayım banyoya girdik bi güzel yarrağımı yaladı sonra ben onun amını yalamaya başladım küvetin içinde bi güzel boşaldım fakat hızımızı alamadık beraber yatağa gittik tekrardan benimkini aldı ağzına ben tekrar içine girdim ne yalan söyliyeyim 18lik kız gibi daracıktı amı önümde domaltıp arkasını fırçalamaya başladım götüne tükürük attıktan sonra parmağımı sokup genişlettim biraz zorda olsa içine girdim fakat çok bağırıyordu bi elimle ağzını kapattım bense bütün sert vuruşlarla onu ve kendimi zirveye çıkarıyordum çok geçmeden bütün şiddetimle götüne bütün döllerimi boşallttım fakat parmağmıda az kaldı koparacaktı telefonumu verdim.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

üniversiteli genç kızla

ben 20 yaşındayım. kız arkadaşım 19 yaşındaydı. olay bu yılın başında gerçekleşti.ilk önce tanıştık sonra sevgili olduk felan.. tabii benim canımm bişeyler yapmak istiyordu ve onun da yapmak istediqini anlayabiliyordum. bir gün benim eeve gidelim yap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki gay

Selam ben Erol 25yaşındayım size bundan 1.5 sene önce başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum.. Hafta sonuydu telefonda arkadaşlarla sözleştik buluşup biyerelere gezmeye gidecektik ben evden hazırlandım çıktım durakta otobüsü beklemeye başladım bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel bir hatun gözüme ilişti

Bir gün iş yerine gitmek için otobüse binmiştim. Genelde sabahları çok kalabalık olduğundan özelliikle kadınların arkasındaki yerimi almak için bekleyip sıkışık olan otobüslere binmeyi tercih ederim. Gene yerimi almak için .1.60 boylarında 50-55 kilo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çile dönüştü zevke

Çile Dönüştü Zevke Herkese selam size bu sabah yaşanmış gerçek bir olayımı anlatacağım. Ben istoçta çalışmaktayım, her sabah otobüse binmek için aksaraya oradan da başakşehir otobüsüne binerim. Sabahları otobüsler çok klabalık olduğu için yarım saatl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumla minibüste

Selamlar ben seksi sadece araç olarak gören birisiyim. Ama bu olay araç olmaktan çıkıp amaca dönüştü. Ben Ankara da oturuyorum. karşı apartmanda oturan komşularımız ile samimi olmuştuk. Birlikte gezmeye gidiyorduk. Fakat tek araçla gidelim demişlerdi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste götümü siken eniştemmiş

Ben İstanbuldan Aysu.İlkokul 2 den terkim.Buyüzden cahil sayılırım.Şu anda 14 yaşındayım.Ben temizlik yapmak için teyzemlerin gecekondusuna gidiyordum.Durağa giderken sürekli götüm kaşınıyodu.Teyzemlere vardığımda tek başınaydı.Bu konuyu ona açtım.Gü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemle otobüsteki sex hikeyeleri

Mrbayin tum arkadaslar ben yoluc mustafa nuru nifeyada siktim. birgun nuru beyaz seat marka olan arabama aldim.Iste o anda birbirimize karsi sicak duygular ve elektiriklenme basladi.Hemen ufaktan ise koyuldum nuru soymaga basladim oldukca heyacanliyd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

trene binmezdim

Merhabalar ben burç istanbuldan yazıyorum.izmire gidicektim trenle yolculuk yapmayı hiç sevmem gideceğim her yere ya otobüs yada uçakla giderim.neyse otobüslerde hiç yer olmadığı için trenle gitmeye karar verdim biletimi aldım ve trene bindim yolculu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobusteki kapalı çıtır hatun

merhaba ben istden burak yaşım 27 neyse fazla süslü sözlere gerek duymadan direk hikayeme geçmek istiyorum.saat 4 te işten çıkıp durakta otobüs beklemeye başladım neyse geldi otobüs bindim bizim otobüs o saatlerde full gider capaya yetişinceye kadar ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pantolonumu batırdı

Merhabalar ben ali istanbuldan ,bundan bir hafta önce başımdan ilginç bir olay geçti.ben evliyim bir gün arabam arızalı idi servise bıraktım işyerim Pendik tarafında ben üsküdarda oturuyorum neyse konuya gelelim evden çıktım otobüse bindim otobüste k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.