Bire Bir Hikayeler kategorisi, otobuste muhtesem hikayesini oku.

otobuste muhtesem

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
SELAM BEN 21 YASINDA 170 BOYUNDA BIR GENCIM MEMLEKET TRABZON İŞ ICIN ISTANBUA GITMEM LAZIMDI.PAZAR GUNU OTOBUSE BINDIM OTOBUSTE 20 CIVARI YOLCU VARDI HEPSIDE ON KOLTUKLARDA YER ALMISLARDI SAAT GECENIN 12 SI IDI RAHAT EDEMEDIM EN ARKA KOLTUGA GECIP UYUAK ISTEDIM. SAMSUNA GELDIMIZDE 1 TANE BAYAN YOLCU BINDI 32 YASLARINDA SARISIN UZUN BOYLU MANKEN GIBI GUZEL BIR BAYANDI TAM ONUMDEKI KOLTUGA OTURDU BENDE UYUYOR NUMARASIYLA KADINI IZLIYORDUM.YAZ OLDUGU ICIN USTUNDE KISA VE INCE BIR TSOHR VARDI. CAM KENARINA YASLANIP KULAKLINI TAKIP MUZIK DINLIYORDU BEN SADECE IZLEMEKLEYETINIYORDUM YARIM SAAT GECMISTI TANISMAK ICIN YANINA GITMEYE KARAR VERDIM YANINA YAKLASTIM UYUYOR GIBI DURUYORDU SANIRIM YORGUNDU YAN KOLTUGA OTURDUM 5 DAKIKA BEKLEDIM MUZIK SESINDEN BASKA BI SES CIKMIYORDU KOLUNA TEMAS ETTIM HISSETMEDIYAVASCA ETEGINI KALDIRIP PURUSSUZ BACAKLARINI OKSAMAYA BASLADIM UYANACAK DIYE ODUM KOPUYODU AMA CARESIZDIM COK AZMISTIM TITREYEREK OKSAMA FASLINI GECTIM VE KILOTUNUN ICINDEN ELIMI AMININ KENARLARINDA GEZDIRIYORDUM .YINE ALDIRIS ETMIYORDU AYAKLARINI YAVASCA KALDIRIP ARASINA GECTIM SAAT 2.5 OLMUSTU HERKES UYKUDA YAVASCA KILODUNU INDIRDIM SIKIMDEN ZEVK SULARI AKIYORDU CIKARTIP AMINA YERLESTIRIP SOKUP CIKARTMAYA BASLADIM SABAHA KADAR 3 KEZ BOSALDIM KADIN OLMUS GIBI UYUYORDU BEN KOLTUMA GECTIM VE 3 SAAT UYUMUSTUM BIR EL TEMASIYLA UYANDIM YANIMA SOKULDU VE BANA SEN MUHTESEMDIN DEDI BEN UTANDIM VE TANISTIK AGRILIYDI VE EVLI KOCASINDAN BOSANMIS BIR DUL KADINDI 2 SENE BERABER EGLENDIK ISTANBULDAN DONUNCE DAHA BULUSAMADIK O GECEYI HIC UNATAMAM.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ama ben evligim

böğle başladı herşey bak ben evliyim internete girmeye başlayılı 1 ay olmuştu az çok öğrenmiştim msn nedir nasıl konuşulur. sonra birini ekledim msn tanımıyordum konuşmaya başladık nereden buldun adresimi geyiğinden sonra cam aç dedi açtım vayyyy ded... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmir sex kölesi

Her ne kadar havalar soğuk olsada izmirde(insanın iliklerini donduran hava)dirilik veriyor bana...Sex yapmak için bahanemi yok işte bir bahane daha...günaydın diyerek uyanmıştım.Pazar günün neşesiyle iyi bir kahvaltı,gazeteler beni bekliyordu.tam böy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orospu ayla yı siktim

slm ben adem şuan 25yaşındayım anlatacağım olay bundan 2hafta önce gerçekleşti ayla adında bir kadınla tanıştım kadın okadar güzel diki herkesin dikkatini çekiyordu ayla konuşup bizim eve gidelim dedim oda kabul etti eve gittik evde kimse yoktu sadec... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dıdem ve ben

Uzun tatillerde eve gelirim.Burada didem adında benim hoşlandığım aynı zamanda da benden hoşlanan bir bayan arkadaşım var. İlk gidişimdi karadenize,yaklaşık bir ay sonra döndüğümde didemi çok özlemiş olduumu afarkettim.İlk görüşte onu sımsıkı sardım.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o komşum yokmu:))

Merhabalar ben 39 yaşında 170-82 kg ölçülerinde evli bir erkeğim . Bundan önce bu sitede bir hikayem yayınlanmıştı .   Neyse uzatmadan konuya geçmek istiyorum. Bizim oturduğumuz apartmanda çok iyi anlaştığız çiftler var. İnanırmısınız  ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

guzel turkcemiz

Guzel Turkcemiz Adam gazeteciye gidiyo. Usta bi Sabah ver, bir Aksam ver diyo. Gazeteci de sana gunde bi Posta yeter diyo. Bu ornegi bildikten sonra ben nasil gonul rahatligi ile gazete alabilirim ki? Sonra minibus soforu sesleniyo: Arkadan vermeyen ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

5 yılın hasreti...

Size anlatacağım olay bundan 5 yıl önce gizli kaçamak bakışlarla başladı. Bu bakışlar tam 4 yıl devam etti bir türlü    birbirimizden hoşlandığımızı birbirimize açıklayamadık. 3 sene önce de o İstanbul`a tasında kocası ile birlikte. Ama ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süpriz..

Herkeze slm... Fırsat buldukça siteye takip ediyorum ve aşkıma söz verdiğim için onunla yaşadığımız güzel bir anımızı sizlerle paylaşmak istedim.Bir akşam aşkım telefon etti ve bana süprizi olduğunu ablasının evinde beni beklediğini söyledi. Gece 1 b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

internetten ece ve kuzeni

Merhaba sevgili hikaye okuyucuları...Daha önce yazmış ve yaşamış olduğum hikayeden beni tanıyanlar vardır... ama bilmeyenler için tekrar kendimi tanıtayım... istanbulda    yasıyorum 22 yasında 1,86 boyunda ela gozlu kızlar arasında yakısıkl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumuz oksan

slm ben ıstanbuldan kemal.komsum oksanla olan ılıskımı anlatıcam.komsum oksan kocasından bosanmıs ogluyla beraber baba evıne donmus dul bı kadındır.30 yaslarında.ergenlık zamanlarının dorugundaydım her dakıka seks dusunuordum.komsumuzla aramız cok ıy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.